como calcelo misupcrision de xbox game pass ya que no utilizo [Translation- How to fit my ...

Discus and support como calcelo misupcrision de xbox game pass ya que no utilizo [Translation- How to fit my ... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; quiero cancelar mi supcripcion [Translation-I want to cancel my supcripcion] dbc65c33-be60-46ea-a6ca-fe95f14310de Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by gresia alejandraosori antonio, Oct 11, 2018.

1. como calcelo misupcrision de xbox game pass ya que no utilizo [Translation- How to fit my ...

quiero cancelar mi supcripcion

[Translation-I want to cancel my supcripcion]

:)

gresia alejandraosori antonio, Oct 11, 2018
  2. NicKlaus12
    NicKlaus12 Guest
    1% de almacenamiento disponible

Hola!! Resulta que he eliminado ya los juegos que no utilizo de mi Xbox pero aun me indica que no tiene almacenamiento disponible. Alguien me pudiera decir como termino de eliminar los datos de esos juegos? O como elimino la memoria de Caché?

Se los agradecería muchísimo!!

[Translation:

Hello! It turns out that I have already eliminated games that I do not use my Xbox but still tells me that there is no storage available. Someone could tell me how I finished deleting the data of those games? Or how do I delete Caché's memory?

Thank you very much !!]

NicKlaus12, Oct 11, 2018
  3. traspasar de perfil

Active una tarjeta de xbox live gold de 3 meses, pero en un perfil que no utilizo, puedo transferir esos 3 meses en el perfil que siempre utilizo para el juego de Fortnite ?

[Translation: Activate an Xbox Live Gold card for 3 months, but in a profile I do not use, I can transfer those 3 months in the profile I always use for the game Fortnite?]

BeetleKitten133, Oct 11, 2018
  4. Heyn Ruiz
    Heyn Ruiz Guest

como calcelo misupcrision de xbox game pass ya que no utilizo [Translation- How to fit my ...

¡Hola!

¡Gracias por ser parte de la Comunidad Microsoft!
    como calcelo misupcrision de xbox game pass ya que no utilizo [Translation- How to fit my ... [​IMG]

Voy a moverte al área adecuada, para que desde allí recibas una asistencia mucho más adecuada. Recuerda que para futuras consultas debes seleccionar la opción
    Xbox.

No olvides que estamos para ayudar.

Heyn Ruiz, Oct 12, 2018
  5. Hello, Gresia!

We totally have all the steps on how to cancel Game Pass or any Xbox subscription on our page, How to cancel your Xbox subscription.

I would give that page a look through and see if you can do it through there.

If not, then the best way for you to get the subscription handled would to be for you to
    contact customer support.

Let us know how that helped in resolution of the issue

Thanks!

XBF Esteban R, Nov 3, 2018
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: