conectar xbox 360 e a monitor de pc

Discus and support conectar xbox 360 e a monitor de pc in XBoX on Consoles to solve the problem; compre el cable de hdmi a vga y no me funciona [Translation] Buy the HDMI cable to VGA and it doesn't work for me f2e7b5fa-057e-4952-b1cc-d61a6c6574c0 Discussion in 'XBoX on Consoles' started by BrushyGarlic421, Apr 13, 2018.

1. conectar xbox 360 e a monitor de pc

compre el cable de hdmi a vga y no me funciona

[Translation]

Buy the HDMI cable to VGA and it doesn't work for me

:)

BrushyGarlic421, Apr 13, 2018
  2. meu console nao esta conectando na live

bom dia comprei um xbox 360 e nao consigo conectar na minha conta microsofit por favor preciso de ajuda

marcosviniciuspixote, Apr 13, 2018
  3. Firekey 0
    Firekey 0 Guest
    Nao consigo conectar a xbox live pela minha conta

No teste de conexao aparece que e possivel conectar a live mas quando tento me conectar pela minha conta nao consigo, me, no xbox nem no site do xbox

Firekey 0, Apr 13, 2018
  4. conectar xbox 360 e a monitor de pc

Hi BrushyGarlic421

Can you let us know if you see an error message when this happen? Do you see nothing on the screen at all? Have you made sure to check if the output channel is correct as well?

Thank you.

Mister Kellogg, Apr 17, 2018
  5. Mister Kellogg Win User

Hi BrushyGarlic421

Can you let us know if you see an error message when this happen? Do you see nothing on the screen at all? Have you made sure to check if the output channel is correct as well?

Thank you.
  6. Ricardo Cintra Win User

D-Sub Fora de escala 67.4kHz / 60Hz.

Bom queria conectar meu xbox 360 ao meu monitor de 60Hz. eu utilizei um cabo VGA com Saída HDMI, e os cabos D-SUB que ligam o monitor no pc, mas quando conecto o D-SUB no VGA e no Monitor e conecto o HDMI no xbox 360, no monitor da ''Fora de escala 67,4kHz/
    60Hz''

Eu já tentei entrar em modo segurança

Mudar resolução pela ''Resolução de Tela''

meu windows é um 8

Eu tenho o cabo av que veio com o xbox 360, mas é aquele cabo que não tem saída hdmi.

agradeço as respostas
    [Translation...]

Good wanted to connect my Xbox 360 to my 60Hz monitor. I used a VGA cable with HDMI output, and the D-SUB cables that connect the monitor to the PC, but when I connect the D-SUB in VGA and Monitor and connect the HDMI on the Xbox 360 , on the monitor ' '
    off-scale 67, 4kHz/60Hz ' '

I've tried to go into safe mode

Change resolution by Screen resolution

My Windows is an 8

I have the AV cable that came with the Xbox 360, but it is that cable that has no HDMI output.

Thank you for the answers

Olá você consegue colocar as Especificações de seu monitor para nós podermos ter mais Informações sobre o tipo de monitor que você esta tentando utilizar?

[Translation...]

Hello can you put the specs of your monitor so we can have more information about the type of monitor you are trying to use?
  7. HebertonJulio Win User

D-Sub Fora de escala 67.4kHz / 60Hz.

Bom queria conectar meu xbox 360 ao meu monitor de 60Hz. eu utilizei um cabo VGA com Saída HDMI, e os cabos D-SUB que ligam o monitor no pc, mas quando conecto o D-SUB no VGA e no Monitor e conecto o HDMI no xbox 360, no monitor da ''Fora de escala 67,4kHz/
    60Hz''

Eu já tentei entrar em modo segurança

Mudar resolução pela ''Resolução de Tela''

meu windows é um 8

Eu tenho o cabo av que veio com o xbox 360, mas é aquele cabo que não tem saída hdmi.

agradeço as respostas
    [Translation...]

