Comment rétablir les paramètres d’usine de ma console?

Discus and support Comment rétablir les paramètres d’usine de ma console? in XBoX on Consoles to solve the problem; J’ai acheté ma console Xbox 360 usagée (modèle fabriqué en 2013). Malheureusement il y a un code de contrôle parental et je ne peut rejoindre l’ancien... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by GenHeb, Mar 29, 2020.

1. GenHeb
    GenHeb Guest

J’ai acheté ma console Xbox 360 usagée (modèle fabriqué en 2013). Malheureusement il y a un code de contrôle parental et je ne peut rejoindre l’ancien propriétaire. J’ai essayé plusieurs trucs vu sur internet mais aucun ne fonctionne. Je ne trouve aucune
    facon de contacter le soutien Xbox non plus!

Des suggestions? Quelqu’un connait le numero de la ligne direct chez Xbox?

Merci!

:)

GenHeb, Mar 29, 2020
  2. Onyx Is Here Win User

Comment rétablir les paramètres d’usine de ma console? [How do I restore my console's factory settings?]

3. XBF Steven R Win User

Comment rétablir les paramètres d’usine de ma console? [How do I restore my console's factory settings?]

Hey
    GenHeb
    ,

Thanks for reaching out to the Forums for advice on how to get past this pass code you set up a while back. I can totally understand how this situation could distress anyone, but let's see if we can help. We actually have a helpful
    article with a step by step walk through on how to get through this kind of thing I suggest trying here at How to reset the
    pass code for parental controls on Xbox 360
    .

When you get the chance, give that a shot and let us know if that helped.

Much thanks for reading!
  4. GenHeb Win User

5. Devlycta Win User

unable to connect to xbox live at all.

For i DeeZiiaaH x :

Essayez d'utiliser les paramètres DNS manuelles. Pour ce faire, jetez un oeil paramètres de votre ordinateur.

Étape 1: Obtenir les paramètres DNS de votre ordinateur.

Sur votre ordinateur, cliquez sur Démarrer, tapez cmd, puis appuyez sur ENTRER.

À l'invite, tapez ipconfig / all, puis appuyez sur ENTRER.

Faites défiler et trouver une ligne qui commence par les serveurs DNS.

Notez les numéros de serveur DNS.
    Étape 2: Définir les paramètres de votre console DNS.

Maintenant, entrez les numéros DNS sur votre console Xbox 360. Voici comment faire:

Appuyez sur le bouton Guide de votre contrôleur, allez Paramètres, puis sélectionnez Paramètres système.
    Sélectionnez Paramètres réseau.
    Sélectionnez Réseau câblé ou le nom de votre réseau sans fil.
    Sélectionnez Configurer le réseau.
    Dans l'onglet Principal, sélectionnez Paramètres DNS.

Sélectionnez Manuel.

Sélectionnez Serveur DNS primaire.
    Entrez le premier nombre que vous avez noté, puis sélectionnez Terminé.
    Sélectionnez Serveur DNS secondaire.
    Entrez le second numéro que vous avez noté, puis sélectionnez Terminé.
    Sélectionnez de nouveau sur Terminé.
    Appuyez sur la touche B de votre manette, puis sélectionnez Test Xbox LIVE connexion.

Si cela ne résout pas votre problème, s'il vous plaît visitez http://support.xbox.com/en-US/xbox-live/connecting
  6. hajimenoippo57 Win User

No longer able to join parties or see when friends come online.

Il faut aller voir dans les paramètres de la console et si ça persiste contacter le service xbox
Thema:

Loading...
  1. Comment rétablir les paramètres d’usine de ma console? - Similar Threads - Comment rétablir les

2. SEE THE COMMENT FOR GAMES IVE TESTED WORKING!!!!!!!!!!!!! ERROR CODE (0X803F9008) YOU NEED...

in XBoX Games and Apps
    SEE THE COMMENT FOR GAMES IVE TESTED WORKING!!!!!!!!!!!!! ERROR CODE (0X803F9008) YOU NEED...: all my games say i need to be online to play but the console is online ive ran all the checks my xbox game pass is valid i am signed into the account and xbox live but nothing is working TROUBLE...
  3. Realms comments won’t load?

in XBoX Rewards & Social
    Realms comments won’t load?: I play Minecraft Bedrock on PC. I own a realms server to play with my friends. Unfortunately whenever someone comments on a post, I can never seem to load them. I always get a comments couldn’t...
  4. Is this rare or no I’ve seen a lot of mixed comments on it.

in XboX Insiders
    Is this rare or no I’ve seen a lot of mixed comments on it.: I have the Flairs- Alpha skip-ahead ring Delta Ring Beta Ring Omega Ring Alpha ring What does this mean I’m ver confused. submitted by /u/Electronic_Might_389 [link] [comments]
  5. Comment annuler l'abonnement

in XBoX on Consoles
    Comment annuler l'abonnement: Bonjour, j'aimerais annuler l'abonnement. f9d88004-7c70-4855-adf8-5b2013342249
  6. Comment quitter la bêta 1.20 mobile

in XBoX on Consoles
    Comment quitter la bêta 1.20 mobile: [mod removed - personal information] 8b980378-b096-49c8-9ee4-f1273a52c4d9
  7. How do you delete comments in the xbox mobile app?

in XBoX Rewards & Social
    How do you delete comments in the xbox mobile app?: wheres the option to delete comments posted in the xbox mobile app, are yall really that ban-happy to ban people? i had to report my own comment as an attempt to get it removed....
  8. Comment quitter la bêta 1.20 mobile

in XBoX on Consoles
    Comment quitter la bêta 1.20 mobile: [mod removed - personal information] 8b980378-b096-49c8-9ee4-f1273a52c4d9
  9. My First Post is Locked, so I can't comment/reply, yet my issue remains unsolved. I was...

in XboX Insiders
    My First Post is Locked, so I can't comment/reply, yet my issue remains unsolved. I was...: I was happily chilling, playing OG Xbox games on my 360 - as usual. SSX 3 is digitally stored on my console, and I have been playing for years. I needed help with something, and mentioned my...
  10. GIPHY GIF in comments: ✅

in XboX Insiders
    GIPHY GIF in comments: ✅: Have a blast. Not too big a blast. A pretty chill blast. But still a blast. Be nice have fun! submitted by /u/UrbanizedTree [link] [comments]