Comprar Xbox One X [Mod Translation-Buy Xbox One X]

Discus and support Comprar Xbox One X [Mod Translation-Buy Xbox One X] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Boa tarde, Tem como comprar o Xbox One S ou X direto com vocês sem precisar de varejo? [Mod Translation-Good afternoon, Can you buy Xbox One S or X... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Ricardo12RF, Oct 1, 2019.

1. Ricardo12RF
    Ricardo12RF Guest

Boa tarde,

Tem como comprar o Xbox One S ou X direto com vocês sem precisar de varejo?

[Mod Translation-Good afternoon,

Can you buy Xbox One S or X straight from you without retailing?]

:)

Ricardo12RF, Oct 1, 2019
  2. JosemberG N Win User

Xbox one

Se você esperar alguns meses, poderá obter um Xbox One S ou X das vendas da Black Friday. Valeria a pena comprar um então.

-----

[Mod Translation - If you wait a few months, you can get an Xbox One S or X from Black Friday's sales. It would be worth buying one then. ]
  3. XBF Diego M Win User

Hi ricardo,

Thank you for posting on the Xbox forums. I'd be happy to answer that.

You definitely can buy an Xbox One console directly from Microsoft through the online Microsoft Store. I'll go ahead and provide the links to the console bundles sold through the

Microsoft Store
    :

From the Microsoft Store home page you can also select Device>Xbox>Xbox consoles.

I hope this helps!
  4. LetíciaN Win User

Xbox 360 ou xbox one [Mod Translation - Xbox 360 or Xbox One]

Não entendi esse xbox series x. Esse xbox one all digital, no caso, é só mídia digital, daí comprar pelo computador e ele cai no xbox?

[Translation-I didn't understand this xbox series x. This xbox one all digital, in this case, it's just digital media, so buy by computer and it falls on xbox? ]
  5. RafaelMouraB-DB3E4E3 Win User

Xbox 360 ou xbox one [Mod Translation - Xbox 360 or Xbox One]

Bom dia Letícia! Se você ainda não tem um Console Xbox e vai adquirir um novo, aconselho comprar o XBOX ONE ALL DIGITAL. Melhor custo beneficio, e você não precisa comprar jogos em mídia física (compra todas as midias digitais no site da microsoft). Se no
    futuro for comprar o Novo Xbox (Series X) você vai ter a maioria (ou todos) dos jogos no novo console.

[Translation-Good morning Leticia! If you don't already have an Xbox Console and you'll get a new one, I'll advise you to purchase XBOX ONE ALL DIGITAL. Best cost benefit, and you don't need to buy games in physical media (buy all digital media on
    the microsoft website). If in the future you are going to buy the New Xbox (Series X) you will get the majority (or all) of the games on the new console. ]
  6. douglasparaty Win User

nat

usso o xbox one x meu xbox nem ta achando a nat

ta dizendo nat indisponivel

[Mod Translation-we use xbox one x my xbox is not even finding nat

are you saying nat unavailable]
Thema:

Loading...
  1. Comprar Xbox One X [Mod Translation-Buy Xbox One X] - Similar Threads - Comprar Mod Translation

2. Método para comprar juegos de xbox y game pass ultimate o core

in XboX Insiders
    Método para comprar juegos de xbox y game pass ultimate o core: Busco métodos para comprar game pass o juegos de xbox más baratos de lo normal, cualquier método que tengan se los agradecería mucho submitted by /u/Extreme-Mark2274 [link] [comments]
  3. Posso comprar jogos para jogar no xcloud?

in XboX Insiders
    Posso comprar jogos para jogar no xcloud?: Se eu comprar no caso Dragon Ball Fighterz que saiu recentemente da Xcloud, consigo jogar no Xcloud para sempre sem risco dele sair? Gostaria de saber até porque eu gosto do game e é muito chato...
  4. Me puedo comprar nada [Mod Translation - I can buy anything]

in XBoX Games and Apps
    Me puedo comprar nada [Mod Translation - I can buy anything]: No me deja comprar juegos en la tienda de xbox [Mod Translation - He won't let me buy games at the xbox store.] 4431070b-c2ca-41b2-b086-67e69a5d7c40
  5. No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...: Hola, Tengo este problema desde hace tres semanas y no puedo resolverlo, no me deja comprar ningún juego, cada vez que le doy al botón de comprar me aparece un mensaje diciendo "uy" ni sabemos que...
  6. Problema para comprar juego de Xbox Original [Mod Translation - Problem to buy Xbox...

in XBoX Games and Apps
    Problema para comprar juego de Xbox Original [Mod Translation - Problem to buy Xbox...: Veran, necesito ayuda urgente. Hoy me he comprado una tarjeta de 10€ para la Microsoft Store, con el objetivo de comprarme un nuego de la Xbox Original, el battlefront 2. Este jjego esta en la...
  7. no puedo comprar suscripcion Xbox gold [Mod Translation - I can't buy Xbox gold subscription]

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar suscripcion Xbox gold [Mod Translation - I can't buy Xbox gold subscription]: estimados un abrazo he tratado de ingresar para suscripcion de xbox gold y me arroja error [Mod Translation - dear a hug I have tried to sign up for xbox gold subscription and it throws me...
  8. No puedo comprar el game pass ultimate [Mod Translation - I can't buy the ultimate game pass]

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar el game pass ultimate [Mod Translation - I can't buy the ultimate game pass]: Después de poner toda mi información y oprimir el botón de suscribirse, me aparece en la ventana esto: Ponerse en contacto con la asistencia de Microsoft No se puede procesar tu pago...
  9. Hay consecuensia al comprar el ultimate game pass? [Mod Translated - Is there consistency...

in XBoX on Consoles
    Hay consecuensia al comprar el ultimate game pass? [Mod Translated - Is there consistency...: Hola, buen día. Yo tengo un la suscripciones de Xbox game pass y la gold para consola, si me uno al Xbox game pass ultimate (game pass + gold) se me restablecen las que ya tengo y se le suman al...
  10. não to consiguindo comprar com meu cartão de credito (Mod Translation: I'm not going to buy...

in XBoX Accessibility
    não to consiguindo comprar com meu cartão de credito (Mod Translation: I'm not going to buy...: Olá equipe da Microsoft,eu to tendo um problema! Eu não to consiguindo comprar nada com meu cartão de credito sempre que tento comprar aparece isso: A forma de pagamento em uma assinatura...