como quitar el control parental del mi consols 360 [How to remove parental control from my ...

Discus and support como quitar el control parental del mi consols 360 [How to remove parental control from my ... in XBoX Accessibility to solve the problem; acabo de comprar esta consola quisiera saber si me ayudan con el codigo del control parental se lo agradeceria ya que no puedo jugar ni aser... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by SurisadaiMedina, Oct 1, 2018.

1. como quitar el control parental del mi consols 360 [How to remove parental control from my ...

acabo de comprar esta consola quisiera saber si me ayudan con el

codigo del control parental se lo agradeceria ya que no puedo jugar ni aser nada.gracias

[Translation - I just bought this console would like to know if I help with the parental control code would appreciate it because I can not play or aser anything. Gracias]

:)

SurisadaiMedina, Oct 1, 2018
  2. Como cancelar el control parental?

como puedo quitar el control parental de mi consola me urge

pedrusco 2004, Oct 1, 2018
  3. como quitar control parenta -[Translation - How to remove parenting control]

no puedo quitar el control parental como e hago

-[Translation - I can't remove parental control as I do]

GustavoIglesias-linkcoy, Oct 1, 2018
  4. como quitar el control parental del mi consols 360 [How to remove parental control from my ...

Hello SurisadaiMedina,

"I just bought this console would like to know if I help with the parental control code would appreciate it because I can not play or aser anything. Gracias" - Translated

Please follow the following link to remove the pass code required.

Forgotten Parental Controls Pass Code | Xbox 360 Family

This should resolve the issue.

Please let me know if you have any questions or concerns.

Best,

SavageonCabbage, Oct 1, 2018
  5. DavidRodriguez Balde Win User

no puedo comprar [I can't purchase]

y como podria quitar el control parental?

[Translation - And how could I remove parental control?]
  6. pedrusco 2004 Win User

Como cancelar el control parental?

como puedo quitar el control parental de mi consola me urge
  7. ZingiestEar3 Win User

control parental codigo [Translation : Parental control Code]

Hola tardes como puedo quitar el control parental de mi xbox 360

La verdad no me acuerdo y he buscado en youtube pero ninguno me funciona...

¿que puedo hacer?
  8. DianaGz Win User

control parental Parental Control

Hola quiero quitar el control parental pero no tengo la contraseña y como no puedo conectarme a internet no he agregado mi cuenta a la consola que puedo hacer??????
  9. SavageonCabbage Win User

como quitar el control parental del mi consols 360 [How to remove parental control from my Consols 360]

Hello SurisadaiMedina,

"I just bought this console would like to know if I help with the parental control code would appreciate it because I can not play or aser anything. Gracias" - Translated

Please follow the following link to remove the pass code required.

https://support.xbox.com/en-US/xbox-360/security/forgotten-parental-controls-pass-code

This should resolve the issue.

Please let me know if you have any questions or concerns.

Best,

Thema:

como quitar el control parental del mi consols 360 [How to remove parental control from my ...

Loading...
  1. como quitar el control parental del mi consols 360 [How to remove parental control from my ... - Similar Threads - como quitar control

2. como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...

in XBoX Accessibility
    como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...: Error message: cZ: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Cause: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Stack trace:...
  3. Alguém pode me ajudar? Não sei como resolver

in XboX Insiders
    Alguém pode me ajudar? Não sei como resolver: Não consigo jogar online com o game pass do meu amigo mesmo a conta dele estando como principal submitted by /u/Beginning-Price-6675 [link] [comments]
  4. Xbox não atualizando como faço para atualizar

in XboX Insiders
    Xbox não atualizando como faço para atualizar: Por que não consigo atualizar meu Xbox ?? submitted by /u/Mammoth-Year-5566 [link] [comments]
  5. como quitar el control parental control parental[how to remove parental control parental...

in XBoX on Consoles
    como quitar el control parental control parental[how to remove parental control parental...: buenas tardes tengo un problema me vendieron un xbox 360 live usado pero tiene el control parental activado y no me dieron el codigo para poder quitarselo como se lo puedo desactivar [Translation...
  6. Como quitar el control parental

in XBoX on Consoles
    Como quitar el control parental: Control parental quiero desbloquear para poder jugar el juego 12b110c4-64df-4e1e-9c18-590138abf924
  7. como quitar en control parental [Translation- How to remove in parental control]

in XBoX on Consoles
    como quitar en control parental [Translation- How to remove in parental control]: Split from this thread. Hola estoy en mi xbox 360 pero lo que pasa es que me pide el control parental pero no se cual es porque ya me lo vendieron con el codigo puesto y no puedo instalar nada...
  8. como quitar el control parental de mi xbox

in XBoX Accessibility
    como quitar el control parental de mi xbox: Hola alguien me puede ayudar como quitar el control parental de mi xbox ya prove todo tipo de código y ninguno me ha funcionado ya no se que hacer y no puedo jugar solo me da 2 minutos y se activa...
  9. como quitar control parenta -[Translation - How to remove parenting control]

in XBoX on Consoles
    como quitar control parenta -[Translation - How to remove parenting control]: no puedo quitar el control parental como e hago -[Translation - I can't remove parental control as I do] 31de0c32-9d67-4d8c-bd80-d36c86e65686
  10. como quitar el control parental de la xbox 360 [How to remove parental control from xbox 360]

in XBoX on Consoles
    como quitar el control parental de la xbox 360 [How to remove parental control from xbox 360]: Hola he olvidado cual es la contraseña de mi control parental de mi consola. quisiera quitarlo sin mayor problema [Translation] Hello, I have forgotten the password of my parental control of my...