Código promoción amazon (Amazon promotion code)

Discus and support Código promoción amazon (Amazon promotion code) in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Buenas tardes, compre en noviembre a traves de amazon una tarjeta de xbox live gold por tres meses y con ella venia una promocion de un codigo extra... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by JuliánGarcía1, May 23, 2019.

1. Código promoción amazon (Amazon promotion code)

Buenas tardes, compre en noviembre a traves de amazon una tarjeta de xbox live gold por tres meses y con ella venia una promocion de un codigo extra por tres meses mas, el cual amazon me lo envio por correo, dicho codio al querer ingrresarlo en la pgina
    o directo en la consola me aparece una leyenda que a continuacion mostrare en la imagen.

Translation:

Good afternoon, buy in November through amazon a xbox live gold card for three months and with it came a promotion of an extra code for three more months, which Amazon sent it to me by mail, said code when wanting to enter it in the
    page or directly in the console I get a legend that I will show in the image below.

:)

JuliánGarcía1, May 23, 2019
  2. yobrizo Win User

yo compre en una promoción similar de amazon un par de veces y me llegaron 2 codigos para canjear por parte de amazon. en mi opinion el error esta por parte de amazon y deberían solucionártelo ellos

[Translation - I bought in a similar Amazon promotion a couple of times and 2 codes came in to be exchanged by amazon. in my opinion the error is on the part of amazon and they should solve it]
  3. XBF Javier R Win User

Hello Julián,

We have removed the image as it contained the code that you were attempting to redeem.

Now, we understand that you're experiencing an issue concerning the inability to redeem said code, and would recommend requesting a callback from our customer support team:

• Step 1 ----Select Xbox One
    • Step 2 ----Select See other options
    • Step 3 ----Select topic
    • Step 4 ----Select "Show contact options"
    • Step 5 ----Select request a call from support

Once they call, explain the issue and they will be able to help you.

I hope this information helps.
  4. XBF Brad A Win User

Hello Julian,

Sometimes retailers like Amazon run their own promotions to get business to their site. You will need to contact Amazon as they are the ones who you received it from.

Thanks,

Brad
  5. JuliánGarcía1 Win User

Hola

Ya tuve contacto con un asesor de xbox por llamada telefonica, el me respondio que ustedes no daban codigos promocionales y que lo viera con amazon, levante la queja con amazon y me envian de nuevo con usyedes, el codigo dicen que esta bien, talvez el problema
    es que no este activado o algo parecido.

[Translation-Hello

I Already had contact with an Xbox advisor by phone call, he responded that you did not give promotional codes and I saw it with Amazon, raise the complaint with Amazon and send me back with Usyedes, the code say that this well, maybe the problem
    is that not this ACTI Ford or something like that.]
  6. StuartATrueRed Win User

ask about redeem a code

Hi, Xbox codes you purchase do not have an expiry date. Any codes you have been given as part of a promotion do have an expiry date.

Translation: Hola, los códigos de Xbox que usted compra no tienen una fecha de caducidad. Cualquier código que se le haya dado como parte de una promoción tiene una fecha de caducidad.
Thema:

Loading...
  1. Código promoción amazon (Amazon promotion code) - Similar Threads - Código promoción amazon

2. Código de erro 0x80073D05 no Xbox One

in XBoX Games and Apps
    Código de erro 0x80073D05 no Xbox One: Não consigo reinstalar o jogo minecreft sempre da esse erro (mídia digital) já fiz todos os procedimentos orientados em alguns pôsteres aqui no fórum mas nada resolveu desde a reinstalação até um...
  3. Error code 0x00000001; Código de error 0x00000001

in XBoX on Windows
    Error code 0x00000001; Código de error 0x00000001: Today i bought the Xbox game pass and i could just download one game. When i start any download i get the error code “0x00000001”. It’s the second time that i bought this pass. On the first time,...
  4. Problemas de región al canjear código

in XBoX Sales and Promo
    Problemas de región al canjear código: Buenos días, He comprado un código para Xbox Game Pass - PC de la región EU (Europa) y mi cuenta es de la región España y me da error al canjearlo. Son consideradas diferentes regiones o es que...
  5. Estou com a assinatura vencida e não consigo pagar com Código de Presente [Mod Translation...

in XBoX on Mobile
    Estou com a assinatura vencida e não consigo pagar com Código de Presente [Mod Translation...: Estou com a assinatura vencida e não consigo pagar com Código de Presente [Mod Translation - I have expired subscription and can not pay with Gift Code] e82b4b93-5fa6-4bb5-aa2d-7bdbdd14f5c4
  6. Xbox me mandou um código, mas o código não funciona

in XBoX Sales and Promo
    Xbox me mandou um código, mas o código não funciona: Então, a xbox me deu um codigo e nao consigo pegar ele tanto no xbox como no proprio site para isso, quando pego no site o erro que aparece diz que esse codigo ja foi pego, mas eu nao usei ele,...
  7. código digital [Mod Translation - digital code]

in XBoX on Consoles
    código digital [Mod Translation - digital code]: ¿ Cómo puedo saber quien o de que cuenta se activo un código digital ? [Mod Translation - How do I know who or which account a digital code is active?] 58495988-5c9b-479e-8677-b98f16c042b2
  8. Comprei o pacote Gold para 12meses e dá código Inválido[I bought the Gold package for 12...

in XBoX on Consoles
    Comprei o pacote Gold para 12meses e dá código Inválido[I bought the Gold package for 12...: Comprei o pacote gold 12 meses para o Xbox 360 e está dando código Inválido. Gostaria que me ajudasem. Obrigado. [Translation - I bought the 12 months gold package for the Xbox 360 and it is...
  9. O código de ativação da live gold tem validade?[Translation-Is the live gold activation...

in XBoX Sales and Promo
    O código de ativação da live gold tem validade?[Translation-Is the live gold activation...: Eu quero comprar hoje pra dar de presente ao meu sobrinho, mas eu só entregaria a ele no dia do aniversário da rapaz, que seria no inicio de janeiro. Mas eu achei uma promoção boa e gostaria de...
  10. Este código já foi resgatado

in XBoX on Windows
    Este código já foi resgatado: Opa recentemente adquiri o Xbox Game Pass ultimate quando fui resgatar o jogo aparaceu que o código já tinha sido resgatado, sendo que eu tinha acabado de adquirir, e fiquei sem saber o que fazer...