Compte suspendu ? pourquoi ?

Discus and support Compte suspendu ? pourquoi ? in XBoX on Consoles to solve the problem; Bonjour, Le support ma envoyer ici car j'aurai mon compte suspendu pourtant j'ai accès a tout l'univers Xbox, A la base j'ai contacter le support... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by DarkVadoXx, Nov 9, 2016.

1. DarkVadoXx
    DarkVadoXx Guest

Bonjour,

Le support ma envoyer ici car j'aurai mon compte suspendu pourtant j'ai accès a tout l'univers Xbox,

A la base j'ai contacter le support Xbox car il y a plusieurs année j'ai souscrit a un abonnement Xbox live 12 mois et celui ci c'était reconduit mais le jour même ou celui d'après j'avais contacter le support pour annuler le renouvellement et me faire rembourser
    de l'abonnement 12 mois qui avais était accepter par le support téléphonique Xbox, bon de 1 j'ai jamais reçu le remboursement de l'abonnement Xbox live 12 mois, de 2 j'était redevenu Silver et de 3 je viens d'apprendre que mon compte est suspendu et qu'il
    faut contacter le service enforcement et on ma envoyer ici

Alors j'aimerai bien pouvoir supprimer ma carte bancaire périmé depuis 2010, avoir mon remboursement du XboxLive 12 mois ( même en crédit sur le compte j'accepte ) et comprendre pourquoi j'ai un compte suspendu alors que j'ai accès au live et que sur le
    site Enforcement mon dossier est vierge , j'ai même récemment acquis Gears of War 4 PC/ONE sans aucun problème.

[Translation: Hello

Support my sending him here because I'll have my account suspended yet I can access a whole universe Xbox.

Basically I contact Xbox support for several year ago I bought has a subscription Xbox live 12 month and the one above it was renewed but the same day or the next I contact support to cancel the renewal and get a refund of the subscription 12 months
    who had was accept by phone support Xbox, good 1 I never received reimbursement of the Xbox live membership 12 months 2 I was again Silver and 3 I just found out that my account is suspended and to contact the enforcement service and you my send here

So I'd like to be able to remove my credit card expired for 2010, have my refund of the necessarily 12 months (even in credit on the account I agree) and understand why I have a suspended account so I have access to live and on the Enforcement site
    my file is blank, I even recently acquired Gears of War 4 PC/ONE with no problems.]

:)

DarkVadoXx, Nov 9, 2016
  2. brayda94
    brayda94 Guest
    Compte suspendu

bonjour je vous fait part de mon mécontentent car mon compte est toujours suspendu cette heure ci ( 00.05 ) alors que on m a répété de nombreuses fois au téléphone et dans le tchat que la suspension prenait fin 21h51.... De plus je ne comprends absolument
    pas pourquoi cette suspension cela fait 15 ans que je suis fidèle votre service et jamais je n ai eu aucun problème de ce genre je n'ai jamais reçu d avertissement ou quoi que ce soit je trouve déplorable de traiter des clients de la sorte. de plus. J'ai
    aussi durant ces dernieres années signalé des personnes ayant commis des faits très graves avec message et captures d écrans l appui. Mais vous n avez donné aucune suites...

Merci de me comprendre et de me répondre car je suis dans l incompréhension totale

Mod Translation:

Hello, I tell you of my displeasure because my account is still suspended at this time (00.05) while I was repeated many times on the phone and in the chat that the suspension ended at 21:51 .... Moreover I do not Understand absolutely not why this suspension
    has been 15 years since I am faithful to your service and I have never had any problems of this kind I have never received any warning or anything I find deplorable to deal with customers of And so forth. Furthermore. I have also in recent years reported people
    who committed very serious facts with message and screens in support. But you have not given any follow-up ...

Thank you for understanding me and answer me because I am in total misunderstanding

brayda94, Nov 9, 2016
  3. Ronald Hayce
    Ronald Hayce Guest
    Suspension

mon compte a été suspendu

Ronald Hayce, Nov 9, 2016
  4. Mister Cizl
    Mister Cizl Guest

Hey DarkVadoXx! We do not have access to billing or enforcement actions here on the forums. For assistance with Enforcement head

here
    . Please note, if you received a console ban you will not be able submit a case review. For assistance with billing you will have to talk to phone/chat support, they can be reached
    here. Thanks!

Mister Cizl, Nov 10, 2016
  5. Mister Cizl Win User

Hey DarkVadoXx! We do not have access to billing or enforcement actions here on the forums. For assistance with Enforcement head

here
    . Please note, if you received a console ban you will not be able submit a case review. For assistance with billing you will have to talk to phone/chat support, they can be reached
    here. Thanks!
  6. gamerchic1 Win User

compte suspendu ??

Bonjour, se il vous plaît appelez l'assistance au Xbox et +33 155 698061 ils peuvent vous aider résoudre vos problèmes de compte . Aussi , se il vous plaît soyez prudent lors de la publication des informations privées comme votre adresse emial de forums
    publics , nous ne voudrions pas quelqu'un pour prendre avantage de cette information.

