COMPRA DE XBOX LIVE[Translation-XBOX LIVE PURCHASE]

Discus and support COMPRA DE XBOX LIVE[Translation-XBOX LIVE PURCHASE] in XBoX Accessibility to solve the problem; INTENTO COMPRAR UNA SUSCRIPCION DE XBOLX LIVE, PERO SIEMPRE APARE EL DIALOGO "LO SENTIMOS, HAY UN PROBLEMA EN EL SERVICIO DE XBOX. VUELVE INTENTARLO... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by WilliamGonzalez7, Aug 8, 2020.

1. COMPRA DE XBOX LIVE[Translation-XBOX LIVE PURCHASE]

INTENTO COMPRAR UNA SUSCRIPCION DE XBOLX LIVE, PERO SIEMPRE APARE EL DIALOGO "LO SENTIMOS, HAY UN PROBLEMA EN EL SERVICIO DE XBOX. VUELVE INTENTARLO MAS TARDE, CODIGO DE ESTADO 80182300, MI CUENTA ES WilliGonGuz82 PARA XBOX 360

[Translation-I TRY TO BUY AN XBOLX LIVE SUBSCRIPTION, BUT I ALWAYS PAIRED THE DIALOG "SORRY, THERE IS A PROBLEM WITH THE XBOX SERVICE. PLEASE TRY AGAIN LATER, STATUS CODE 80182300, MY ACCOUNT IS WilliGonGuz82 FOR XBOX 360]

:)

WilliamGonzalez7, Aug 8, 2020
  2. Njal the Blue Win User

Problema con xbox live y pregunta para comprar un juego [Translation-Problem with Xbox Live and question to buy a game ]

Hola, hay una alerta de servicio que afecta a las compras en este momento. Si compra Xbox Live con una tarjeta de crédito, debe actualizar directamente a su cuenta, sin códigos https://support.xbox.com/en-GB/xbox-live-status

[Translation - Hello, there is a service alert that affects purchases at this time. If you buy Xbox Live with a credit card, you must update directly to your account, without codes https://support.xbox.com/en-GB/xbox-live-status]
  3. Zoe S17 Win User

Error

Translated Post:

I can't enter the code because of this I can't play fortnite

Reply:

Buying items, redeeming codes, or downloading purchases is currently experiencing issues. This maybe related to your problem. Keep checking back at:

https://support.xbox.com/pt-br/xbox-live-status

Translated Reply:

A compra de itens, o resgate de códigos ou o download de compras está com problemas no momento. Isso talvez esteja relacionado ao seu problema. Continue visitando:

https://support.xbox.com/pt-br/xbox-live-status
  4. SatanicoDrCadillac Win User

Hola. Tengo un problema con mi renovación de tarjeta game pass.[Translation-Hello. I have a problem with my game pass card renewal.]

La renovacion automatica se activa nuevamente cada que compras xbox live gold o game pass, siempre hay que ir a desactivarla después de hacer una compra de alguna membresía para que no se hagan cobros extras.

[Translation-Automatic renewal is activated again every time you buy xbox live gold or game pass, you always have to go to deactivate it after making a purchase of some membership so that no extra charges are made. ]
  5. XBF Brad A Win User

Hi William,

Thanks for reaching out to the forums. We see you are having issues making a purchase. Have you tried making the purchase on the website? Try power cycling the console. Hold the Xbox button until the console shuts off.

Thanks,

Brad
  6. SuprX BR Win User

Como eu posso comprar a xbox live gold com o saldo da minha conta? e da pra fazer isso? [Translate] How can i buy Xbox Live Gold with my account balance? And to do that?

infelizmente nao, existem cartoes live gold, e existem gift cards para compra de jogos e outros. assinatura gold apenas com cartao xbox live gold ou cartao de credito.

