Conectar facebook con Xbox en compañero de consola [Translate] Connect facebook with Xbox...

Discus and support Conectar facebook con Xbox en compañero de consola [Translate] Connect facebook with Xbox... in XBoX on Windows to solve the problem; Alguien puede ayudarme, es que quiero conectar mi cuenta de Xbox a face pero me dice que el URL esta bloqueado por OAuth, como puedo resolverlo?... Discussion in 'XBoX on Windows' started by EduardoNavarro Salazar, Oct 16, 2019.

1. Conectar facebook con Xbox en compañero de consola [Translate] Connect facebook with Xbox...

Alguien puede ayudarme, es que quiero conectar mi cuenta de Xbox a face pero me dice que el URL esta bloqueado por OAuth, como puedo resolverlo? utilizo el compañero de consola Xbox

[Translate by Mod]

Someone can help me, is that I want to connect my Xbox account to face but tells me that the URL is blocked by OAuth, how can I solve it? I use the Xbox console companion

Conectar facebook con Xbox en compañero de consola [Translate] Connect facebook with Xbox... [​IMG]

:)

EduardoNavarro Salazar, Oct 16, 2019
  2. EduardoNavarro Salaz Win User

Conectar facebook con Xbox en compañero de consola [Translate] Connect facebook with Xbox on console companion

no me deja entrar sale error, por lo general uso chrome

[Translate]

doesn't let me in gets error, i usually use chrome
  3. EduardoNavarro Salaz Win User

Conectar facebook con Xbox en compañero de consola [Translate] Connect facebook with Xbox on console companion

Hombre, muchisimas gracias.

[Mod Translated - Man, thank you very much.]
  4. XBF Felixx P Win User

5. XBF Ruben D Win User

Hello,

Thank you for letting us know that the issue has been fixed. We'll be locking the thread as the issue has been resolved. If you ever require any help with any other issues please feel free to come back to the Xbox Forums for further assistance.
    For those reading this thread and if the troubleshooting steps listed above didn't help resolve the issue, please feel free to create a new thread asking for assistance.

Thank you again and have a great day!
  6. k1Helix z Win User

Si ingresas tus datos te deja conectarte a Facebook?, cual es tu navegador predeterminado?

[Translate]

If you enter your data let sit down to Facebook?, what is your default browser?
Thema:

Conectar facebook con Xbox en compañero de consola [Translate] Connect facebook with Xbox...

Loading...
  1. Conectar facebook con Xbox en compañero de consola [Translate] Connect facebook with Xbox... - Similar Threads - Conectar facebook con

2. Forza Horizon 4 - Não foi possível se conectar aos servidores de configuração do Live.

in XBoX on Consoles
    Forza Horizon 4 - Não foi possível se conectar aos servidores de configuração do Live.: bom o teredo marca como conectado e funcionando mais no forza horizon 4 não consigo jogar online [img] 71b403bd-84a9-4238-83fe-63b853fa502d
  3. FORZA HORIZON 5 (FAILED TO CONNECT / FALHA AO CONECTAR) PTBR | ENG

in XBoX Games and Apps
    FORZA HORIZON 5 (FAILED TO CONNECT / FALHA AO CONECTAR) PTBR | ENG: Boa Tarde, Ao iniciar o jogo, independentemente da forma, seja pelo aplicativo do XBOX da microsoft store ou diretamente do windows o jogo é iniciado e ao clicar em uma das opções dadas, logo na...
  4. Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

in XBoX Accessibility
    Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live): Hi,i cannot login to xbox live because it says i dont have internet connectión,but im connected and logged to my micrososft account the xbox app is connected and shows me the games,app store is...
  5. Error code 0x80004005. (can't connect to xbox live/No se puede conectar a xbox live) No...

in XBoX Games and Apps
    Error code 0x80004005. (can't connect to xbox live/No se puede conectar a xbox live) No...: I downloaded on my PC with gamepass "no man's sky". I could play it the first time with my friend but after I tried it again a message showed saying I cant connect to xbox live with the error code...
  6. Conectar audífonos a consola

in XBoX on Consoles
    Conectar audífonos a consola: Hay alguna posibilidad de conectar audífonos directo a la consoló xbox one y no conectarlos al control ////Is there any possibility of connecting headphones directly to the xbox one console and...
  7. Problema con conectar a xbox live

in XBoX on Consoles
    Problema con conectar a xbox live: Buenas tardes, tengo un problema con respecto a conectarme a xbox live, que consiste en cuando quiero unirme a xbox live me pide que me conecte a Internet y al conectarlo me dice que hay un...
  8. NAO CONSIGO ACESSAR O XBOX LIVE!! (ERRO: NAO É POSSVEL CONECTAR NO XBOX LIVE)[I CANNOT...

in XBoX on Windows
    NAO CONSIGO ACESSAR O XBOX LIVE!! (ERRO: NAO É POSSVEL CONECTAR NO XBOX LIVE)[I CANNOT...: Estou tentando logar no xbox live ja faz 1 dia, fiz tudo que podia, procurei na net, vi algumas perguntas e respostas aqui e mesmo assim nenhuma delas funcionou! segue em anexo o estado do Toredo...
  9. Xbox One impossível se conectar a rede wi-fi !!![Xbox One impossible to connect to wifi...

in XBoX on Consoles
    Xbox One impossível se conectar a rede wi-fi !!![Xbox One impossible to connect to wifi...: A conexão de rede wi-fi aparece normalmente, porém ao tentar conectar a rede, aparece uma mensagem falando que é impossível se conectar a rede e logo após aparece 6 dicas de como posso resolver o...
  10. : Siempre pide contraseña al conectar a nueva red Wifi ya usada[Translation-Always ask for...

in XboX Networking Hardware
    : Siempre pide contraseña al conectar a nueva red Wifi ya usada[Translation-Always ask for...: : Siempre pide contraseña al conectar a nueva red Wifi ya usada[Translation-Always ask for password when connecting to a new Wi-Fi network already used] Hi Felipe, Thanks for reaching out to the...