compra de pavos[buying turkeys]

Discus and support compra de pavos[buying turkeys] in XBoX Games and Apps to solve the problem; en una compra de 1000 pavos en fortnite me marco error, reinicie fortnite y no me dio los pavos y me gasto el dinero, espero que tenga una devolución o... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by LeninCaballero Colunga, Feb 5, 2019.

1. compra de pavos[buying turkeys]

en una compra de 1000 pavos en fortnite me marco error, reinicie fortnite y no me dio los pavos y me gasto el dinero, espero que tenga una devolución o que me den los 1000 pavos

Nota: iba comprar 3 paquetes de 1000, compre el primero normal pero al comprar el segundo me marco error, reinicie el juego y no me dio los pavos y me gasto el dinero luego compre otros mil, pero me quede con 2000 pavos
    pero iba comprar 3000 pavos

[Translation - in a purchase of 1000 turkeys in fortnite I mark error, restart fortnite and did not give me the turkeys and I spend the money, I hope you have a refund or give me the 1000 turkeys

Note: I was going to buy 3 packs of 1000, I bought the first one but when I bought the second one I made a mistake, I restarted the game and did not give me the turkeys and I spent the money then I bought another
    thousand, but I stayed with 2000 bucks but I was going to buy 3000 turkeys]

:)

LeninCaballero Colunga, Feb 5, 2019
  2. {Parity} Win User

That was an in game purchase. You should contact the support group for the game. https://epicgames.helpshift.com/a/fortnite/
  3. EDISSONGIRALDO HERNA Win User

¿Como Poner una reclamación a Microsoft?[translation-How to put a claim to Microsoft?]

La semana pasasa mi hijo uso unos pavos para comprar un pase de batalla y este no se lo han dado y si le debitaron los pavos. Favor tener prsente y asignar el pase.

gracias y quedo atento a la respiesta

-[Translation - Last week my son used some turkeys to buy a battle pass and they haven't given it to him and if the turkeys were debited.
    Please be present and assign the pass.

thank you and stay tuned for the answer]
  4. Samu1231 Win User

compre 1000 pavos de fortnite (Mod Translation: Buy 1000 V-bucks from Fortnite)

Ya reinicie y no me aparece los pavos. Yo juego en PC pero tengo mi cuenta vincula con la de xbox y como no tengo tarjeta de crédito, compre la tarjeta de regalo

------------------------------------------------------------------------

[Translation-Now restart and I do not see the turkeys. I play on PC but I have my account links to the Xbox and as I have no credit card, buy the gift card]
  5. edson72gonzales Win User

Compra de pavos en la aplicación de Xbox [Buying v-bucks in the Xbox application]

Ami tambien no me yego mis pavos que gaste 48 Reales aqui en brasil y nunca me yego mi pavos quiero o mi dinero ?

[Translation-Ami also do not let me refuse my turkeys that I spend 48 Royals here in Brazil and I never and I never my turkeys I want or my money ? ]
  6. dupy34 Win User

no se puede procesar tu pago -[Translation - your payment cannot be processed]

estoy comprando por xbox one, con una tarjeta de credito para poder comprar 5000 pavos,vivo en mexico

-[Translation - I'm buying for xbox one, with a credit card to be able to buy 5000 pavos, I live in Mexico.]
Thema:

Loading...
  1. compra de pavos[buying turkeys] - Similar Threads - compra pavos buying

2. compra de dos mandos xbox - microsoft

in XboX Insiders
    compra de dos mandos xbox - microsoft: En julio compré dos productos (dos mandos) en Xbox online. La fecha de entrega era de hasta 4 semanas y esta no fue efectuada. En septiembre mis productos volvieron al almacén de Xbox, me puse en...
  3. compra no marketplace (purchase on marketplace)

in XBoX Games and Apps
    compra no marketplace (purchase on marketplace): gostaria de saber como posso trocar a textura que comprei no marketplace, pois não vou usar-la , a textura é muito ruim [ *** ↓ This Portuguese (Brazil) page was translated to English ↓ *** ] I...
  4. compra dos jogos

in XBoX Sales and Promo
    compra dos jogos: duvidas Ao comprar os jogos esses ficam no aparelho? E se adquirir via mensalidade $29,99 quais jogos estão inclusos? pesquisei e não encontrei a informação de quais jogos cada pacote tem de...
  5. Não consigo compra o Xbox Game Passs Ultimate ( Dezembro 2020 )

in XBoX Sales and Promo
    Não consigo compra o Xbox Game Passs Ultimate ( Dezembro 2020 ): [img] [Translation - I can't buy Xbox Game Pass Ultimate (December 2020)] b9aed93e-2967-457d-9656-d7585d623746
  6. Compra de Xbox X/S En Venezuela[Translation-Xbox X / S Purchase In Venezuela]

in XBoX on Consoles
    Compra de Xbox X/S En Venezuela[Translation-Xbox X / S Purchase In Venezuela]: Buenas, quisiera saber si es posible comprar la nueva xbox y si es posible traerla a venezuela o algun pais vecino, no he encontrado informacion en ninguna pagina oficial de xbox....
  7. Compra cartão [Buy card]

in XBoX Games and Apps
    Compra cartão [Buy card]: Olá pessoal, tudo bem? Realizei a compra do cartão para o meu sobrinho, estamos colocando o código e está dando "Algo deu errado. Verifique as instruções que vieram com o seu código". Como...
  8. Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate]

in XBoX Sales and Promo
    Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate]: Olá Estou com seguinte problema Quando eu tento compra o Xbox Game Pass Ultimate Por 1 Real não consigo ... Me pede outra forma de pagamento Mais eu compro tranqut os jogos mais so esto com...
  9. compra deals with gold[Translation-purchase deals with gold]

in XBoX Games and Apps
    compra deals with gold[Translation-purchase deals with gold]: Desejo comprar um jogo (DWG deals with gold) things on roads, mas no marketplace (brasil) nao tem nenhum, na loja americana tem 5.. Posso comprar ali com meu cartao ou terei problema..ja fiz uma...
  10. Compra[Translation-Purchase]

in XBoX Sales and Promo
    Compra[Translation-Purchase]: Tenho 100 reais de saldo na conta Microsoft, mas quando vou comprar Vbucks no Fortnite só aparece 10 reais, porque isso? [Translation-I have 100 reais of balance in the Microsoft account, but...