como desinstalar definitivamente o XBOX do windows 10. [How to definitely uninstall the XBOX ...

Discus and support como desinstalar definitivamente o XBOX do windows 10. [How to definitely uninstall the XBOX ... in XBoX on Windows to solve the problem; Eu não jogo, detesto jogos e estou desinstalando do meu computador tudo o que não me serve e estou tendo dificuldade de desinstalar definitivamente o... Discussion in 'XBoX on Windows' started by Mildred Oliveira Pereira, Nov 27, 2018.

  1. como desinstalar definitivamente o XBOX do windows 10. [How to definitely uninstall the XBOX ...


    Eu não jogo, detesto jogos e estou desinstalando do meu computador tudo o que não me serve e estou tendo dificuldade de desinstalar definitivamente o XBOX. Não adianta achar esse aplicativo na barra do windows e clicar com o lado direito do mouse porque
    não existe a opção desinstalar. Peço ajuda para tirar esse [mod removed- profanity]
    o do meu computador. Obrigada

    Translation: [I do not play, I hate games and I'm uninstalling from my computer everything that does not fit me and I'm having a hard time uninstalling XBOX.
    It is no use finding this application in the windows bar and clicking the right side of the mouse because there is no uninstall option.
    Iask for help getting this [mod removed- profanity] out of my computer.
    Thanks

    :)
     
    Mildred Oliveira Pereira, Nov 27, 2018
    #1
  2. Desligar controle Xbox 360 no PC

    Como faço para desligar o controle do Xbox 360 no Windows 10, build 14393?

    Li em alguns lugares que já chegou a pegar um programa, em uma versão anterior do Windows 10.
     
    Cássio Gabriel Santos, Nov 27, 2018
    #2
  3. LuanKronos
    LuanKronos Guest
    windows 10 party chat

    Como atualizar meu xbox para Windows 10?

    [Translation: How to update my xbox for Windows 10?]
     
    LuanKronos, Nov 27, 2018
    #3
  4. XBF Leslie D
    XBF Leslie D Guest

    como desinstalar definitivamente o XBOX do windows 10. [How to definitely uninstall the XBOX ...

    Hi Mildred

    Thanks for reaching out to us.

    Here are steps below on how to uninstall the Xbox app:

    1. Click Start, and then type Windows PowerShell on the search box.

    2. Right-click, and then select Run as administrator.

    3. Type the following command to uninstall Xbox app: Get-AppxPackage
    *xboxapp*| Remove-AppxPackage


    4. Hit Enter.

    Hope this helps
     
    XBF Leslie D, Nov 27, 2018
    #4
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

como desinstalar definitivamente o XBOX do windows 10. [How to definitely uninstall the XBOX ...

Users found this page by searching for:

  1. windows 10 como desisntalar xbox?

    ,
  2. desinstalar xbox windows 10