Comprar o bf5 [Translation - Buy the Bf5]

Discus and support Comprar o bf5 [Translation - Buy the Bf5] in XBoX Games and Apps to solve the problem; N estou conseguindo fazer a compra do bf5 me dá o erro de n processamento de pagamento oq devo fazer [Translation - n I am managing to make the... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by JoséRicardo Giraldini, Nov 18, 2018.

1. Comprar o bf5 [Translation - Buy the Bf5]

N estou conseguindo fazer a compra do bf5 me dá o erro de n processamento de pagamento oq devo fazer

[Translation - n I am managing to make the purchase of the Bf5 gives me the error of n payment processing OQ I must do ]

:)

JoséRicardo Giraldini, Nov 18, 2018
  2. GRAW2ROBZ
    GRAW2ROBZ Guest
    Back to 2142 for BF5?

I want Bad Company 3 before BF5. But BF5 is a cops n' robbers game. EA probably read the sales of a billion dollars for GTA5.

GRAW2ROBZ, Nov 18, 2018
  3. TheBrain1976
    TheBrain1976 Guest
    Battlefield: Hardine Beta Feb. 3

I am looking Forward to this one. Won't replace BF5 but ist a nice filler in between BF4 and BF5. There is just no other shooter that can even compare to BF in my opinion.

TheBrain1976, Nov 18, 2018
  4. M3tal Daz3
    M3tal Daz3 Guest

M3tal Daz3, Nov 18, 2018
  5. M3tal Daz3 Win User

6. DocOQ Win User

Xbox account balance problems

Msa and im trying to buy the loyality offer for bf5 through bf1
  7. GRAW2ROBZ Win User

Back to 2142 for BF5?

I want Bad Company 3 before BF5. But BF5 is a cops n' robbers game. EA probably read the sales of a billion dollars for GTA5.
  8. Abdullah_11 Win User

Any good game rcommendation

Top 5 games of 8/2018 of my choice:

PUBG

BF5

ROCKET LEAGUE

GTA V

SHADOW OF WAR

these are pretty awesome to play especially Rocket League and BF5 and PUBG
  9. TheBrain1976 Win User

Battlefield: Hardine Beta Feb. 3

I am looking Forward to this one. Won't replace BF5 but ist a nice filler in between BF4 and BF5. There is just no other shooter that can even compare to BF in my opinion.
Thema:

Loading...
  1. Comprar o bf5 [Translation - Buy the Bf5] - Similar Threads - Comprar bf5 Translation

2. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  3. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  4. Comprar juegos en otra región dentro de la UE

in XboX Insiders
    Comprar juegos en otra región dentro de la UE: Hola a todos. Según he estado viendo, desde 2024 han implementado bloqueo regional. Según tengo entendido antes se podía comprar en la región de Francia por ejemplo desde España, cambiando la...
  5. Comprar juegos en otra región dentro de la UE

in XboX Insiders
    Comprar juegos en otra región dentro de la UE: Hola a todos. Según he estado viendo, desde 2024 han implementado bloqueo regional. Según tengo entendido antes se podía comprar en la región de Francia por ejemplo desde España, cambiando la...
  6. Método para comprar juegos de xbox y game pass ultimate o core

in XboX Insiders
    Método para comprar juegos de xbox y game pass ultimate o core: Busco métodos para comprar game pass o juegos de xbox más baratos de lo normal, cualquier método que tengan se los agradecería mucho submitted by /u/Extreme-Mark2274 [link] [comments]
  7. Posso comprar jogos para jogar no xcloud?

in XboX Insiders
    Posso comprar jogos para jogar no xcloud?: Se eu comprar no caso Dragon Ball Fighterz que saiu recentemente da Xcloud, consigo jogar no Xcloud para sempre sem risco dele sair? Gostaria de saber até porque eu gosto do game e é muito chato...
  8. Problema al comprar cosas en microsoft store

in XBoX Games and Apps
    Problema al comprar cosas en microsoft store: hola, tengo un error al comprar todo tipo de cosas como juegos, suscripciones en microsoft store (en Uruguay) pero me dice: Cambiar la región de tu Store La región en la que se emitió tu opción de...
  9. No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba...

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba...: No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba de pasar, vuelve a intentarlo mas tarde) I can't buy FIGHT NIGHT CHAMPION from the XBOX store (Message:...
  10. no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite: el dia de hoy quise hacer la compara de pavos dentro del juego y de la tienda de mi consola pero al parecer no me deja comprar nada y me sale que hay un error con la compra, decidi comprar pavos...