Conta live não conecta nem aceita pagamento [Translation - Live account does not connect or...

Discus and support Conta live não conecta nem aceita pagamento [Translation - Live account does not connect or... in XBoX on Consoles to solve the problem; Estou a 3 dias tentando cadastrar minha conta como GOLD, comprei o cartão pre pago de 149,00 o caixa cadastrou o cartão mas mesmo assim da sempre "... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by stephany juliapanteghini, May 2, 2019.

  1. Conta live não conecta nem aceita pagamento [Translation - Live account does not connect or...


    Estou a 3 dias tentando cadastrar minha conta como GOLD, comprei o cartão pre pago de 149,00 o caixa cadastrou o cartão mas mesmo assim da sempre " código inválido. Tente novamente" tentei pelo PC mas pediu cadastro do meu cartão de credito para nova cobrança(?)
    mesmo tendo o código do cartão inserido!!!! Terei 2 cobranças???? E não tenho serviço, pois nem os apps gratuitos consigo baixar! Sempre erro! No teste de conexão diz tudo ok. Mas tem um alerta de serviço, não sei oq significa.

    Não consigo forma nenhuma d contato com alguém daqui que posso me ajudar. Pelo amor!!! Socorro!!!!

    ---------

    [Mod Translation - I am 3 days trying to register my account as GOLD, I bought the prepaid card of 149.00 the box registered the card but even so I always "invalid code.Try again" I tried the PC but asked to register my credit card for new
    collection (?) even having the card code inserted !!!!
    Will I have 2 charges ???? And I have no service, because even the free apps can not download!
    Always mistake! On the connection test it says okay.
    But it has a service alert, I do not know what it means.

    I can not get in touch with anyone from here who can help me.
    For love!!! Help!!!!]

    :)
     
    stephany juliapanteghini, May 2, 2019
    #1
  2. MuNawa Win User

    Conta live não conecta nem aceita pagamento [Translation - Live account does not connect or accept payment]

    You can see if your credit card was charged by going to your Xbox profile:

    1. On your Xbox, go to your profile (click on your profile picture on the far left of the Xbox menu).

    2. Click on "My Account" and under the "Account" heading, tab over to the right where it says "Subscriptions."

    From there, you should be able to see if your Xbox Live membership is active or not. It should also tell you if you paid using the prepaid card or your actual credit card.
  3. XBF Amber M Win User

    Conta live não conecta nem aceita pagamento [Translation - Live account does not connect or accept payment]

    Hi Stephany,

    Thanks for reaching out to us in the forums for this issue. Sorry to hear that you're having difficulty getting connect to Xbox Live and having problems purchasing Xbox Live Gold. Are you attempting this from an Xbox One or an Xbox 360?

    If you have purchased a pre-paid card but are having difficulty redeeming it to your account on your console, you may redeem it to your account from a PC or other device as well. This support article will provide instruction on how to do so from specific
    devices:
    How to redeem gift cards and codes
    . You may troubleshoot any messages you may received during your attempt to redeem using our Troubleshoot redeem
    gift card and code issues
    article as well.

    As you are experiencing difficulty in connecting to Xbox Live and your connection test has indicated that you're successfully connected to the internet but are getting a service alert message, this means that there may be an Xbox Live service alert in your
    area. You may check the Xbox Live Service Status by
    clicking here
    .

    Should you check the status but there are not any alerts, you may wish to
    request a call back from Xbox Support
    so that they may assist you directly in getting connected to Xbox Live, as well as look into your account to ensure that your subscription is enabled.

    Give the troubleshooting a try and let us know the results.

    I hope that this information helps out!
  4. Revocke Win User

    Conta live não conecta nem aceita pagamento [Translation - Live account does not connect or accept payment]

    Olá!

    Você comprou um cartão pré pago do Xbox de 149,90? Ou um cartão de crédito pré pago de R$ 149,90?

    -------

    [Mod Translation - Hello!

    Did you buy a prepaid Xbox card of 149.90?
    Or a prepaid credit card of $ 149.90?]
  5. xX ZblocK Xx Win User

    Jogo do mês de Abril: Ryse: Son of Rome

    Não tenho outra conta na Xbox Live.

    Infelizmente o jogo não está em minha conta.

    [translation]



    I do not have another account on Xbox Live.