[Translation - unfortunately no, there are live gold cards, and there are gift cards to buy games and others. Gold signature only with xbox live gold card or credit card.]
Thema:

Loading...
  1. COMPRA DE XBOX LIVE[Translation-XBOX LIVE PURCHASE] - Similar Threads - COMPRA LIVE Translation

2. Solicitud de información sobre la compra de un juego a través de Xbox live (consola...

in XBoX on Consoles
    Solicitud de información sobre la compra de un juego a través de Xbox live (consola...: He comprado un juego y no lo puedo descargar. ¿por qué? Tiene relación con la actualización de la forma de pago? Lo hice el día 27/07 y todavía no lo he podido descargar, me dice error....
  3. Compra de Xbox Live Gold [Mod Translation - Purchase of xbox live gold]

in XBoX Games and Apps
    Compra de Xbox Live Gold [Mod Translation - Purchase of xbox live gold]: Hice una compra de un mes de xbox live, y me denego la compra pero si me hizo el cargo de la compra en mi tarjeta y me cobro 276 pesos a pesar de que me aparecio que no lo pude comprar. Que puedo...
  4. Compra de Xbox Live Gold

in XBoX Games and Apps
    Compra de Xbox Live Gold: Hice una compra de un mes de xbox live, y me denego la compra pero si me hizo el cargo de la compra en mi tarjeta y me cobro 276 pesos a pesar de que me aparecio que no lo pude comprar. Que puedo...
  5. Compra de acceso a XBOX LIVE y juegos [Mod Translation-Purchase access to XBOX LIVE and games]

in XBoX Games and Apps
    Compra de acceso a XBOX LIVE y juegos [Mod Translation-Purchase access to XBOX LIVE and games]: Buenas tardes, deseo conocer por qué a la fecha no podemos en Costa Rica comprar juegos o accesos como FORTNITE o bien el mismo XBOX LIVE. Muchos en Costa Rica tenemos la consola pero no podemos...
  6. COMPRA DO CARTÃO XBOX LIVE GOLD 12 MESES -[Translation - PURCHASE OF XBOX LIVE GOLD CARD 12...

in XBoX on Consoles
    COMPRA DO CARTÃO XBOX LIVE GOLD 12 MESES -[Translation - PURCHASE OF XBOX LIVE GOLD CARD 12...: Bom dia Eu comprei um cartão XBOX LIVE GOLD 12 MESES, nas lojas Americanas para dar continuidade com a minha assinatura anterior, sendo que não conseguir e tive que abrir uma nova conta....
  7. meu filho fez uma compra sem minha permissão no xbox live ontem, mas não encontro a opção...

in XBoX Sales and Promo
    meu filho fez uma compra sem minha permissão no xbox live ontem, mas não encontro a opção...: [Translation] My son made a purchase without my permission on Xbox Live yesterday but I can't find the cancellation option in my shopping history --------------------- o que eu devo fazer?...
  8. Não consigo fazer a compra de Xbox live gold nem gamepass? [Translate] Can't I purchase...

in XBoX Sales and Promo
    Não consigo fazer a compra de Xbox live gold nem gamepass? [Translate] Can't I purchase...: Tenho 5,40 no saldo da Microsoft store, e tenho uma promoção de 1 mês de Xbox live gold,e outra de 3 meses de gamepass,ambas por 1 real cada uma,mas quando tento confirmar a compra pede um cartão...
  9. Compra do Xbox Live Gold com vale presente [Xbox Live Gold purchase with gift voucher]

in XBoX Sales and Promo
    Compra do Xbox Live Gold com vale presente [Xbox Live Gold purchase with gift voucher]: Gostaria de saber se com um vale presente eu posso comprar a promoção do Xbox Live Gold por 1 real sem fazer assinatura e comprar um produto na promoção da black friday com o resto do dinheiro,...
  10. Como cancelar uma compra feita pelo xbox live [How to cancel a purchase made by Xbox Live]

in XBoX Games and Apps
    Como cancelar uma compra feita pelo xbox live [How to cancel a purchase made by Xbox Live]: Olá Gostaria de realizar o cancelamento de uma compra feita na live [Translation - Hello I would like to perform the cancellation of a purchase made on live] 734ccff6-fc5f-43da-979e-3e72097d61cb