Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from...

Discus and support Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from... in XBoX Accessibility to solve the problem; Hace poco me mude a Ecuador y e querido comprar cosas desde la tienda de Microsoft, e intentado cambiar de región pero no me aparece Ecuador, alguien... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by PliantLime34291, Feb 23, 2019.

  1. Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from...


    Hace poco me mude a Ecuador y e querido comprar cosas desde la tienda de Microsoft, e intentado cambiar de región pero no me aparece Ecuador, alguien sabe cambiar de Colombia a Ecuador?

    [Translation-

    I recently moved to Ecuador and wanted to buy things from the Microsoft store, and tried to change the region but Ecuador does not appear, does anyone know how to change from Colombia to Ecuador?]

    :)
     
    PliantLime34291, Feb 23, 2019
    #1
  2. choppyseize Win User

    Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from Colombia to Ecuador?]

    Ecuador is not a supported region so you can't use it. You will need to use your old info
  3. XBF Jeremy Z Win User

    Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from Colombia to Ecuador?]

    Hiya Lime34291,

    Thank you for letting us know that the issue has been fixed.
    (Since you have marked a response as answered) We'll be locking the thread as the issue has been resolved. If you ever require any help with any other issues please feel free to come back to the Xbox Forums for further assistance.

    Happy Gaming
  4. XBF Diego M Win User

    Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from Colombia to Ecuador?]

    Hi there,

    Since Ecuador is not a supported region for Xbox Live you will more than likely encounter issues with making purchases or you may not be able to make purchases at all.

    You'll have to try using a bank account from Columbia if you still have one and set your Xbox One region to Columbia, but there still may be complications with the physical IP address if you're in Ecuador and there may be errors when trying to make a purchase.
    So to be honest, I don't even recommend trying this due to the risk of encountering issues.

    Apologies for the inconvenience.
  5. PliantLime34291 Win User

    Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from Colombia to Ecuador?]

    Entonces como hago para hacer compras desde Ecuador ?

    [Translation-

    So how do I make purchases from Ecuador?]
  6. PliantLime34291 Win User

    Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from Colombia to Ecuador?]

    Muchas gracias al menos se me quito la duda espero que un pariente de Colombia tenga

    [Mod Translation: Thank you very much at least I'm out of doubt I hope that a relative of Colombia has]
Thema:

Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from...

Loading...
  1. Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from... - Similar Threads - Como cambio región

  2. Xbox não atualizando como faço para atualizar

    in XboX Insiders
    Xbox não atualizando como faço para atualizar: Por que não consigo atualizar meu Xbox ?? submitted by /u/Mammoth-Year-5566 [link] [comments]
  3. ¿Que es la inclusión y equidad?¿como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana?

    in XboX Insiders
    ¿Que es la inclusión y equidad?¿como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana?: Que es la inclusión y equidad, y como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana submitted by /u/Affectionate-Gur9835 [link] [comments]
  4. como hacer que windows reconosca juegos de xbox game pass instalados / how to make windows...

    in XBoX Games and Apps
    como hacer que windows reconosca juegos de xbox game pass instalados / how to make windows...: ESPAÑOL VERSION: Hola, recientemente tuve que formatear la PC, al volver a instalar la app de Xbox, pude instalar 2 juegos de 3 que tenia, cuando los buscaba en gamepass me salia "jugar" y listo,...
  5. ¿Como puedo cambiar el servidor de call of duty cold war?

    in XboX Insiders
    ¿Como puedo cambiar el servidor de call of duty cold war?: Hola alguien puede decirme como cambiar el servidor NA a US en call of duty cold war, e buscador por todas partes y no e podido encontrar nada submitted by /u/Inevitable-Piece-836 [link]...
  6. No me permite escoger el disco E: como opcion de descarga cuando lo selecciono...

    in XBoX Games and Apps
    No me permite escoger el disco E: como opcion de descarga cuando lo selecciono...: [img] No me permite escoger el disco E: 24c0ab8d-1e39-49a6-91c8-2e662fc90ce6
  7. Como recupero uma conta antiga

    in XBoX Games and Apps
    Como recupero uma conta antiga: Estou tentando recuperar uma conta antiga do minecraft bedrock edition, mas ela é de 2016 e não está aparecendo para mim que eu tenho uma conta / I'm trying to recover an old minecraft bedrock...
  8. Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?

    in XBoX Accessibility
    Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?: Aparece o erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005 no xbox one s 0143019b-36d2-4417-be31-971c22c1a728
  9. Como cambio la configuración del enrutador (How do I change the router settings)

    in XBoX Accessibility
    Como cambio la configuración del enrutador (How do I change the router settings): Como debo cambiar la configuración del enrutador Translation: How should I change the router settings 69e96313-572d-41e3-9acb-3c31cd735bc0
  10. Como cambio el outfit de mi avatar en Xbox one

    in XBoX on Consoles
    Como cambio el outfit de mi avatar en Xbox one: Acabo de colocar 2 códigos de skins para mi avatar de xbox one pero no los encuentro en ningún lado ayuda :( [Translation] I just put 2 skins codes for my Xbox One avatar but I find them nowhere...