Codigo utilizado Xbox gamepass [Code used Xbox GamePass ]

Discus and support Codigo utilizado Xbox gamepass [Code used Xbox GamePass ] in XBoX on Consoles to solve the problem; boa tarde, comprei um cartao xbox game pass 3 mese mas refere que ja foi utilizado? como consigo resolver a questao? nao consigo falar com ninguem... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by BMCLExtreme, Mar 5, 2019.

1. BMCLExtreme
    BMCLExtreme Guest

boa tarde,

comprei um cartao xbox game pass 3 mese mas refere que ja foi utilizado?

como consigo resolver a questao? nao consigo falar com ninguem pelo chat?

cumprimentos.

Translation:

[ Good afternoon,

I bought a card Xbox game pass 3 Mese but it says it has already been used?

How do I solve the question? I can't talk to anybody about the chat?

Greetings. ]

:)

BMCLExtreme, Mar 5, 2019
  2. choppyseize Win User

Awesome glad you got it resolved. In the future you could even just screen shot the messages in the forums to show what suggestions were given.
  3. BMCLExtreme Win User

Hello again,

i already talk with the chat and resolve the problem with the code.

Thank you for your help much needed.

Salutes.
  4. choppyseize Win User

Hi where did you buy the card from ? If it was from a third party you need to contact them.
  5. XBF Diego M Win User

Hi there,

When going through the contact us portal there should be an option to also speak with a chat representative. Is there an error when trying to select the chat support option?

Did you contact support over phone via a callback? Maybe the seller will take any confirmation emails that you received from customer support.
  6. BMCLExtreme Win User

Yes i already do that.

They have help me, but the guys from i buy they need a proof of the conversation and i have to do a print screen and sed to them. So they can give my money back or a new key.

So i need to contact by CHAT but i dont know if they have problems in the chat or not.
Thema:

Loading...
  1. Codigo utilizado Xbox gamepass [Code used Xbox GamePass ] - Similar Threads - Codigo utilizado gamepass

2. Vendo codigo de latam para game pass ultimate de 1 mes xbox one/windows xbox live

in XboX Insiders
    Vendo codigo de latam para game pass ultimate de 1 mes xbox one/windows xbox live: Precio 12 dolares submitted by /u/Xetronbox [link] [comments]
  3. Codigo

in XBoX Accessibility
    Codigo: Hola compre una tarjeta de game pass pero no puedo canjearla me aparece un error tengo el ticket de la compra por si lo necesitan agradeceria la ayuda Hello i bought a game pass card but i cant...
  4. Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?

in XBoX Accessibility
    Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?: Aparece o erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005 no xbox one s 0143019b-36d2-4417-be31-971c22c1a728
  5. how do i fix error codigo 0xd05e118

in XBoX Games and Apps
    how do i fix error codigo 0xd05e118: it happens when i try any disc like disc E and C 390b8a23-806b-4a3d-8694-1719375e84b9
  6. buenas el otro dia reclame un codigo de discord nitro de xbox game pass por 2 meses y...

in XBoX Games and Apps
    buenas el otro dia reclame un codigo de discord nitro de xbox game pass por 2 meses y...: [img] this is. 8842d76d-1183-4648-ae68-c62701cf8fdd
  7. Codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3

in XBoX on Consoles
    Codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3: No me deja conectar con xbox live, desde xbox 360, me aparece codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3 a632daea-761c-4f7f-b646-3a4763247843
  8. Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code

in XBoX Accessibility
    Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code: El problema es que ingrese un codigo gold de 3 meses, me informo que me iban a dar 1 mes extra de gold si aceptaba los pagos periodicos de este, me informo cuanto deberia de pagar despues de que...
  9. error en codigo[error in code]

in XBoX Games and Apps
    error en codigo[error in code]: buen dia el asunto es que al querer ingrsar un codigo de de una tarjeta de regalo me manda el siguiente error. este codigo no pertenece a una tarjeta de regalo espero su pronta respuesta...
  10. Redeem Codigo

in XBoX Games and Apps
    Redeem Codigo: Tengo un codigo digital para la region de Estados Unidos, cambio por un codigo Digital Region Global. Muchas Gracias. I have a digital code for the U.S. region, changed to a Digital Region...