conectar xbox 360 e a monitor de pc
Discus and support conectar xbox 360 e a monitor de pc in XBoX on Consoles to solve the problem; compre el cable de hdmi a vga y no me funciona [Translation] Buy the HDMI cable to VGA and it doesn't work for me f2e7b5fa-057e-4952-b1cc-d61a6c6574c0 Discussion in 'XBoX on Consoles' started by BrushyGarlic421, Apr 13, 2018.
Thema:
conectar xbox 360 e a monitor de pc
Loading...
-
conectar xbox 360 e a monitor de pc - Similar Threads - conectar 360 monitor
-
Forza Horizon 4 - Não foi possível se conectar aos servidores de configuração do Live.
in XBoX on ConsolesForza Horizon 4 - Não foi possível se conectar aos servidores de configuração do Live.: bom o teredo marca como conectado e funcionando mais no forza horizon 4 não consigo jogar online [img] 71b403bd-84a9-4238-83fe-63b853fa502d -
FORZA HORIZON 5 (FAILED TO CONNECT / FALHA AO CONECTAR) PTBR | ENG
in XBoX Games and AppsFORZA HORIZON 5 (FAILED TO CONNECT / FALHA AO CONECTAR) PTBR | ENG: Boa Tarde, Ao iniciar o jogo, independentemente da forma, seja pelo aplicativo do XBOX da microsoft store ou diretamente do windows o jogo é iniciado e ao clicar em uma das opções dadas, logo na... -
Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)
in XBoX AccessibilityProblema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live): Hi,i cannot login to xbox live because it says i dont have internet connectión,but im connected and logged to my micrososft account the xbox app is connected and shows me the games,app store is... -
Error code 0x80004005. (can't connect to xbox live/No se puede conectar a xbox live) No...
in XBoX Games and AppsError code 0x80004005. (can't connect to xbox live/No se puede conectar a xbox live) No...: I downloaded on my PC with gamepass "no man's sky". I could play it the first time with my friend but after I tried it again a message showed saying I cant connect to xbox live with the error code... -
Se puede conectar un mando de Xbox 360 a un Xbox one?[Can an Xbox 360 controller be...
in XBoX on ConsolesSe puede conectar un mando de Xbox 360 a un Xbox one?[Can an Xbox 360 controller be...: Lo que quiero saber es si puedo conectar mi control de Xbox 360 a un Xbox one par poder jugar con mi primo en su xbox one Y si se puede quisiera saber el metodo Gracias [Translation - What I... -
Não consigo me conectar ao xbox live no meu xbox 360 [Mod Translation - I can't connect to...
in XBoX on ConsolesNão consigo me conectar ao xbox live no meu xbox 360 [Mod Translation - I can't connect to...: [img] Não consigo me conectar, minha internet é fraca demais? São 5mb's por favor, se alguém souber como resolver ou poder me dar essa resposta ficarei muito agradecido O meu console é o xbox 360... -
No me puedo conectar a xbox live en mi 360[Translation-I can't connect to xbox live on my 360]
in XBoX on ConsolesNo me puedo conectar a xbox live en mi 360[Translation-I can't connect to xbox live on my 360]: Cuando intento conectarme a xbox live desde mi 360 tarda unos segundos intentando iniciar sesión, pero no inicia y me aparece el código de error 8015190e, ya busque las posibles soluciones en la... -
por que mi xbox 360 no se puede conectar a Internet [Translate] because my xbox 360 can't...
in XBoX on Consolespor que mi xbox 360 no se puede conectar a Internet [Translate] because my xbox 360 can't...: ya seguí todos los pasos de ayuda de xbox i ninguno me a funcionado pido su ayuda para conectar a Internet solo Internet no me interesa xbox live solo que funcione para Internet si necesitan algún... -
Hola, tengo una xbox 360, y me quiero conectar a xbox live, pero me dice que no esta...
in XBoX on ConsolesHola, tengo una xbox 360, y me quiero conectar a xbox live, pero me dice que no esta...: [Title Translation-Hello, I have an xbox 360, and I want to connect to xbox live, but it tells me that it is not available in my country, what do I do?] Holaaa, mi xbox 360 no se conecta a xbox...
Users found this page by searching for:
Conectar a xbox360 num monitor