Ce message a été traduit de l'anglais en français par Google Translate

[Translation-

Hello, will
    you please call
    support for Xbox
    and + 33 155
    698061 they can
    help you to
    troubleshoot your account.
    Also, will
    you please be
    careful when the
    publication of private
    information such as your
    public forums emial
    address, we
    would not someone
    to take advantage
    of this information.

This post has
    been translated from
    English into french
    by Google Translate]
  7. WPAK Win User

compte suspendu

Hi there,

since you already had contact with Xbox Support, it's best to contact Xbox Support regarding this issue.

Since they will be able to look into the earlier contact via the reference number and proceed from there.
  8. Mister Mascot Win User

Compte suspendu

Hello brayda94,

The Enforcement teams don't use the forums at all and they only communicate through a

Case Review
    . 24 Hour communications suspensions and Console Suspensions are not reviewable, however you can find more information in these cases through the communication sent by the teams to the email address associated with your Xbox Live Gamertag. Remember
    that all suspensions are only enforced when a breach of the
    Code of Conduct
    or
    Microsoft Services Agreement
    has happened.

One of the common myths is that people who report another user for no reason will see that person suspended. This is not the case and in fact is subject to action as well for false reports which you can find more information about Enforcement Myths HERE.

If you believe the suspension was in error and if you're eligible, you can submit a case review using the steps

HERE
    , however sometimes you're asked to complete a short questionnaire before you can submit a case review. All of the questions refer to the

Code of Conduct
    , which you should review prior to filing the review. If you fail on the questionnaire during the Case Review, don't worry as you'll be given another chance in 24 hours.

Hope that helps!

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.
  9. gamerchic1 Win User

compte suspendu ??

Hi, I replied to the OP by using Google Translate to translate my reply into French and I provided the Xbox support number for France so they can get assistance with their account.
Thema:

Loading...
  1. Compte suspendu ? pourquoi ? - Similar Threads - Compte suspendu pourquoi

2. abonnement xbox suspendu

in XBoX on Consoles
    abonnement xbox suspendu: Je cherche un numéro de téléphone belge pour contacter le service d'aide afin de débloque mon abonnement f68f8b0b-5081-404d-a59e-2718c23d5989
  3. Mon compte Live a été suspendu. (My Live Account has been suspended.)

in XBoX on Consoles
    Mon compte Live a été suspendu. (My Live Account has been suspended.): mon compte Xbox live a été suspendu et je n'ai eu aucune explication! j'aimerai savoir pourquoi? ou savoir qui je dois m'adresser pour une reclamation. j'ai déj regarder sur le site...
  4. Compte suspendu [Translate] Suspended account

in XBoX Accessibility
    Compte suspendu [Translate] Suspended account: Mon compte a été suspendu temporairement je veux que il soit débloqué E-mail de compte suspendu : [Personal Info removed by Mod] [Translate by Mod] My account was temporarily suspended I...
  5. Mon compte a été suspendu sans avertissement et sans date de fin de suspension précise...

in XBoX Accessibility
    Mon compte a été suspendu sans avertissement et sans date de fin de suspension précise...: Mon compte a été suspendu sans avertissement et sans date de fin de suspension précise. Je trouve cela anormale pour quelqu'un comme moi, jouant principalement a des jeux non-multijoueurs tel...
  6. Problem to my Xbox compt

in XBoX Accessibility
    Problem to my Xbox compt: I have one problem my wife leave me since 2 months and she give my passeword to her new boyfriend but he delete all my friend xbox and i have 1 message error 51c75099-393b-40c7-8f40-c50e86a86567
  7. Compte suspendu temporairement depuis plus de 2 mois [Translation - Account suspended ...

in XBoX Accessibility
    Compte suspendu temporairement depuis plus de 2 mois [Translation - Account suspended ...: Bonjour, Depuis plus de 2 mois le profil de mon fils est bloqué temporairement. Mon compte adulte n'a jamais eu de problème. J'ai subi un piratage de l'adresse mail associée au profil enfant et...
  8. SUSPENDU SANS RAISON RÉELLE

in XBoX Accessibility
    SUSPENDU SANS RAISON RÉELLE: Les J'ai donc été frappé d'une mesure d'exécution pour suspendre mon compte il triche et c'est moi qui est sujet a une mesure 81ed8358-9148-4241-9f3a-85d338302387
  9. compte suspendu

in XBoX on Consoles
    compte suspendu: hello my situation i was asking support tech support for my hotmail tale the ref / mail [Mod Removed] - MICROSOFT SUPPORT of 14/08/18 Hello [Mod Removed] Thank you for contacting Xbox Support....
  10. J’ai été suspendu par les reports de personnes toxics INJUSTICE!

in XBoX Games and Apps
    J’ai été suspendu par les reports de personnes toxics INJUSTICE!: Je ne peux plus parler ou même envoyer des messages a d’autres joueurs cause d’une suspension. Sûrement aux signalements de gens toxics. Exemple: La dernière personne qui m’a sûrement signalé m’a...