Compra errada [Translation - Wrong purchase]

Discus and support Compra errada [Translation - Wrong purchase] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Bom dia, Eu comprei acidentalmente um produto na loja e gostaria de saber se o pedido pode ser cancelado Código do pedido: 7860217834 Eu não tenho... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by LukasPereira1, Sep 27, 2018.

  1. Compra errada [Translation - Wrong purchase]


    Bom dia,

    Eu comprei acidentalmente um produto na loja e gostaria de saber se o pedido pode ser cancelado

    Código do pedido: 7860217834

    Eu não tenho o xbox One então fica meio inviável pois esse produto é apenas para xbox One

    at.,

    --------------------------------------------

    [Translation - Good morning

    I accidentally bought a product in the store and would like to know if the request can be canceled order code: 7860217834

    I don't have the Xbox One so it gets kind of unfeasible because this product is only for Xbox One

    At.]

    :)
     
    LukasPereira1, Sep 27, 2018
    #1
  2. MPer7s
    MPer7s Guest
    Reembolso Pacote Fortnite

    Comprei um pacote para o Battle Royale do Fortnite, porém realizei a compra pela conta errada. Gostaria de ser reembolsado se possível.
     
    MPer7s, Sep 27, 2018
    #2
  3. XBF Leonzo G
    XBF Leonzo G Guest
    compra erronea -[Translation - Buy wrong]

    Hello Raul,

    Thank you for bringing this issue to our attention. There are two options when an Xbox user wants to request a refund. We recommend using an article entitled

    Request an Xbox Digital Product or Subscription Refund
    in order to request a refund. The
    Xbox Support Team is also able to investigate transactions placed on a Microsoft account. Be sure to let us know the results!
     
    XBF Leonzo G, Sep 27, 2018
    #3
  4. Compra errada [Translation - Wrong purchase]

    XBF Crystal P, Sep 27, 2018
    #4
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Compra errada [Translation - Wrong purchase]