como saber cual es mi PIN [Translation - How to know my PIN]

Discus and support como saber cual es mi PIN [Translation - How to know my PIN] in XBoX Games and Apps to solve the problem; para descargar algo me piden mi PIN y nose cual es ---------------------------------------------- [Translation - To download something I ask my PIN... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Mariana xd, Sep 21, 2018.

1. Mariana xd
    Mariana xd Guest

para descargar algo me piden mi PIN y nose cual es

----------------------------------------------

[Translation - To download something I ask my PIN and nose which is]

:)

Mariana xd, Sep 21, 2018
  2. "xbox principal"

Quisiera saber como puedo ver cuantas veces he hecho mi xbox como principal.

[Translation - I wonder how I can see how many times I have done my Xbox as main. ]

logantoluca0000, Sep 21, 2018
  3. Alluda

1.hola mi Xbox dice que hay un problema de hardware halguin sabe cómo reparar eso

[Translation: Hello my Xbox says there is a hardware problem Halguin knows how to repair that]

WrongSleet26522, Sep 21, 2018
  4. como saber cual es mi PIN [Translation - How to know my PIN]

Hi Mariana,

Thanks for reaching out!

• What is the message that pops up asking for a pin?
    • What device are you using (Xbox or Windows 10 PC)?
    Are you referring to the passkey? If so, here is a troubleshooting resource for

Forgot Your Xbox One Passkey
    .

Hope this helps. Let us know.

XBF Crystal P, Sep 21, 2018
  5. XBF Crystal P Win User

Hi Mariana,

Thanks for reaching out!

• What is the message that pops up asking for a pin?
    • What device are you using (Xbox or Windows 10 PC)?
    Are you referring to the passkey? If so, here is a troubleshooting resource for

Forgot Your Xbox One Passkey
    .

Hope this helps. Let us know.
  6. Chibidg14 Win User

XBOX live error

necesito saber como puedo hacer uso de estas tarjetas yo estoy em mexico pero mi cuenta es de españa o como cambiar mi correo a uno de mexico y hacer uso de las tarjetas sin perder mis archivos de mi cuenta de españa

Translation:

I need to know how do I make use of these cards I am em mexico but my account is from Spain or how to change my email one of mexico and make use of cards without losing my files from my account in Spain
  7. XBF Diego M Win User

No se cual es mi PIN de Xbox Live [Translation-I do not know what my Xbox Live PIN is]

Hi Giyermo,

If you signed in to Windows 10 using your Microsoft account, the Xbox app will take the credentials you've used to sign in. There's a possibility that the PIN code you're asked to enter is the PIN code of your Windows 10 user account. Let's remove the PIN
    code. Here are the steps:

1. Click Start and select Settings.
    2. Select Accounts.
    3. Select Sign-in options, under PIN, click
      Remove
      .
    4. Confirm the changes by entering your profile password.
    Refer to
    Can I sign in to Windows without a password
    for the steps on how to change the sign-in options for your Windows 10 device.

If the same instance occurs after removing the PIN code and changing your user account's sign-in options, we suggest that you sign in to
    Xbox.com. This is to verify if there's an issue with your Xbox account.

Keep us posted with the results. We'd be glad to further assist you.
  8. andersonpassos Win User

Minecraft won't accept Microsoft account

¡Gracias por contactarnos! Soy Anderson, consultor independiente y usuario de Microsoft como tú.

buenas noche

primero la cuenta que estas usando debe estar logueada antes de microsoft store, y el pin que te pide es de tu pc, la computadora tiene un pin para acceder al escritorio al iniciar, y es este pin el que te pide.
  9. ©Isma€Guzman Win User

NO FUNCIONA MI MANDO ELITE SERIES 2 [MY ELITE SERIES 2 CONTROLLER DOESN'T WORK]

Hola que tal

Mi problema es el boton RB de mi mando ELITE SERIES
    2 no funciona como tal y por lo que veo a muchos usuarios con el mismo control les pasa lo mismo quisiera saber si hay alguna solución y saber si es algún problema de actualización de los
    controles elites o es algun mal funcionamiento del mando.

