Código perdido [Translation - Lost Code]

Discus and support Código perdido [Translation - Lost Code] in XBoX on Consoles to solve the problem; amigos tengo problemas para entrar y poder jugar en mi xbox 360 no me deja entrar a internet para poder jugar me gusta un codigo el mensaje dice asi... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by EugenioArano Blanco, Sep 4, 2018.

1. Código perdido [Translation - Lost Code]

amigos tengo problemas para entrar y poder jugar en mi xbox 360 no me deja entrar a internet para poder jugar me gusta un codigo el mensaje dice asi "el control parental ha bloqueado este contenido. "
    alguien sabe cual es ese codigo

-------------------------------------------

[Translation - Friends I have trouble getting in and playing on my Xbox 360 not let me go to the internet to play I like a code the message says so "Parental control has blocked this content. "Someone knows what that code is]

:)

EugenioArano Blanco, Sep 4, 2018
  2. Familia

De cuantos digitos es el codigo?

[Translation: How many digits is the code?]

Luis Gutiérrez Fuentes, Sep 4, 2018
  3. assinatura live gold [Live Gold Subscription

nao consigo ve meu codigo como eu faço para ve o codigo que resgatei

[Translation - I can't see my code as I do to see the code I rescued]

cesarteixeira, Sep 4, 2018
  4. WPAK
    WPAK Guest

Web translation:

Lost code

friends I have problems to enter and play on my xbox 360 does not let me go online to play I like a code the message says "parental control has blocked this content." Someone knows what is that code

Response:

Hi there,

in order to reset a family passcode you will need to contact Xbox Support, They will need the serial ID of the console and will do something on their end, after which they will guide you through the steps to reset it on your end.

To contact Xbox Support (Phone or Microsoft Support Chat) via
    http://support.xbox.com/contact-us

Web translation response:

Hola,

Para restablecer un código de acceso familiar, deberá ponerse en contacto con el soporte técnico de Xbox. Necesitarán la identificación de serie de la consola y harán algo al respecto, después de lo cual lo guiarán por los pasos para restablecerlo
    en su extremo.

Para ponerse en contacto con el soporte de Xbox (teléfono o chat de soporte de Microsoft) a través de
    Contact Us | Xbox Support

WPAK, Sep 4, 2018
  5. gracias voy ha ponerme en contacto con el provedor

-------------------------

[Translation - Thank you I'll get in touch with the provider]

EugenioArano Blanco, Nov 3, 2018
  6. EugenioArano Blanco Win User

gracias voy ha ponerme en contacto con el provedor

-------------------------

[Translation - Thank you I'll get in touch with the provider]
  7. WPAK Win User

Web translation:

Lost code

friends I have problems to enter and play on my xbox 360 does not let me go online to play I like a code the message says "parental control has blocked this content." Someone knows what is that code

Response:

Hi there,

in order to reset a family passcode you will need to contact Xbox Support, They will need the serial ID of the console and will do something on their end, after which they will guide you through the steps to reset it on your end.

To contact Xbox Support (Phone or Microsoft Support Chat) via

Web translation response:

Hola,

Para restablecer un código de acceso familiar, deberá ponerse en contacto con el soporte técnico de Xbox. Necesitarán la identificación de serie de la consola y harán algo al respecto, después de lo cual lo guiarán por los pasos para restablecerlo
    en su extremo.

Para ponerse en contacto con el soporte de Xbox (teléfono o chat de soporte de Microsoft) a través de
  8. ZappierHoney18 Win User

O disco não reproduz [Edit - Translation] - The disc does not play

Obrigado pelo retorno!

Infelizmente então esses disco está perdido, terei que comprar um digital.

[Edit - Translation] - Thanks for the feedback!

Unfortunately then these discs are lost, I will have to buy a digital one.
  9. DjalmaSantos5 Win User

acesse xbox.com/error help e digite o seguinte código: 0x8000000b -[Translation - go to xbox.com/error help and enter the following code: 0x8000000b]

Resgatar o código do cartão Gold 3 meses está dando código inválido

-[Translation - Redeeming the Gold Card Code 3 Months Is Giving Invalid Code]
  10. frank zombi Win User

No Puedo Jugar Online Gears of war 3

miren podemos echar monton y podemos pedir gold o puntos por el time perdido

asi ala de a webos

[mod translation:

look we can have lot and we may ask gold or points by the time lost

so wing of a webos]
Thema:

Loading...
  1. Código perdido [Translation - Lost Code] - Similar Threads - Código perdido Translation

2. Código de erro 0x80073D05 no Xbox One

in XBoX Games and Apps
    Código de erro 0x80073D05 no Xbox One: Não consigo reinstalar o jogo minecreft sempre da esse erro (mídia digital) já fiz todos os procedimentos orientados em alguns pôsteres aqui no fórum mas nada resolveu desde a reinstalação até um...
  3. Error code 0x00000001; Código de error 0x00000001

in XBoX on Windows
    Error code 0x00000001; Código de error 0x00000001: Today i bought the Xbox game pass and i could just download one game. When i start any download i get the error code “0x00000001”. It’s the second time that i bought this pass. On the first time,...
  4. Problemas de región al canjear código

in XBoX Sales and Promo
    Problemas de región al canjear código: Buenos días, He comprado un código para Xbox Game Pass - PC de la región EU (Europa) y mi cuenta es de la región España y me da error al canjearlo. Son consideradas diferentes regiones o es que...
  5. Estou com a assinatura vencida e não consigo pagar com Código de Presente [Mod Translation...

in XBoX on Mobile
    Estou com a assinatura vencida e não consigo pagar com Código de Presente [Mod Translation...: Estou com a assinatura vencida e não consigo pagar com Código de Presente [Mod Translation - I have expired subscription and can not pay with Gift Code] e82b4b93-5fa6-4bb5-aa2d-7bdbdd14f5c4
  6. Xbox me mandou um código, mas o código não funciona

in XBoX Sales and Promo
    Xbox me mandou um código, mas o código não funciona: Então, a xbox me deu um codigo e nao consigo pegar ele tanto no xbox como no proprio site para isso, quando pego no site o erro que aparece diz que esse codigo ja foi pego, mas eu nao usei ele,...
  7. código digital [Mod Translation - digital code]

in XBoX on Consoles
    código digital [Mod Translation - digital code]: ¿ Cómo puedo saber quien o de que cuenta se activo un código digital ? [Mod Translation - How do I know who or which account a digital code is active?] 58495988-5c9b-479e-8677-b98f16c042b2
  8. Comprei o pacote Gold para 12meses e dá código Inválido[I bought the Gold package for 12...

in XBoX on Consoles
    Comprei o pacote Gold para 12meses e dá código Inválido[I bought the Gold package for 12...: Comprei o pacote gold 12 meses para o Xbox 360 e está dando código Inválido. Gostaria que me ajudasem. Obrigado. [Translation - I bought the 12 months gold package for the Xbox 360 and it is...
  9. O código de ativação da live gold tem validade?[Translation-Is the live gold activation...

in XBoX Sales and Promo
    O código de ativação da live gold tem validade?[Translation-Is the live gold activation...: Eu quero comprar hoje pra dar de presente ao meu sobrinho, mas eu só entregaria a ele no dia do aniversário da rapaz, que seria no inicio de janeiro. Mas eu achei uma promoção boa e gostaria de...
  10. Este código já foi resgatado

in XBoX on Windows
    Este código já foi resgatado: Opa recentemente adquiri o Xbox Game Pass ultimate quando fui resgatar o jogo aparaceu que o código já tinha sido resgatado, sendo que eu tinha acabado de adquirir, e fiquei sem saber o que fazer...