Compte outlook et xbox live suspendu temporairement

Discus and support Compte outlook et xbox live suspendu temporairement in XBoX on Consoles to solve the problem; j'ai le message suivant quand j'essaie de me connecter mon compte: Votre compte a été temporairement suspendu Quelqu’un a peut-être utilisé votre... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by wrxstinet, Apr 4, 2018.

1. wrxstinet
    wrxstinet Guest

j'ai le message suivant quand j'essaie de me connecter mon compte:

Votre compte a été temporairement suspendu

Quelqu’un a peut-être utilisé votre compte [Mod Removed] pour envoyer des pourriels ou fait quelque chose qui a enfreint le

Contrat de services Microsoft
    .

Que devez-vous faire?

Contactez le service clientèle. Nous vous poserons quelques questions et vous aiderons sécuriser votre compte.

:)

wrxstinet, Apr 4, 2018
  2. ProdigeXx5
    ProdigeXx5 Guest
    Suspension

Salut tous, j'aimerais savoir comment je peux faire pour savoir combien de temps mon compte Xbox live sera suspendu et savoir comment faire pour le débloquer merci d'avance

ProdigeXx5, Apr 4, 2018
  3. Ban Compte

J'ai des question moi !! je me suis fait suspendre mon compte xbox live pour modding et la jai appeler le mec de chez microsoft et il ma dit daller sur le furoms de ban pour leur dire de debloquer mon compte totalement car je peut pas changer l'adresse mail
    le GT et je peut plus debloquer mes succes des jeux qui etai ds la liste des historique quand il mon suspendu le compte, j'aimerai savoir comment tu a fait pour qu'il te debloque ton compte et si vous savez le lien du furoms pour que ca part a microsoft en
    US merci

L3G3ND LUN4T1K, Apr 4, 2018
  4. bowski477
    bowski477 Guest

You can view your suspension at enforcement.xbox.com and file a case review from there if the ban is eligible.

bowski477, Apr 4, 2018
  5. bowski477 Win User

You can view your suspension at enforcement.xbox.com and file a case review from there if the ban is eligible.
  6. L3G3ND LUN4T1K Win User

Ban Compte

J'ai des question moi !! je me suis fait suspendre mon compte xbox live pour modding et la jai appeler le mec de chez microsoft et il ma dit daller sur le furoms de ban pour leur dire de debloquer mon compte totalement car je peut pas changer l'adresse mail
    le GT et je peut plus debloquer mes succes des jeux qui etai ds la liste des historique quand il mon suspendu le compte, j'aimerai savoir comment tu a fait pour qu'il te debloque ton compte et si vous savez le lien du furoms pour que ca part a microsoft en
    US merci
  7. PatrickBoily1 Win User

Purchased DLC no longer available to use - 2K sports

J ai acheter les dlc pour wwe2k16 avec un compte outlook et jai tout perdu quoi faire
  8. xTye Win User

Xbox live Gold supension

Désolé, cela est d'utiliser Google Translate , donc je suis désolé si cela n'a pas de sens pour vous .

Suspensions sont 100 % légitime et remis quand l'équipe application Xbox LIVE trouve votre compte pour violation des règles de Xbox LIVE . Heureusement , vous avez reçu une suspension temporaire .

Il ne sera pas levée tant que la date laquelle vous avez été donné .
  9. gamerchic1 Win User

compte suspendu ??

Bonjour, se il vous plaît appelez l'assistance au Xbox et +33 155 698061 ils peuvent vous aider résoudre vos problèmes de compte . Aussi , se il vous plaît soyez prudent lors de la publication des informations privées comme votre adresse emial de forums
    publics , nous ne voudrions pas quelqu'un pour prendre avantage de cette information.

Ce message a été traduit de l'anglais en français par Google Translate

[Translation-

Hello, will
    you please call
    support for Xbox
    and + 33 155
    698061 they can
    help you to
    troubleshoot your account.
    Also, will
    you please be
    careful when the
    publication of private
    information such as your
    public forums emial
    address, we
    would not someone
    to take advantage
    of this information.

This post has
    been translated from
    English into french
    by Google Translate]
Thema:

Loading...
  1. Compte outlook et xbox live suspendu temporairement - Similar Threads - Compte outlook live

2. I am so angry with microsoft that i cant explain i created 2 outlook mail each got locked...

in XBoX Accessibility
    I am so angry with microsoft that i cant explain i created 2 outlook mail each got locked...: i dont know whats wrong ?! when i tried to log in with game service ( minecraft launcher ) my account gets locked . each game will cost me 40 $ now im not sure if i want to buy it or not the...
  3. Gmail Changed to Outlook

in XBoX Accessibility
    Gmail Changed to Outlook: While I was playing Minecraft i got an error message saying that a device has logged in another location and I had been logged off the Minecraft client I was using when I logged back in using a...
  4. Forgotten email and password for new outlook account.

in XBoX Accessibility
    Forgotten email and password for new outlook account.: Hello My son made a new Microsoft account to link with his PlayStation account so he could play Sea of Thieves. This was during the beta. Now the full game is released and you need to relink the...
  5. Outlook

in XBoX on Windows
    Outlook: My Outlook has multiple folders only when I check off one email item then inside another menu that appears in the Move menu two of the same folders appear. A different view appears than when I...
  6. my nephew is locked out of his outlook account we need to speak to a acutal person on the phone

in XBoX Accessibility
    my nephew is locked out of his outlook account we need to speak to a acutal person on the phone: live chat wont work for him and the recovery form isnt working we need to speak to a real person to fix this issue de5de1d6-8424-4d6a-bbaf-2fa9788fd5f3
  7. I have an account with microsoft and outlook but i had my phone number changed and i cannot...

in XBoX Accessibility
    I have an account with microsoft and outlook but i had my phone number changed and i cannot...: I also have a gamepass account that im being charged for and cant get into and have never even used it. Please help I have been locked out of my account for probably a year or more now but I'm...
  8. Signing into Microsoft Store and any similar app (Xbox Live, Minecraft, Mail/Outlook) on a...

in XBoX Accessibility
    Signing into Microsoft Store and any similar app (Xbox Live, Minecraft, Mail/Outlook) on a...: Whenever I try to log in to apps like Microsoft Store, Xbox Live, Minecraft, Mail/Outlook etc. with my e-mail that ends with @windowslive.com, I get stuck on the "Just a moment" screen looping a...
  9. Cannot verifiy outlook account

in XBoX Accessibility
    Cannot verifiy outlook account: What are questions on the account verification form? 4ff01eb3-9ab5-4e4b-8462-31293f202ea8
  10. Problem to my Xbox compt

in XBoX Accessibility
    Problem to my Xbox compt: I have one problem my wife leave me since 2 months and she give my passeword to her new boyfriend but he delete all my friend xbox and i have 1 message error 51c75099-393b-40c7-8f40-c50e86a86567