como revisar desde mi laptop cuantos juegos de Xbox eh comprado -[Translation - how to...

Discus and support como revisar desde mi laptop cuantos juegos de Xbox eh comprado -[Translation - how to... in XBoX Games and Apps to solve the problem; quiero saber cuantos juegos eh comprado en Xbox, pero quiero revisar desde mi ordenador -[Translation - I want to know how many games I've bought on... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by emmanuelrodriguez4, Nov 13, 2019.

1. como revisar desde mi laptop cuantos juegos de Xbox eh comprado -[Translation - how to...

quiero saber cuantos juegos eh comprado en Xbox, pero quiero revisar desde mi ordenador

-[Translation - I want to know how many games I've bought on Xbox, but I want to check from my computer]

:)

emmanuelrodriguez4, Nov 13, 2019
  2. slackadelic Win User

como revisar desde mi laptop cuantos juegos de Xbox eh comprado -[Translation - how to check from my laptop how many Xbox games i've bought]

Translated:

I want to know how many games I bought on Xbox, but I want to check from my computer

My answer:

You should be able to check this in your orders history with your Microsoft account:

https://account.microsoft.com/billing/orders/
  3. G v zauBerBerg Win User

como revisar desde mi laptop cuantos juegos de Xbox eh comprado -[Translation - how to check from my laptop how many Xbox games i've bought]

4. Dageto Kraft Win User

5. luissolid Win User

Hola bienvenido al foro! es muy sencillo, solo entra en esta pagina.

[Hello, welcome to the forum! It's very simple, just enter this page.]

https://account.microsoft.com/billing/orders/

Dentro la pagina podrás ver todo el historial de compras que has hecho con tu cuenta de Xbox.

Así como la carga de saldo de Xbox y en que lo usaste.

En este caso tienes alguna duda con algún juego que compraste?

Saludos!

[Inside the page you can see all the purchase history you have made with your Xbox account. As well as the Xbox balance load and in which you used it. In this case you have any doubt with any game you bought?

Regards!]
  6. XBF Leo G Win User

Hello emmanuel,

Thank you for posting on the Xbox forums. We understand that you are interested in learning how many games you have purchased for Xbox. There are a couple of different ways to find out this information. One of them is to

view your order history
    . This will give you a list of all purchased that were completed. This method shows you all types of purchases. The other method is to view
    your games list on the Xbox website. However, this method only shows you games that are for the Xbox One and Windows 10. It does not show your licenses for Xbox 360 games. You would
    need to see your order history for those games. We hope this information helps!
Thema:

como revisar desde mi laptop cuantos juegos de Xbox eh comprado -[Translation - how to...

Loading...
  1. como revisar desde mi laptop cuantos juegos de Xbox eh comprado -[Translation - how to... - Similar Threads - como revisar desde

2. Como ultrapassa o limite de carácteres no nome da epic games?? (Deixar o nome garnde)

in XboX Insiders
    Como ultrapassa o limite de carácteres no nome da epic games?? (Deixar o nome garnde): . submitted by /u/Time_Marionberry_629 [link] [comments]
  3. Estava gravando com o Xbox Game Bar e ele parou de repente. Como posso recuperar a...

in XBoX on Windows
    Estava gravando com o Xbox Game Bar e ele parou de repente. Como posso recuperar a...: Estava gravando com o Xbox Game Bar e ele parou de repente. Como posso recuperar a gravação? / I was recording with Xbox Game Bar and it suddenly stopped. How do I recover the recording?...
  4. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  5. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  6. como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...

in XBoX Accessibility
    como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...: Error message: cZ: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Cause: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Stack trace:...
  7. Alguém pode me ajudar? Não sei como resolver

in XboX Insiders
    Alguém pode me ajudar? Não sei como resolver: Não consigo jogar online com o game pass do meu amigo mesmo a conta dele estando como principal submitted by /u/Beginning-Price-6675 [link] [comments]
  8. Xbox não atualizando como faço para atualizar

in XboX Insiders
    Xbox não atualizando como faço para atualizar: Por que não consigo atualizar meu Xbox ?? submitted by /u/Mammoth-Year-5566 [link] [comments]
  9. ¿Que es la inclusión y equidad?¿como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana?

in XboX Insiders
    ¿Que es la inclusión y equidad?¿como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana?: Que es la inclusión y equidad, y como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana submitted by /u/Affectionate-Gur9835 [link] [comments]
  10. como hacer que windows reconosca juegos de xbox game pass instalados / how to make windows...

in XBoX Games and Apps
    como hacer que windows reconosca juegos de xbox game pass instalados / how to make windows...: ESPAÑOL VERSION: Hola, recientemente tuve que formatear la PC, al volver a instalar la app de Xbox, pude instalar 2 juegos de 3 que tenia, cuando los buscaba en gamepass me salia "jugar" y listo,...