Good wanted to connect my Xbox 360 to my 60Hz monitor. I used a VGA cable with HDMI output, and the D-SUB cables that connect the monitor to the PC, but when I connect the D-SUB in VGA and Monitor and connect the HDMI on the Xbox 360 , on the monitor ' '
    off-scale 67, 4kHz/60Hz ' '

I've tried to go into safe mode

Change resolution by Screen resolution

My Windows is an 8

I have the AV cable that came with the Xbox 360, but it is that cable that has no HDMI output.

Thank you for the answers

Olá você consegue colocar as Especificações de seu monitor para nós podermos ter mais Informações sobre o tipo de monitor que você esta tentando utilizar?

[Translation...]

Hello can you put the specs of your monitor so we can have more information about the type of monitor you are trying to use?

Meu monitor é um : LG FLATRON 20M37AA-8 19,5"

Placa de vídeo : Intel(R) HD Graphics

Tipo de processador : Intel(R) HD Graphics Familly

Fabricante: CCE

Modelo: WIN

Tipo de processador : Intel(R) Core(TM) i3-2130 CPU @3.40 GHz 3.40 GHz

Memória instalada RAM : 6,00 GB

Sistema operacional de 64 bits, processador com base em x64

Tipo de Dispositivo : Dispositivo de Vídeo Completo

Total aproximadamente de memória : 1664 MB

Modelo de exibição atual : 1360 x 768 ( 32bit ) (60Hz)

Monitor : Monitor genérico PnP

Estas informações foram retiradas do ''DXDIAG'' e ''Painel de controle''

Agradeço pela resposta! :D
  8. HebertonJulio Win User

D-Sub Fora de escala 67.4kHz / 60Hz [Translation-D-Sub Out of range 67.4kHz / 60Hz] (R E S O L V I D O)

Obrigado por responder, bom, atrás do meu monitor só tem entrada D-SUB, não tem entrada HDMI :(

por isso comprei este adaptador de VGA/HDMI para conectar no Xbox 360

Eu tenho apenas o cabo AV que veio no Xbox 360, meu xbox não é o fat, meu xbox 360 só tem entrada HDMI

sempre que faço o processo de ligar o adaptador VGA/HDMI no monitor. e quando conecto o hdmi no Xbox o monitor liga e dá a seguinte mensagem ''Fora de escala 67,4kHz / 60Hz''

Hoje eu entrei nas configurações do Xbox 360 em uma TV do meu quarto e mudei o (Formato de Tela) para

(Widescreen) e depois fui conectar o monitor no Xbox 360, e deu o mesmo erro só que em vez de dar ( 67,4kHz / 60Hz ), deu 67,6kHz / 60Hz !!

aumentou!!!

bom quero muito arrumar isso, agradeço se conseguir me ajudar

[Mod Translated - Thanks for answering, well, behind my monitor only has D-SUB input, no HDMI input :(

so I bought this vga / HDMI adapter to connect on Xbox 360

I only have the AV cable that came on Xbox 360, my Xbox is not the fat, my Xbox 360 only has HDMI input

whenever I do the process of plugging the VGA / HDMI adapter into the monitor. and when I connect the HDMI to the Xbox the monitor turns on and gives the message '' Out of range 67.4kHz / 60Hz ''

Today I went into Xbox 360 settings on a TV in my bedroom and changed the (Screen Format) to(Widescreen) and then I went to connect the monitor on Xbox 360, and gave the same error but instead of giving (67.4kHz / 60Hz), gave 67.6kHz / 60Hz !!

increased!!!

well I really want to fix this, thank you if you can help me]
  9. HebertonJulio Win User

D-Sub Fora de escala 67.4kHz / 60Hz [Translation-D-Sub Out of range 67.4kHz / 60Hz] (R E S O L V I D O)

Ola, desculpe pela demora, eu resolvi este problema conectando um cabo HDMI na minha TV e No Xbox 360 e mudando a configuração de resolução, para ''Configuração de alta resolução'' ai depois de ter feito está alteração, conectei o cabo vga no monitor e no
    xbox 360 e foi!

