Compras na Loja -[Translation - In-Store Purchases]

Discus and support Compras na Loja -[Translation - In-Store Purchases] in XBoX on Consoles to solve the problem; Eu posso comprar algum jogo de outro país que esteja com a moeda desvalorizada?. Por exemplo: no brazil o Far Cry 5 é 50$ e na Argentina é 20$.... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by arthurdsd, Jun 3, 2020.

1. arthurdsd
    arthurdsd Guest

Eu posso comprar algum jogo de outro país que esteja com a moeda desvalorizada?.

Por exemplo: no brazil o Far Cry 5 é 50$ e na Argentina é 20$.

-[Translation - Can I buy any game from another country that has the currency devalued?. For example: in brazil Far Cry 5 is 50$ and in Argentina it is 20$.]

:)

arthurdsd, Jun 3, 2020
  2. XBF Leo G Win User

Hello arthurdsd,

Thank you for posting on the Xbox forums. We understand that you are interested in learning if you can purchase a game from a different region. It is possible to

change the region of your account
    and purchase items from a different region with payment options from that region. However, you are only allowed to change your account's region once every 90 days. Also, any games or content that is purchased from a different
    region will only work while your account is set to that region. This means once your account goes back to Brazil from Argentina, the items you purchased from Argentina cannot be used in Brazil. The article we provided explains more about changing your region
    and the restrictions. We hope this information helps arthurdsd!
  3. JoselitoMarques Win User

jogos[Translation-Games]

Comprei a um vendendo na loja

[Mod Translation - I bought it at the store]
  4. SilasLimaXb Win User

No download after purchase

vá na loja, procure pelo jogo que você comprou (deve contar como adquirido) depois cliquem em instalar.

Translation -

Go to the store, look for the game you bought (should count as purchased) then click install.
  5. Thiago G bh Win User

How to reinstall a game that's disappeared from my "ready to install " games.

Pesquise por na loja assim voce consegue instala lo novamente.

[Mod Translation - Search through the store so you can install it again.]
  6. XBF Brad A Win User

Compra na Microsoft Store[Translation-Microsoft Store Purchase]

Hello Mateus,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you are missing content from a starter pack. We recommend reaching out to
    Mojang support. As they are the ones who provide the in game currency.

Thanks,

Brad
Thema:

Loading...
  1. Compras na Loja -[Translation - In-Store Purchases] - Similar Threads - Compras Loja Translation

2. compra de dos mandos xbox - microsoft

in XboX Insiders
    compra de dos mandos xbox - microsoft: En julio compré dos productos (dos mandos) en Xbox online. La fecha de entrega era de hasta 4 semanas y esta no fue efectuada. En septiembre mis productos volvieron al almacén de Xbox, me puse en...
  3. compra no marketplace (purchase on marketplace)

in XBoX Games and Apps
    compra no marketplace (purchase on marketplace): gostaria de saber como posso trocar a textura que comprei no marketplace, pois não vou usar-la , a textura é muito ruim [ *** ↓ This Portuguese (Brazil) page was translated to English ↓ *** ] I...
  4. compra dos jogos

in XBoX Sales and Promo
    compra dos jogos: duvidas Ao comprar os jogos esses ficam no aparelho? E se adquirir via mensalidade $29,99 quais jogos estão inclusos? pesquisei e não encontrei a informação de quais jogos cada pacote tem de...
  5. Não consigo compra o Xbox Game Passs Ultimate ( Dezembro 2020 )

in XBoX Sales and Promo
    Não consigo compra o Xbox Game Passs Ultimate ( Dezembro 2020 ): [img] [Translation - I can't buy Xbox Game Pass Ultimate (December 2020)] b9aed93e-2967-457d-9656-d7585d623746
  6. Compra de Xbox X/S En Venezuela[Translation-Xbox X / S Purchase In Venezuela]

in XBoX on Consoles
    Compra de Xbox X/S En Venezuela[Translation-Xbox X / S Purchase In Venezuela]: Buenas, quisiera saber si es posible comprar la nueva xbox y si es posible traerla a venezuela o algun pais vecino, no he encontrado informacion en ninguna pagina oficial de xbox....
  7. Compra cartão [Buy card]

in XBoX Games and Apps
    Compra cartão [Buy card]: Olá pessoal, tudo bem? Realizei a compra do cartão para o meu sobrinho, estamos colocando o código e está dando "Algo deu errado. Verifique as instruções que vieram com o seu código". Como...
  8. Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate]

in XBoX Sales and Promo
    Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate]: Olá Estou com seguinte problema Quando eu tento compra o Xbox Game Pass Ultimate Por 1 Real não consigo ... Me pede outra forma de pagamento Mais eu compro tranqut os jogos mais so esto com...
  9. compra deals with gold[Translation-purchase deals with gold]

in XBoX Games and Apps
    compra deals with gold[Translation-purchase deals with gold]: Desejo comprar um jogo (DWG deals with gold) things on roads, mas no marketplace (brasil) nao tem nenhum, na loja americana tem 5.. Posso comprar ali com meu cartao ou terei problema..ja fiz uma...
  10. Compra de jogo pela loja virtual[Translation-Game purchase by online store]

in XBoX Games and Apps
    Compra de jogo pela loja virtual[Translation-Game purchase by online store]: olá boa noite ,realizei uma compra pela loja virtual pelo meu console um xbox 360 do jogo BLACK, fiz o download e na hora de começar a jogar aparece uma mensagem dizendo que tenho q inserir um...