Comprar de Season Pass errado[Buy from wrong Season Pass]

Discus and support Comprar de Season Pass errado[Buy from wrong Season Pass] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Boa noite, eu me equivoquei no meu pedido nº: [Mod Removed - Pe4rsonal Information], deveria ter comprado o pass para o Xbox 360, porem quando fiz a... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by bi0Mac'', Mar 14, 2019.

1. bi0Mac''
    bi0Mac'' Guest

Boa noite, eu me equivoquei no meu pedido nº: [Mod Removed - Pe4rsonal Information], deveria ter comprado o pass para o Xbox 360, porem
    quando fiz a compra através da pagina, não percebi que era para o Xbox One.

Gostaria que fosse trocado o pass para o Xbox 360, seria possível?

[Translation - Good evening, I was mistaken in my request No.:
    [Mod Removed - Personal Information], should have bought the pass for the Xbox 360, but when I made the purchase through the page, I did not realize that it was for the Xbox One.

Would you like to change the pass for the Xbox 360, would it be possible?]

:)

bi0Mac'', Mar 14, 2019
  2. Alpha Soulneed Win User

3. Daft Badger Win User

Buying EA sports games on demand.

If you buy a game from games on demand & it needs a season/online pass then you will have to buy the season/online pass seperately i'm afraid.
  4. Ironwilled Win User

If I buy a pass from the Xbox store in the Xbox. Will the pass work or it won't work

Hi There,

If you buy a season pass for a game, then it should work. Unless there are timed dlc from older season passes, but in general they do work.
  5. Ellarianora Win User

ARK Genesis. Thoughts?

Or at least be included in the season pass instead of having to buy a new season pass. It makes no sense. 2 season passes for one game is mad haha
  6. fonze24 Win User

saints row add on season pass

yea ok but that not a season pass ... a season pass is u get everything no discounted or nothing in katt Williams voice everything thats a season pass thats like buying a season pass to six flags and rideing half of the rides
Thema:

Loading...
  1. Comprar de Season Pass errado[Buy from wrong Season Pass] - Similar Threads - Comprar Season Pass

2. Comprar juegos en otra región dentro de la UE

in XboX Insiders
    Comprar juegos en otra región dentro de la UE: Hola a todos. Según he estado viendo, desde 2024 han implementado bloqueo regional. Según tengo entendido antes se podía comprar en la región de Francia por ejemplo desde España, cambiando la...
  3. Comprar juegos en otra región dentro de la UE

in XboX Insiders
    Comprar juegos en otra región dentro de la UE: Hola a todos. Según he estado viendo, desde 2024 han implementado bloqueo regional. Según tengo entendido antes se podía comprar en la región de Francia por ejemplo desde España, cambiando la...
  4. Método para comprar juegos de xbox y game pass ultimate o core

in XboX Insiders
    Método para comprar juegos de xbox y game pass ultimate o core: Busco métodos para comprar game pass o juegos de xbox más baratos de lo normal, cualquier método que tengan se los agradecería mucho submitted by /u/Extreme-Mark2274 [link] [comments]
  5. Posso comprar jogos para jogar no xcloud?

in XboX Insiders
    Posso comprar jogos para jogar no xcloud?: Se eu comprar no caso Dragon Ball Fighterz que saiu recentemente da Xcloud, consigo jogar no Xcloud para sempre sem risco dele sair? Gostaria de saber até porque eu gosto do game e é muito chato...
  6. Problema al comprar cosas en microsoft store

in XBoX Games and Apps
    Problema al comprar cosas en microsoft store: hola, tengo un error al comprar todo tipo de cosas como juegos, suscripciones en microsoft store (en Uruguay) pero me dice: Cambiar la región de tu Store La región en la que se emitió tu opción de...
  7. No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba...

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba...: No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba de pasar, vuelve a intentarlo mas tarde) I can't buy FIGHT NIGHT CHAMPION from the XBOX store (Message:...
  8. no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite: el dia de hoy quise hacer la compara de pavos dentro del juego y de la tienda de mi consola pero al parecer no me deja comprar nada y me sale que hay un error con la compra, decidi comprar pavos...
  9. No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...: Hola, Tengo este problema desde hace tres semanas y no puedo resolverlo, no me deja comprar ningún juego, cada vez que le doy al botón de comprar me aparece un mensaje diciendo "uy" ni sabemos que...
  10. não consigo baixar os episodios de life is strange mesmo depois de comprar o season pass dele ...

in XBoX Games and Apps
    não consigo baixar os episodios de life is strange mesmo depois de comprar o season pass dele ...: eu baixei e comprei normalmente (sem reembolso por sinal) e simplesmente não baixa os episodios e gastei 33 reais atoa ----------------------------------------- [Translation - I downloaded and...