Compra de acceso a XBOX LIVE y juegos [Mod Translation-Purchase access to XBOX LIVE and games]

Discus and support Compra de acceso a XBOX LIVE y juegos [Mod Translation-Purchase access to XBOX LIVE and games] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Buenas tardes, deseo conocer por qué a la fecha no podemos en Costa Rica comprar juegos o accesos como FORTNITE o bien el mismo XBOX LIVE. Muchos en... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by ALEX MORA AGUILAR, Dec 11, 2019.

  1. Compra de acceso a XBOX LIVE y juegos [Mod Translation-Purchase access to XBOX LIVE and games]


    Buenas tardes, deseo conocer por qué a la fecha no podemos en Costa Rica comprar juegos o accesos como FORTNITE o bien el mismo XBOX LIVE. Muchos en Costa Rica tenemos la consola pero no podemos explotar al máximo su capacidad porque no nos permiten comprar
    en la tienda.

    Hace un tiempo atrás preguntaba por esto y me decían que era posible que se diera pero en definitivamente no se ha presentado.

    Al menos deberían que si es no posible agregar a Costa Rica en la consola, por lo menos nos dejen desde una pagina de Microsoft, por pagar en dólares mediante tarjeta el acceso, pero validar el pago para jugar en Costa Rica.

    Agradezco la atención que me puedan brindar, pues también soy cliente de ustedes en otras aplicaciones.

    [Mod Translation-Good afternoon, I want to know why to date we cannot buy games or accesses in Costa Rica as FORTNITE or the same XBOX LIVE. Many in Costa Rica have the console but we cannot fully exploit its capacity because they do not allow us
    to buy in the store.


    Some time ago I asked about this and they told me that it was possible that it happened but it definitely has not been presented.

    At least they should, if it is not possible to add Costa Rica to the console, at least leave us from a Microsoft page, to pay in dollars by card access, but validate the payment to play in Costa Rica.

    I appreciate the attention you can give me, because I am also your client in other applications.]

    :)
     
    ALEX MORA AGUILAR, Dec 11, 2019
    #1
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Compra de acceso a XBOX LIVE y juegos [Mod Translation-Purchase access to XBOX LIVE and games]