Como desactivo la seguridad inalambrica? (How to disable wireless security?)

Discus and support Como desactivo la seguridad inalambrica? (How to disable wireless security?) in XBoX Accessibility to solve the problem; Como desactivo la seguridad inalambrica? Translation: How to disable wireless security? 2bd6147e-0c85-4a9e-93d4-9334a3b666bf Discussion in 'XBoX Accessibility' started by bendyunty180632, Aug 8, 2019.

1. Como desactivo la seguridad inalambrica? (How to disable wireless security?)

Como desactivo la seguridad inalambrica?

Translation:

How to disable wireless security?

:)

bendyunty180632, Aug 8, 2019
  2. M3tal Daz3 Win User

As you were informed you should contact your Internet provider regarding your wifi security.

Please don't post spam in the forums!
  3. XBF Javier R Win User

Hello Bendy,

We thank you for bringing this inquiry to our forums community, and understand that this concerns how to disable a feature on a wireless network.

Could you describe the issue occurring that has lead to wanting to disable this feature? Does this have to do with connection performance on an Xbox One console?

We can only provide the best solution possible by knowing everything that is occurring.

Clarify this information for us and we'll be right here ready to respond.

Best wishes!
  4. XBF Erick C Win User

Red inalabrica (Wireless network)

Hey there bendyunty180632,

Please do not post multiple threads containing the same questions as this does go against the

Forums Guidelines
    .

13) Please
    do not spam. No commercial posts or flooding the forum with useless content. Double, triple, etc. posting and one word replies can also be considered spam. Post with substance and thought.

Please take a look at your
    Original Thread
    for more information

Happy Gaming!
  5. seropi Win User

conexion a xbox live

[quote user=""]

al escoger la red inalambrica me pide que i ngrese la frase de paso WPA y no tengo idea de que sea eso, pongo la contraseña de la red y sigue marcando error,

lo raro es que anteriormente me pedia wep key y sin problema entraba.

hace como una semana cambie canal, SSID y contraseña de mi red inalambrica bpor que estaba muy lenta y asi seguia conectandome a xbox live sin problema

pero ayer empezo el problema antes mencionado.

como puedo solucionar esto?

[/quote][quote user=""]

al escoger la red inalambrica me pide que i ngrese la frase de paso WPA y no tengo idea de que sea eso, pongo la contraseña de la red y sigue marcando error,

hace como una semana cambie canal, SSID y contraseña de mi red inalambrica bpor que estaba muy lenta y asi seguia conectandome a xbox live sin problema

[/quote][quote user=""]

[/quote]
  6. seropi Win User

conexion a xbox live

Thema:

Loading...
  1. Como desactivo la seguridad inalambrica? (How to disable wireless security?) - Similar Threads - Como desactivo seguridad

2. como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...

in XBoX Accessibility
    como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...: Error message: cZ: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Cause: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Stack trace:...
  3. Alguém pode me ajudar? Não sei como resolver

in XboX Insiders
    Alguém pode me ajudar? Não sei como resolver: Não consigo jogar online com o game pass do meu amigo mesmo a conta dele estando como principal submitted by /u/Beginning-Price-6675 [link] [comments]
  4. Xbox não atualizando como faço para atualizar

in XboX Insiders
    Xbox não atualizando como faço para atualizar: Por que não consigo atualizar meu Xbox ?? submitted by /u/Mammoth-Year-5566 [link] [comments]
  5. ¿Que es la inclusión y equidad?¿como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana?

in XboX Insiders
    ¿Que es la inclusión y equidad?¿como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana?: Que es la inclusión y equidad, y como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana submitted by /u/Affectionate-Gur9835 [link] [comments]
  6. como hacer que windows reconosca juegos de xbox game pass instalados / how to make windows...

in XBoX Games and Apps
    como hacer que windows reconosca juegos de xbox game pass instalados / how to make windows...: ESPAÑOL VERSION: Hola, recientemente tuve que formatear la PC, al volver a instalar la app de Xbox, pude instalar 2 juegos de 3 que tenia, cuando los buscaba en gamepass me salia "jugar" y listo,...
  7. ¿Como puedo cambiar el servidor de call of duty cold war?

in XboX Insiders
    ¿Como puedo cambiar el servidor de call of duty cold war?: Hola alguien puede decirme como cambiar el servidor NA a US en call of duty cold war, e buscador por todas partes y no e podido encontrar nada submitted by /u/Inevitable-Piece-836 [link]...
  8. No me permite escoger el disco E: como opcion de descarga cuando lo selecciono...

in XBoX Games and Apps
    No me permite escoger el disco E: como opcion de descarga cuando lo selecciono...: [img] No me permite escoger el disco E: 24c0ab8d-1e39-49a6-91c8-2e662fc90ce6
  9. Como recupero uma conta antiga

in XBoX Games and Apps
    Como recupero uma conta antiga: Estou tentando recuperar uma conta antiga do minecraft bedrock edition, mas ela é de 2016 e não está aparecendo para mim que eu tenho uma conta / I'm trying to recover an old minecraft bedrock...
  10. Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?

in XBoX Accessibility
    Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?: Aparece o erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005 no xbox one s 0143019b-36d2-4417-be31-971c22c1a728