Como puedo comprar un juego retro compatible [Translation - How can I buy a backwards ...

Discus and support Como puedo comprar un juego retro compatible [Translation - How can I buy a backwards ... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Cuando intento comprar un juego retrocompatible en el xbox one no me deja, no puedo poner mi numero de tarjeta y en vez de eso me manda a la pagina de... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by LuisGarciaGT, Oct 15, 2018.

  1. LuisGarciaGT
    LuisGarciaGT Guest

    Como puedo comprar un juego retro compatible [Translation - How can I buy a backwards ...


    Cuando intento comprar un juego retrocompatible en el xbox one no me deja, no puedo poner mi numero de tarjeta y en vez de eso me manda a la pagina de internet explorer para que ponga un codigo de seguridad, ya lo puse pero me dice que tengo que esperar
    a la actualizacion dentro de un mes, intente cancelar todo pero la pagina quiere que siga poniendo el codigo con un numero de telefono que ya no tengo

    [Translation - When I try to buy a backwards compatible game in the Xbox One will not let me, I can not put my card number and instead send me to the Internet Explorer page to put a security code, and I put it but tells me I have to wait for the
    update inside Of a month, try to cancel everything but the page wants to keep putting the code with a phone number that no longer have]


    :)
     
    LuisGarciaGT, Oct 15, 2018
    #1
  2. oGKo BlaSTeD
    oGKo BlaSTeD Guest
    codigo de estado: 8c230002 bazar xbox live

    cuando intento descargar o comprar un juego arcade o normal me aparese codigo de estado 8c230002 y la verdad ya me lleva asi mas de 2 semanas y no puedo comprar nada asi que si tienen una respuesta a como puedo solucionar esto ponedla por aqui

    gracia xD

    [Translation When I try to download or buy an arcade game or normal me aparese code of State 8c230002 and the truth already brings me so more 2 weeks and not I can buy anything so if you have an answer to how I can fix this put it here

    Gracia xD]
     
    oGKo BlaSTeD, Oct 15, 2018
    #2
  3. mi xbox one s no compra en store con mi saldo y no me parece conectado a xbox live cuando tengo susc

    porque mi xbox one s no me puedo conectar a xbox live y tengo suscripción aparte no puedo comprar ni usar el saldo de mi cuenta para comprar un juego

    [Mod Translation]

    Because my Xbox One s I can not connect to Xbox Live and I have separate subscription I can not buy or use the balance of my account to buy a game
     
    pablo marmol18, Oct 15, 2018
    #3
  4. XBF Ezra G
    XBF Ezra G Guest

    Como puedo comprar un juego retro compatible [Translation - How can I buy a backwards ...

    Hey Luis,

    Thanks for posting, in order to purchase a backwards compatible game, you will need to use either debit or credit card to complete the transaction. From your description it sounds like there is a 30 day lock on your account which would mean that you've recently
    changed security info on your Microsoft account, if you have there is not any way to bypass the wait for more information on this:

    Update all of your Microsoft account security information


    If the issues persists please use the
    Contact Us
    window for more information and assistance from an agent.

    I hope this information helps, thanks again.
     
    XBF Ezra G, Oct 15, 2018
    #4
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Como puedo comprar un juego retro compatible [Translation - How can I buy a backwards ...