CODIGO PARA XBOX LIVE

Discus and support CODIGO PARA XBOX LIVE in XBoX on Consoles to solve the problem; It does not let me exchange a code, how can I do it? 4fabd730-f750-40c4-94d4-630f3737e81a Discussion in 'XBoX on Consoles' started by kingXmalandro, Jan 29, 2018.

1. CODIGO PARA XBOX LIVE

It does not let me exchange a code, how can I do it?

:)

kingXmalandro, Jan 29, 2018
  2. GermanAvila
    GermanAvila Guest
    ERROR PARA CANJEAR EL CODIGO XBOX LIVE! HELPPP!

PUSE MI CODIGO DE SUBSCRIPCION POR 3 MESES PARA XBOX LIVE Y ME APARECE UN CODIGO DE ERROR 8016A04B! QUE PUEDO HACER AYUDA!!!!!!!!

GermanAvila, Jan 29, 2018
  3. LucasNovais
    LucasNovais Guest
    Public Beta Xbox Live

Olá,

Alguns dias atras fiz o cadastro para fazer parte do Public Beta da Xbox Live e não recebi o código para fazer o download da instalação. Alguém sabe como fazer para entrar novamente e pegar esse código?

Lembrando que já me cadastrei e respondi as perguntas feitas para cadastro.

Obrigado

LucasNovais, Jan 29, 2018
  4. WPAK
    WPAK Guest

CODIGO PARA XBOX LIVE

Hi there,

Remeeming errors can be caused by issues on the account itself. Be sure to check if your billing information is correct at
    http://billing.microsoft.com and also check
    http://account.microsoft.com/services for any outstanding amount issues, these need to be sorted prior to being able to redeem codes.

After that try redeeming the code on both xbox console and via xbox.com/redeemcode

Also check that the Xbox Live account , the console and code all match region wise, using different regions for any of them cause issues too.

If you can't find anything wrong and it is still not working, best thing to do is to contact official Xbox Support via Phone or Microsoft Support Chat at
    Contact Us | Xbox Support
    they can do a more in depth look into this issue.

5. I am Alan xD Win User

8015190A

Ya quiten el codigo 8015190A por favor ya quiero jugar en Xbox Live por favor se los pido quitenlo para que ya podamos jugar en Live ami me bloquearon mi perfil: ALAN 00P2 xD

Quiten ese codigo

O

Por lo menos diganme por que aparece ese codigo.
  6. stephaniemarinho Win User

Xbox 360 factory reset?

Preciso do codigo para resetar meu xbox 360 na versão 2.0 17559.0

Me mande o codigo por favor.
  7. WPAK Win User

CODIGO PARA XBOX LIVE

Hi there,

Remeeming errors can be caused by issues on the account itself. Be sure to check if your billing information is correct at
    http://billing.microsoft.com and also check
    http://account.microsoft.com/services for any outstanding amount issues, these need to be sorted prior to being able to redeem codes.

After that try redeeming the code on both xbox console and via xbox.com/redeemcode

Also check that the Xbox Live account , the console and code all match region wise, using different regions for any of them cause issues too.

If you can't find anything wrong and it is still not working, best thing to do is to contact official Xbox Support via Phone or Microsoft Support Chat at
    http://support.xbox.com/contact-us
    they can do a more in depth look into this issue.
  8. borsigor6789 Win User

Microsoft Press ( comentarios )

oigan me dan un codigo para xbox live gold envienmelo a mi correo electronico es *** Die E-Mail-Adresse wurde aus Datenschutzgründen entfernt. ***
  9. Ledger Cobain Win User

gears of war ultimate edition no codes for other editions

Buenos dias compre hace 15 dias Gears of war para xbox one y aun no recibo los codigos para gears 1 2 3 judgment, gracias por su respuesta
Thema:

CODIGO PARA XBOX LIVE

Loading...
  1. CODIGO PARA XBOX LIVE - Similar Threads - CODIGO PARA LIVE

2. Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?

in XBoX Accessibility
    Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?: Aparece o erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005 no xbox one s 0143019b-36d2-4417-be31-971c22c1a728
  3. how do i fix error codigo 0xd05e118

in XBoX Games and Apps
    how do i fix error codigo 0xd05e118: it happens when i try any disc like disc E and C 390b8a23-806b-4a3d-8694-1719375e84b9
  4. buenas el otro dia reclame un codigo de discord nitro de xbox game pass por 2 meses y...

in XBoX Games and Apps
    buenas el otro dia reclame un codigo de discord nitro de xbox game pass por 2 meses y...: [img] this is. 8842d76d-1183-4648-ae68-c62701cf8fdd
  5. Codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3

in XBoX on Consoles
    Codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3: No me deja conectar con xbox live, desde xbox 360, me aparece codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3 a632daea-761c-4f7f-b646-3a4763247843
  6. Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code

in XBoX Accessibility
    Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code: El problema es que ingrese un codigo gold de 3 meses, me informo que me iban a dar 1 mes extra de gold si aceptaba los pagos periodicos de este, me informo cuanto deberia de pagar despues de que...
  7. codigo para desbloquear control parental [Code to unlock Parental controls]

in XBoX Accessibility
    codigo para desbloquear control parental [Code to unlock Parental controls]: como podria conseguir el codigo de mi xbox 360 para desbloquear el control parental [Translation - As I could get the code of my Xbox 360 to unlock parental control]...
  8. Me mandaron un codigo para tener todos los gow al terminar gow ultimate edic. Pero se me olvdo ...

in XBoX Sales and Promo
    Me mandaron un codigo para tener todos los gow al terminar gow ultimate edic. Pero se me olvdo ...: El codigo no es mio es de un amigo que me dijo que si lo recuperaba me lo daba a mi su gamer tag es xXxRESEK 13xXx [Translation] The code is not mine is a friend who told me that if I recovered...
  9. ayuda para codigo

in XBoX Games and Apps
    ayuda para codigo: disculpe pero cuando salio la beta de gears of war ultimate edición jugué la beta y el código para la descarga del juego no lo guarde no se si me podrían enviar de nuevo el código para...
  10. problemas para resgatar um codigo

in XBoX on Consoles
    problemas para resgatar um codigo: Olá boa tarde venho tentando desde o dia 08/03/2017 tentando resgatar um código (key global), porém não consigo, inclusive que já verifiquei com o suporte, e o código está válido, e em relação...