-[Translation - Hello, sorry for the delay, I solved this problem by connecting an HDMI cable on my TV and on Xbox 360 and changing the resolution setting, for ' ' High resolution configuration ' ' ai after you have done is change, I connected the
    VGA cable on the monitor and on the Xbox 360 and it was!]
Thema:

Loading...
  1. conectar xbox 360 e a monitor de pc - Similar Threads - conectar 360 monitor

2. Forza Horizon 4 - Não foi possível se conectar aos servidores de configuração do Live.

in XBoX on Consoles
    Forza Horizon 4 - Não foi possível se conectar aos servidores de configuração do Live.: bom o teredo marca como conectado e funcionando mais no forza horizon 4 não consigo jogar online [img] 71b403bd-84a9-4238-83fe-63b853fa502d
  3. FORZA HORIZON 5 (FAILED TO CONNECT / FALHA AO CONECTAR) PTBR | ENG

in XBoX Games and Apps
    FORZA HORIZON 5 (FAILED TO CONNECT / FALHA AO CONECTAR) PTBR | ENG: Boa Tarde, Ao iniciar o jogo, independentemente da forma, seja pelo aplicativo do XBOX da microsoft store ou diretamente do windows o jogo é iniciado e ao clicar em uma das opções dadas, logo na...
  4. Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

in XBoX Accessibility
    Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live): Hi,i cannot login to xbox live because it says i dont have internet connectión,but im connected and logged to my micrososft account the xbox app is connected and shows me the games,app store is...
  5. Error code 0x80004005. (can't connect to xbox live/No se puede conectar a xbox live) No...

in XBoX Games and Apps
    Error code 0x80004005. (can't connect to xbox live/No se puede conectar a xbox live) No...: I downloaded on my PC with gamepass "no man's sky". I could play it the first time with my friend but after I tried it again a message showed saying I cant connect to xbox live with the error code...
  6. Se puede conectar un mando de Xbox 360 a un Xbox one?[Can an Xbox 360 controller be...

in XBoX on Consoles
    Se puede conectar un mando de Xbox 360 a un Xbox one?[Can an Xbox 360 controller be...: Lo que quiero saber es si puedo conectar mi control de Xbox 360 a un Xbox one par poder jugar con mi primo en su xbox one Y si se puede quisiera saber el metodo Gracias [Translation - What I...
  7. Não consigo me conectar ao xbox live no meu xbox 360 [Mod Translation - I can't connect to...

in XBoX on Consoles
    Não consigo me conectar ao xbox live no meu xbox 360 [Mod Translation - I can't connect to...: [img] Não consigo me conectar, minha internet é fraca demais? São 5mb's por favor, se alguém souber como resolver ou poder me dar essa resposta ficarei muito agradecido O meu console é o xbox 360...
  8. No me puedo conectar a xbox live en mi 360[Translation-I can't connect to xbox live on my 360]

in XBoX on Consoles
    No me puedo conectar a xbox live en mi 360[Translation-I can't connect to xbox live on my 360]: Cuando intento conectarme a xbox live desde mi 360 tarda unos segundos intentando iniciar sesión, pero no inicia y me aparece el código de error 8015190e, ya busque las posibles soluciones en la...
  9. por que mi xbox 360 no se puede conectar a Internet [Translate] because my xbox 360 can't...

in XBoX on Consoles
    por que mi xbox 360 no se puede conectar a Internet [Translate] because my xbox 360 can't...: ya seguí todos los pasos de ayuda de xbox i ninguno me a funcionado pido su ayuda para conectar a Internet solo Internet no me interesa xbox live solo que funcione para Internet si necesitan algún...
  10. Hola, tengo una xbox 360, y me quiero conectar a xbox live, pero me dice que no esta...

in XBoX on Consoles
    Hola, tengo una xbox 360, y me quiero conectar a xbox live, pero me dice que no esta...: [Title Translation-Hello, I have an xbox 360, and I want to connect to xbox live, but it tells me that it is not available in my country, what do I do?] Holaaa, mi xbox 360 no se conecta a xbox...

Users found this page by searching for:

1. Conectar a xbox360 num monitor