Seria de gran ayuda que me ayudarán a resolver mi problema.

[Translation-Hello, how are you doing

My problem is the RB button of my ELITE SERIES 2 controller does not work as such and so I see many users with the same control I want to know if there is any solution and know if it is any problem updating the elite controls or it is
    some malfunction of the controller.

It would be very helpful to help me solve my problem.]
    Mi mando elite no funciona en el botón rb y quiero resolverlo

-[Translation - My elite controller does not work on the rb button and I want to solve it]
Thema:

Loading...
  1. como saber cual es mi PIN [Translation - How to know my PIN] - Similar Threads - como saber cual

2. Alguém pode me ajudar? Não sei como resolver

in XboX Insiders
    Alguém pode me ajudar? Não sei como resolver: Não consigo jogar online com o game pass do meu amigo mesmo a conta dele estando como principal submitted by /u/Beginning-Price-6675 [link] [comments]
  3. eu estou produzindo o meu jogo the thunder e queria saber como faço pra apresentar a ideia...

in XBoX Games and Apps
    eu estou produzindo o meu jogo the thunder e queria saber como faço pra apresentar a ideia...: bem esta lingua é portugues brasil ... eu sou o criador de uma franquia nova e queria torna-la exclusiva da microsoft em games, além de que queria ser o diretor geral do projeto do game , estou...
  4. Gostaria de saber como faço para baixar o aplicativo telecine no Xbox one?

in XBoX Games and Apps
    Gostaria de saber como faço para baixar o aplicativo telecine no Xbox one?: Como faço para baixar o aplicativo telecine no Xbox one. 6eeb056d-d964-44ec-b828-81da7a75047b
  5. Fonte ou Xbox, Como saber qual está queimado??? [Mod translation-Source or Xbox, How to...

in XBoX on Consoles
    Fonte ou Xbox, Como saber qual está queimado??? [Mod translation-Source or Xbox, How to...: Meu Xbox não Liga Como faz pra eu saber se o problema é na fonte de alimentação ou dentro do Xbox, Eu não tenho condições de outro xbox e eu não quero ter que parar de jogar, por favor alguém me...
  6. Como saber países o regiones donde tienen servicio de entrega para reparacion [Mod...

in XBoX on Consoles
    Como saber países o regiones donde tienen servicio de entrega para reparacion [Mod...: Quisiera saber si en guadalajara jal. En México hay una un lugar donde tengan servicios de entrega en la solicitud de reparación de xbox one s. Es más que nada por que me sale caro el envió por...
  7. Como saber se um jogo é pirata?[How to know if a game is pirated?]

in XBoX Games and Apps
    Como saber se um jogo é pirata?[How to know if a game is pirated?]: Bom, sou leigo no assunto, acabo de comprar um Xbox One S e comecei a procurar jogos na internet, quando me desembarcasse com algumas promoções, como as contas compartilhadas, etc .. Li o código...
  8. Como puedo saber la fecha y hora de un logro conseguido anteriormente.

in XBoX on Consoles
    Como puedo saber la fecha y hora de un logro conseguido anteriormente.: Buenas tardes. He estado buscando la forma de mostrar la hora de un logro realizado anteriormente, es importante para mí porque me están acusando falsamente de un acto que no cometí; en dicho...
  9. Como cancelar o pedido 7250537572 que minha esposa aceitou sem saber o que estava fazendo?

in XBoX Sales and Promo
    Como cancelar o pedido 7250537572 que minha esposa aceitou sem saber o que estava fazendo?: How to cancel the order 7250537572 that my wife accepted without knowing what she was doing? 4fb4305f-37e1-404f-8b46-27f1ff21c91d
  10. banimento como saber a id [Banishment how to know the id]

in XBoX on Consoles
    banimento como saber a id [Banishment how to know the id]: boa noite gostaria de saber o numero da id banida que apareceu na minha conta [Translation] Good evening, I would like to know the number of the banned id that appeared in my account....