comprar[to buy]

Discus and support comprar[to buy] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Mi problemas es... que yo quiero comprar xbox live de un mes y para eso compre una tarjeta de regalo de 200$ que es suficiente dinero para comprarla... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by DavidRodriguez Baldenebro, Jan 21, 2019.

1. comprar[to buy]

Mi problemas es...
    que yo quiero comprar xbox live de un mes y para eso compre una tarjeta de regalo de 200$ que es suficiente dinero para comprarla pero cuando lo intento me dice que necesito que uno de mis padres compre eso. y la verdad no se que hacer me ayudarían mucho
    si respondieran y me ayudaran muchas gracias ademas de que no tengo ninguna tarjeta de credito vinculada

[Translation - My problems is ...I want to buy xbox live for a month and for that I bought a $ 200 gift card that is enough money to buy it but when I try it it tells me that I need one of my parents to buy that. and I really do not know what to
    do would help me a lot if they answered and helped me a lot of thanks besides that I do not have any credit card linked]

:)

DavidRodriguez Baldenebro, Jan 21, 2019
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

comprar[to buy]