    Unfortunately the game is not in my account.
  6. MarcioJunior3 Win User

    Um cara apagou minha conta [Edit - Translation] - A guy deleted my account

    Foi ontem que ocorreu esse poblema, mas até agora nada de recuperar minha conta , tem algum número pessoal que eu possa chamar? Pelo site do Xbox pede pra conectar a conta Mas como conecta se aparece que minha conta não existe

    [Edit - Translation] - It was yesterday that this problem occurred, but so far nothing to recover my account, is there a personal number that I can call? On the Xbox website asks to connect the account But how do you connect if it appears that my
    account does not exist
Thema:

Conta live não conecta nem aceita pagamento [Translation - Live account does not connect or...

Loading...
  1. Conta live não conecta nem aceita pagamento [Translation - Live account does not connect or... - Similar Threads - Conta live não

  2. Não consigo fazer login na minha conta da Xbox Live [I can't sign in to my Xbox Live account]

    in XBoX Games and Apps
    Não consigo fazer login na minha conta da Xbox Live [I can't sign in to my Xbox Live account]: Hoje abri o Xbox App e percebi que minha conta estava desconectada. Quando fui realizar o login, recebi uma mensagem dizendo que não foi possível entrar no Xbox Live. Chequei o status da Xbox Live...
  3. Mesmo entrando na minha conta da Xbox Live, não consigo jogar nenhum jogo.[Translation-Even...

    in XBoX on Windows
    Mesmo entrando na minha conta da Xbox Live, não consigo jogar nenhum jogo.[Translation-Even...: Recentemente estive tendo problemas para acessar a minha conta da Xbox Live, que sempre dava erro e pedindo para que eu entrasse novamente em um outro momento,mas isso não resolveu. Tentei de tudo...
  4. Não consigo criar uma conta xbox live.

    in XBoX Accessibility
    Não consigo criar uma conta xbox live.: Boa noite. Não consigo criar uma conta xbox live. [Translation: Good evening. I can't create an xbox live account.] cf3fc6fe-1fc8-4122-ba95-9c4a97a0512a
  5. Não consigo trocar meu email da conta MS para Xbox Live [Translate] I can't exchange my...

    in XBoX on Consoles
    Não consigo trocar meu email da conta MS para Xbox Live [Translate] I can't exchange my...: Sou assinante da Xbox Live ha 6 anos, e exatamente a 6 anos eu sempre tento mudar meu e-mail principal e nunca tive sucesso. [Translate] I've been a subscriber to Xbox Live for 6 years, and...
  6. Não consigo fazer login na minha conta da xbox live [Translate] I can't sign in to my Xbox...

    in XBoX Accessibility
    Não consigo fazer login na minha conta da xbox live [Translate] I can't sign in to my Xbox...: Oi, Eu estou tendo problemas ao tentar fazer login na minha conta da xbox live e toda hora que coloco a senha de segurança ( aquela senha que você usa os botões do controle como dígitos ),...
  7. Não consigo conectar minha conta Xbox Live aos jogos que baixei[Translation-I can't connect...

    in XBoX on Windows
    Não consigo conectar minha conta Xbox Live aos jogos que baixei[Translation-I can't connect...: Olá! Tudo bem? Bom estou com problemas para me conectar a minha conta do Xbox Live em jogos, por exemplo em um que faz pouco tempo que baixei, Ori and the Blind Forest. Sempre quando vou entrar no...
  8. não consigo ativar minha conta xbox live no console xbox 360 [Mod Translation-I can not ...

    in XBoX Accessibility
    não consigo ativar minha conta xbox live no console xbox 360 [Mod Translation-I can not ...: não consigo ativar minha conta xbox live no console xbox 360 [Mod Translation-I can not activate my xbox live account on xbox 360 console] 99681544-6c1f-4cf1-8ee1-f5d6ed9285e9
  9. Não esta sincronizando com minha conta xbox live

    in XBoX Games and Apps
    Não esta sincronizando com minha conta xbox live: boa tarde. Tenho o jogo Forza Horizon 3 no PC e Xbox One e sempre jogo mais no PC pelos gráficos. A alguns dias não estou conseguindo acessar o jogo. Ele entra mas na hora de sincronizar com...
  10. Minha conta não está com os anos de Xbox live ,certo

    in XBoX on Consoles
    Minha conta não está com os anos de Xbox live ,certo: olá bom dia! Então quero saber se podem me ajudar com a minha conta Xbox live. Gostaria que atualizar os anos que tenho de Xbox live, e que sou menbro a muito mais anos que aparece, podem me...