Compra repetida do mesmo pacote [Edit - Translation] - Repeat purchase of the same package

Discus and support Compra repetida do mesmo pacote [Edit - Translation] - Repeat purchase of the same package in XBoX Games and Apps to solve the problem; Bom dia, fiz minha assinatura do game pass, no valor de R$1 para o primeiro mês. No entanto me equivoquei e acabei contratando o mesmo pacote mais duas... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by FabrícioViana de castro, Dec 21, 2018.

1. Compra repetida do mesmo pacote [Edit - Translation] - Repeat purchase of the same package

Bom dia, fiz minha assinatura do game pass, no valor de R$1 para o primeiro mês. No entanto me equivoquei e acabei contratando o mesmo pacote mais duas vezes. Devido a isso veio a cobrança para meu cartão de créditos no valor de R$59. gostaria de saber se
    é possível cobrar somente o R$1 para o primeiro mês (Dezembro) e a partir dos outros meses cobrar o valor de 29, como previsto.

[Edit - Translation] - Good morning, I signed my game pass, worth R $ 1 for the first month.
    However I was wrong and I ended up hiring the same package two more times.
    Due to this came the charge for my credit card in the amount of R $ 59.
    I would like to know if it is possible to charge only the R $ 1 for the first month (December) and from the other months charge the value of 29 as planned.

:)

FabrícioViana de castro, Dec 21, 2018
  2. XBF Chris J Win User

Compra repetida do mesmo pacote [Edit - Translation] - Repeat purchase of the same package

Hello Fabricio,

Thank you for posting here on the Xbox forums. I recommend contacting a live agent at Xbox support so that they can help you manage your subscriptions and purchases

1. Contact us here
    2. Select My Account
    3. Select "See other options"
    4. Select Error Messages and codes
    5. Select "Show contact options"
    6. Select Request a callback from support

Hope this helps!
  3. PauloRKone Win User

Minecraft Skin Packs Purchased but Still Not Available

Estou com um problema parecido, comprei um pacote de mapas e skins para Ryse: Son of Rome e ñ consigo baixa mesmo estando pago, ñ sei oq fazer!

[Translation: I have a similar problem, I bought a package of maps and skins
    for Ryse: Son of Rome and ñ can lowereven though paid, ñ
    know oq do!]
  4. EdsonMarquesJr Win User

Super Street Fighter 4 Arcade Edition DLC

Também tenho a mesma dúvida. No meu caso tenho o Super Street Fighter IV Arcade Edition para o Xbox. Somente um dos pacotes funcionou no meu xbox, todos os outros pacotes de roupa não funcionaram. Outro detalhe é que no meu não aparecem todos personagens,
    a exemplo do evil ryu...

TRANSLATION

I also have the same question.
    In my case I have the
    Super Street Fighter IV Arcade
    Edition for the Xbox.
    Only one of the packages work on my
    xbox, all
    other packages of clothes
    have not worked. Another detail
    is that in my not appear
    all characters,
    evil ryu ...
  5. XBF Chris J Win User

Pacote gold [Edit - Translation] - Gold package

Hello JonhHU,

Thank you for posting here on the Xbox forums. We understand that you have purchased the Xbox live gold subscription but are unable to utilize it. are you saying that you are trying to download the games with gold? Can you confirm that you see your active
    subscription by
    signing in here
    ? Please let us know with a response.
  6. Vinny #1 Win User

Comprei não recebi o produto [Mod Translation - I bought the product I did not receive]

Thema:

Loading...
  1. Compra repetida do mesmo pacote [Edit - Translation] - Repeat purchase of the same package - Similar Threads - Compra repetida mesmo

2. compra de dos mandos xbox - microsoft

in XboX Insiders
    compra de dos mandos xbox - microsoft: En julio compré dos productos (dos mandos) en Xbox online. La fecha de entrega era de hasta 4 semanas y esta no fue efectuada. En septiembre mis productos volvieron al almacén de Xbox, me puse en...
  3. compra no marketplace (purchase on marketplace)

in XBoX Games and Apps
    compra no marketplace (purchase on marketplace): gostaria de saber como posso trocar a textura que comprei no marketplace, pois não vou usar-la , a textura é muito ruim [ *** ↓ This Portuguese (Brazil) page was translated to English ↓ *** ] I...
  4. compra dos jogos

in XBoX Sales and Promo
    compra dos jogos: duvidas Ao comprar os jogos esses ficam no aparelho? E se adquirir via mensalidade $29,99 quais jogos estão inclusos? pesquisei e não encontrei a informação de quais jogos cada pacote tem de...
  5. Não consigo compra o Xbox Game Passs Ultimate ( Dezembro 2020 )

in XBoX Sales and Promo
    Não consigo compra o Xbox Game Passs Ultimate ( Dezembro 2020 ): [img] [Translation - I can't buy Xbox Game Pass Ultimate (December 2020)] b9aed93e-2967-457d-9656-d7585d623746
  6. Compra de Xbox X/S En Venezuela[Translation-Xbox X / S Purchase In Venezuela]

in XBoX on Consoles
    Compra de Xbox X/S En Venezuela[Translation-Xbox X / S Purchase In Venezuela]: Buenas, quisiera saber si es posible comprar la nueva xbox y si es posible traerla a venezuela o algun pais vecino, no he encontrado informacion en ninguna pagina oficial de xbox....
  7. Compra cartão [Buy card]

in XBoX Games and Apps
    Compra cartão [Buy card]: Olá pessoal, tudo bem? Realizei a compra do cartão para o meu sobrinho, estamos colocando o código e está dando "Algo deu errado. Verifique as instruções que vieram com o seu código". Como...
  8. Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate]

in XBoX Sales and Promo
    Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate]: Olá Estou com seguinte problema Quando eu tento compra o Xbox Game Pass Ultimate Por 1 Real não consigo ... Me pede outra forma de pagamento Mais eu compro tranqut os jogos mais so esto com...
  9. compra deals with gold[Translation-purchase deals with gold]

in XBoX Games and Apps
    compra deals with gold[Translation-purchase deals with gold]: Desejo comprar um jogo (DWG deals with gold) things on roads, mas no marketplace (brasil) nao tem nenhum, na loja americana tem 5.. Posso comprar ali com meu cartao ou terei problema..ja fiz uma...
  10. Compra[Translation-Purchase]

in XBoX Sales and Promo
    Compra[Translation-Purchase]: Tenho 100 reais de saldo na conta Microsoft, mas quando vou comprar Vbucks no Fortnite só aparece 10 reais, porque isso? [Translation-I have 100 reais of balance in the Microsoft account, but...