Confirmar identidade[Verify identity]
Discus and support Confirmar identidade[Verify identity] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Não consigo ficar on-line nos jogos, me pedi pra confirmar identidade, mais não chega o e-mail para a confirmação, o que devo fazer ?? [Translation -... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by marco Antônioalcara, Jul 13, 2020.
Thema:
Confirmar identidade[Verify identity]
Loading...
-
Confirmar identidade[Verify identity] - Similar Threads - Confirmar identidade Verify
-
cloudfare not verifying on xbox series x
in XboX Insiderscloudfare not verifying on xbox series x: For the past week when I try to sign in the human verification wont work. Im trying to find a job so this is a big problem for me. Any thoughts? Yes Ive cleared my cache 3 times and it doesn't... -
Xbox one update fails at Verifying Update
in XboX InsidersXbox one update fails at Verifying Update: Hello, i don't know if this the right place for this, but I've been trying to update my console since Friday(09/14/2025) but the update fails while Verifying Update step(40%), i tried resetting... -
How do i access a account when its blocked and i dont have the old phone number to verify...
in XBoX AccessibilityHow do i access a account when its blocked and i dont have the old phone number to verify...: Im trying to recover my old microsoft accoutn so i can play minecraft but to verify the account i have to have a code sent but i no longer have that phone number and i cant use the recovery page... -
I need help changing my old phone number to my new phone number to be able to verify my...
in XBoX AccessibilityI need help changing my old phone number to my new phone number to be able to verify my...: Since I changed my phone number the two step verification sends the code to my old phone number. How do I recover that account?(I've done the account recovery multiple times).... -
Problemas con credencial de identidad
in XBoX AccessibilityProblemas con credencial de identidad: Buenas ****. Disculpen alguien me podría ayudar con el problema de credencial.. Me aparece en mi xbox y no me deja descargar mi perfil 4656e02f-ef4a-4826-b6ca-dd2547db3b0e -
Confirmar indentidade[Verify identity]
in XBoX Games and AppsConfirmar indentidade[Verify identity]: Não consigo ficar on-line nos jogos, me pedi pra confirmar identidade, mais não chega o e-mail para a confirmação, o que devo fazer ?? [Translation - I can't get online at games, I asked to... -
no llega código de seguridad para confirmar mi cuenta Microsoft
in XBoX Accessibilityno llega código de seguridad para confirmar mi cuenta Microsoft: no puedo acceder a mi cuenta microsoft por que me solicita un código de seguridad que argumenta envió a mi teléfono celular y no llega, ya corroboré la privacidad, almacenamiento, cobertura y... -
Xbox one comprobacion de la identidad. No dispongo de ninguna de estas opciones. [Xbox one ...
in XBoX on ConsolesXbox one comprobacion de la identidad. No dispongo de ninguna de estas opciones. [Xbox one ...: Hola cuando intento agregar una cuenta en la xbox one pongo el mail y la contraseña correcta, pero luego de eso me pide un código que sera mandado a un numero de telefono o a unos mails. El... -
me pide confirmar cuenta para hacer una compra ,cuando ya la e confiado
in XBoX Games and Appsme pide confirmar cuenta para hacer una compra ,cuando ya la e confiado: No puedo realizar una compra ya que me pide confirmar cuenta, pero el problema es que ya la he confirmado Me he esperado un poco, pero me rechaza la forma de pago ye que tengo que conformar la...