como trocar email da minha conta Xbox[Translation-how to change email from my Xbox account]

Discus and support como trocar email da minha conta Xbox[Translation-how to change email from my Xbox account] in XBoX Accessibility to solve the problem; Gostaria q alguém me ajudasse a como trocar de email a minha conta microsft [Translation-I would like someone to help me how to change my microsoft... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by JuliaSoares4, Aug 7, 2020.

1. JuliaSoares4
    JuliaSoares4 Guest

como trocar email da minha conta Xbox[Translation-how to change email from my Xbox account]

Gostaria q alguém me ajudasse a como trocar de email a minha conta microsft

[Translation-I would like someone to help me how to change my microsoft account email]

:)

JuliaSoares4, Aug 7, 2020
  2. Iruã VS Win User

Como Unificar conta do Xbox com a do Windows?

Funciona trocar o email da minha conta da Live (hotmail) pelo meu email da conta do Windows (Gmail)?

Obrigado, vou tentar isso.
  3. XBF Brad A Win User

Hi Julia,

Thanks for reaching out to the forums. We see you have question on changing your email. Here is a guide for

changing your primary email
    . If you have a Microsoft domain, make sure not to remove the email if you use it.

Warning When removing an email alias that’s a Microsoft domain (such as @Outlook.com, @Live.com, or @Hotmail.com), that email is completely deleted from our systems and can no longer be used to send or receive emails. It won’t be available
    for use again as an alias on another account. Microsoft does not recycle email addresses, so it may not be reclaimed at a future time.

Hope this helps.

Brad
  4. MariaJ2007 Win User

EA

Quando vou fazer minha pergunta o site da EA pede para fazer login mas a pergunta que eu quero fazer é como posso identificar o email que eu usei para fazer a minha conta EA , ou seja não consigo fazer o login sem o email.

[Translate]

When I will ask my question the EA website asks to login but the question I want to ask is how can I identify the email I used to make my EA account, ie I can not login without the email.
  5. Mequetrefi Win User

Parece que você encontrou um glitch no sistema.

Como faço pra transferir minha conta XBOX Live para outra conta Windows Live ID?

[mod translation: How can i transfer my
    Xbox Live account to another account
    to Windows Live ID?]
  6. BoundenSafe Win User

alterar conta microsoft

estou a tentar mudar o e-mail associado a minha conta xbox

Translation:

I am trying to change the email associated with my account on xbox
Thema:

Loading...
  1. como trocar email da minha conta Xbox[Translation-how to change email from my Xbox account] - Similar Threads - como trocar email

2. como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...

in XBoX Accessibility
    como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...: Error message: cZ: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Cause: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Stack trace:...
  3. Alguém pode me ajudar? Não sei como resolver

in XboX Insiders
    Alguém pode me ajudar? Não sei como resolver: Não consigo jogar online com o game pass do meu amigo mesmo a conta dele estando como principal submitted by /u/Beginning-Price-6675 [link] [comments]
  4. Xbox não atualizando como faço para atualizar

in XboX Insiders
    Xbox não atualizando como faço para atualizar: Por que não consigo atualizar meu Xbox ?? submitted by /u/Mammoth-Year-5566 [link] [comments]
  5. ¿Que es la inclusión y equidad?¿como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana?

in XboX Insiders
    ¿Que es la inclusión y equidad?¿como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana?: Que es la inclusión y equidad, y como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana submitted by /u/Affectionate-Gur9835 [link] [comments]
  6. como hacer que windows reconosca juegos de xbox game pass instalados / how to make windows...

in XBoX Games and Apps
    como hacer que windows reconosca juegos de xbox game pass instalados / how to make windows...: ESPAÑOL VERSION: Hola, recientemente tuve que formatear la PC, al volver a instalar la app de Xbox, pude instalar 2 juegos de 3 que tenia, cuando los buscaba en gamepass me salia "jugar" y listo,...
  7. ¿Como puedo cambiar el servidor de call of duty cold war?

in XboX Insiders
    ¿Como puedo cambiar el servidor de call of duty cold war?: Hola alguien puede decirme como cambiar el servidor NA a US en call of duty cold war, e buscador por todas partes y no e podido encontrar nada submitted by /u/Inevitable-Piece-836 [link]...
  8. Como trocar o email vinculado a uma gamertag

in XBoX on Consoles
    Como trocar o email vinculado a uma gamertag: Quando eu criei a minha conta no Xbox live e usei o email da minha irmã mas agr tô querendo trocar e por um email que eu já tenho! Ps: O meu é Gmail. b9d09aeb-7f63-4ca3-a675-730cd2d2eea8
  9. SR 300N: como trocar o wpe,wpa e wpa2 [How to swap wpe, WPA and WPA2]

in XboX Networking Hardware
    SR 300N: como trocar o wpe,wpa e wpa2 [How to swap wpe, WPA and WPA2]: SR 300N: como trocar o wpe,wpa e wpa2 [How to swap wpe, WPA and WPA2] Another way to connect is use an cable (wired) connection, then no changes are needed to your Wirelless settings....
  10. tenho dúvidas de como trocar minhas conquistas por dinheiro

in XBoX Rewards & Social
    tenho dúvidas de como trocar minhas conquistas por dinheiro: Hi, it's an honor you're talking to my favorite console. I wanted to know how I can change my achievements from my xbox for money. a1c3b24b-6a49-4d51-9155-1ede1af21ab4