Conflicto dos mandos xbox para pc [Translation - Conflict two xbox controls for pc]

Discus and support Conflicto dos mandos xbox para pc [Translation - Conflict two xbox controls for pc] in XBoX on Windows to solve the problem; Buenas, tengo dos mandos de xbox y me reconoce los dos sin problema, pero solo funciona uno. Cuando entro en configuracion para calibrar y todo eso... Discussion in 'XBoX on Windows' started by vip lokautiko, Jan 17, 2019.

1. Conflicto dos mandos xbox para pc [Translation - Conflict two xbox controls for pc]

Buenas, tengo dos mandos de xbox y me reconoce los dos sin problema, pero solo funciona uno. Cuando entro en configuracion para calibrar y todo eso solo me funciona uno el otro no. Entonces canvio los mandos de cable usb al otro para ver si es eso, entonces
    funciona el que no funcionaba el otro.

Es decir, que manda el primer mando y el segundo no funciona. Yo he llegado a la conclusión que estariamos hablando de un conflicto entre ambos mandos, y para mí tambien por supuesto.

Si alguien me puede ayudar que me haria un favor, gracias a todos.

------

[Mod Translation - Good, I have two xbox controls and I recognize both without problem, but only one works.
    When I go into configuration to calibrate and all that only works for me the other does not.
    Then I canv the USB cable controls to the other one to see if that is it, then the one that did not work the other works.

That is, that sends the first command and the second does not work.
    I have come to the conclusion that we would be talking about a conflict between both commanders, and for me also of course.

If someone can help me, he would do me a favor, thank you all]

:)

vip lokautiko, Jan 17, 2019
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Conflicto dos mandos xbox para pc [Translation - Conflict two xbox controls for pc]