Conquistas[translation-Achievements]

Discus and support Conquistas[translation-Achievements] in XBoX on Consoles to solve the problem; Minhas conquistas desapareceram, estava com 20460, agora estou com 11460 por favor microsoft me ajude. minha gamertag: [translation-My achievements... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Zhyrius, May 10, 2020.

1. Zhyrius
    Zhyrius Guest

Minhas conquistas desapareceram, estava com 20460, agora estou com 11460 por favor microsoft me ajude. minha gamertag:

[translation-My achievements disappeared, I was with 20460, now I'm with 11460 please help microsoft. my gamertag: ]

:)

Zhyrius, May 10, 2020
  2. JosemberG N Win User

What achievement related milestones are you proud of?

Olá, meus marcos especiais de conquistas são as do far cry 3, onde tem algumas conquista de fazer online....

[Mod Translation - Hi, my special achievements milestones are far cry 3, where there are some achievements to make online ….]
  3. M3tal Daz3 Win User

Conquistas[Translation-Achievements]

4. XBF Brad A Win User

Hi Zhyrius,

Thanks for reaching out to the forums. There is an issue with this and we are aware of it. You can see the post on twitter from Xbox support. They will also post updates there.

https://twitter.com/XboxSupport/status/1259244843173163008

As there is nothing more we can do I will be locking this thread.

Thanks,

Brad
  5. Misses Quinzel Win User

conquistas [Translation: Achievements]

Hey there, SkulVig!

I'm sorry to see any achievements issues! We have an
    achievement sticky
    that has all the troubleshooting steps for achievement issues that we can provide. If they don't help you out, there is a survey at the bottom of the post that you can fill out.

Because we are unable to assist with achievement issues further, this thread will be locked. If you need assistance with any other support issue, be sure to post up a new detailed thread so that our community can work on helping you out. Thanks for understanding! :)

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox Insider
    Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting.
  6. SkulVig Win User

conquistas [Translation: Achievements]

alguem pode me ajudar por favor??

[Translation: Can someone help me please??]
Thema:

Loading...
  1. Conquistas[translation-Achievements] - Similar Threads - Conquistas translation Achievements

2. Conquista arqueiro ps4 edition

in XBoX Games and Apps
    Conquista arqueiro ps4 edition: Não consigo fazer a conquista arqueiro no minecraft ps4 edition matei ele de todas as maneiras, procurei na Internet uma solução mas as únicas que eu achei eu precisava do Botão editions que eu...
  3. Nao consigo resgatar o meu premio de conquista diaria no Microsoft rewards[I cannot redeem...

in XBoX Games and Apps
    Nao consigo resgatar o meu premio de conquista diaria no Microsoft rewards[I cannot redeem...: Nao consigo resgatar o premio de 50 pontos da conquista diaria [Translation - I can't redeem the 50-point prize for daily achievement] 63e76360-e4f0-4d72-83f4-c50afa229a67
  4. Alguém sabe me dizer alguma conquista de 4 pontos ??[Translation-Can anyone tell me any...

in XBoX on Consoles
    Alguém sabe me dizer alguma conquista de 4 pontos ??[Translation-Can anyone tell me any...: Alguém pode me ajudar.? Preciso saber que jogo possa dar 4 pontos de conqu ista ? [Translation-Can anyone help me.? I need to know which game I can give 4 points of conqu ista ?]...
  5. Dúvida - Conquista do Resident Evil 5 em Coop - Xbox One [Translate] Doubt-Conquest of...

in XBoX on Consoles
    Dúvida - Conquista do Resident Evil 5 em Coop - Xbox One [Translate] Doubt-Conquest of...: Então, estou jogando em modo cooperativo com meu irmão, e quando a gente finaliza o capítulo eu ganho a conquista por ter finalizado o capítulo, e ele não ganha nenhuma conquista. Outra coisa é...
  6. Conquista não aparece -[Translation - Conquest does not appear]

in XBoX Games and Apps
    Conquista não aparece -[Translation - Conquest does not appear]: Joguei offline Dark Souls REMASTERED e quando consegui um troféu, ele não apareceu. Já estou online no console e ele não aparece ainda. Não vi nenhuma opção para atualizar as conquistas. Há...
  7. Conquista bugada [Edit - Translation] - buggy achievement

in XBoX Games and Apps
    Conquista bugada [Edit - Translation] - buggy achievement: Tenho uma conquista no far cry 3 classic edition, que simplesmente não desbloqueeou e nem aparece como bloqueada, a conquista de liberar as torres de radio, como resolver? [Edit - Translation] -...
  8. Minhas conquista não esta contando em alguns desafios das quest da game pass (My...

in XBoX Games and Apps
    Minhas conquista não esta contando em alguns desafios das quest da game pass (My...: Minhas conquista não esta contando em alguns desafios das quest da game pass,alguem pode ajudar,minha assinatura acaba dia 6 e to correndo artas para ganhar os pontos Translation: My conquest is...
  9. Idioma das conquista esta errado [Language of Conquest is wrong]

in XBoX on Consoles
    Idioma das conquista esta errado [Language of Conquest is wrong]: Pessoal eu estou com um problema nas minhas conquistas, mesmo meu xbox360 estando com o idioma em português e localidade Brasil minhas conquistas aparecem todas em ingles até mesmo jogos que...
  10. Problema de conquista n aparecer na aba de jogos

in XBoX Games and Apps
    Problema de conquista n aparecer na aba de jogos: Detalhes olá pessoal estou jogando overwatch e forza horizon 2 fiz as conquistas e aparecem no menu rapido e no rank mensal só que quando eu entro na aba de conquista n aparece esses jogos lá n...