codigo de xbox live[xbox live code]

Discus and support codigo de xbox live[xbox live code] in XBoX on Consoles to solve the problem; no puedo canjear mi código y no se por que, solo quiero ver que soluciones puedo tener para ya poder canjearlo [Translation - I can't redeem my code... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by nancyquiroz leon, May 19, 2020.

1. codigo de xbox live[xbox live code]

no puedo canjear mi código y no se por que, solo quiero ver que soluciones puedo tener para ya poder canjearlo

[Translation - I can't redeem my code and I don't know why, I just want to see what solutions I can have so that I can redeem it]

:)

nancyquiroz leon, May 19, 2020
  2. cuno tatehuaqi Win User

No.puedo canjear un código [Translate] I can't redeem a code

No puedo cangear mi codigo de x box live

[Edit - Translation] - I can't redeem my xbox live code
  3. XBF Ezra G Win User

Hello nancyquiroz leon,

Thanks for your post. I understand you are experiencing an issue with redeeming your pre-paid Xbox Live code. Try redeeming it on our
    Redemption website; if the issue persists, please use the
    Contact Us portal to speak to an agent so we may further address this issue.

I hope this helps!
  4. Christian AnthonyOrt Win User

Problema con xbox live y pregunta para comprar un juego [Translation-Problem with Xbox Live and question to buy a game ]

muy agradecido,

por que asi puedo comprarlo con seguridad que no hay codigos de por medio que tal ves no lleguen como me ocurrio con la compra de xbox live que compre y no me llego el codigo y tuve que suspender la compra y ahora estoy a la penosa espera de reembolso. muchas
    gracias

[Translation - very thankful, because that way I can buy it for sure that there are no codes in between that maybe do not arrive as I did with the purchase of xbox live that I bought and the code did not arrive and I had to suspend the purchase and
    now I am facing the painful wait of refund. thank you]
  5. EneMy lRusH Win User

Código de 90 pesos XBOX live

Hola personal de los foros de xbox live, es que yo tengo un problema que es:

Yo accidentalmente borre el codigo Prepagado que ustedes regalaron a los miembros de gold y por supuestp yo soy miembro gold, yo borre el codigo de 16 Mil pesos colombianos y queria saber si podrian volvermelo a enviar.

Gracias por su atencion prestada.

Espero una Pronta respuesta.

[Translation -

Hello staff forums xbox live it is that I have a problem that is:

I accidentally delete the code you gave Prepay members supuestp gold and gold I am a member , I delete the code 16 thousand Colombian pesos and wanted to know if they could return it to send.

Thank you for your attention given .

I expect a prompt response.]
  6. WellmaxxBR Win User

Download reiniciando - xbox live [Download rebooting - xbox live]

Olá Alan!

Voce recebeu alguma mensagem de erro ou codigo de erro?

Estes são os codigos mais comuns relacionados a "downloads com falhas" na Xbox Live,

O código ou a mensagem de erro a seguir poderão ser exibidos quando você tentar comprar ou baixar conteúdo do Xbox Live. Se você receber um dos erros a seguir, consulte o link da página de solução:

Veja se estes conteúdos podem lhe ajudar, e retorne com o resultado por favor.

[Translation-Hello Alan!

Have you received any error messages or error code?

These are the most common codes related to "failed downloads" on Xbox Live,

The following code or error message may appear when you try to purchase or download content from Xbox Live. If you receive one of the following errors, see the solution page link:

Error code 80072EE2

https://beta.support.xbox.com/help/errors/xbox-360/xbox-live/error-code-80072ee2

Error code 80070570

https://beta.support.xbox.com/help/errors/xbox-360/xbox-live/error-code-80070570

Error code 87DF2EE2

https://beta.support.xbox.com/help/errors/error-code-87df2ee2

See if these contents can help you, and return with the result please.]
Thema:

Loading...
  1. codigo de xbox live[xbox live code] - Similar Threads - codigo live live

2. Vendo codigo de latam para game pass ultimate de 1 mes xbox one/windows xbox live

in XboX Insiders
    Vendo codigo de latam para game pass ultimate de 1 mes xbox one/windows xbox live: Precio 12 dolares submitted by /u/Xetronbox [link] [comments]
  3. problema con codigo de tarjeta de regalo xbox live gold[problem with xbox live gold gift...

in XBoX Sales and Promo
    problema con codigo de tarjeta de regalo xbox live gold[problem with xbox live gold gift...: Buenas tardes, en junio 4 de este año compre una tarjeta de regalo de xbox live gold con valor de $999 en la sucursal de texcoco edo. de mex. como había comprado apenas la consola de xbox traia...
  4. codigo live gold[codigo live gold]

in XBoX on Consoles
    codigo live gold[codigo live gold]: inseri um codigo live gold 12 meses mas nao entrou. [Translation - I entered a code live gold 12 months but did not enter.] 948995fc-8646-46dc-a867-226d2cea8d77
  5. error codigo xbox live 14 dias

in XBoX on Consoles
    error codigo xbox live 14 dias: hola, tengo un codigo de prueba de 14 dias de xbox live gold, pero al intentar activarlo en la consola me aparece que el codigo introducido es incorrecto, despues lo canje en internet y todo bien,...
  6. Tengo un problema con un codigo de 14 dias live gold [Translate] I have a problem with a...

in XBoX on Consoles
    Tengo un problema con un codigo de 14 dias live gold [Translate] I have a problem with a...: Aller compre un codigo de 14 dias de live gold xbox360 y la solpresa que cuando fui a introducir el codigo para canjearlo me pone que ya a sido canjeado y se lo comente por mensaje a un tecnico de...
  7. Intento canjear un codigo de xbox live gold y me dice que no es compatible en mi region[I...

in XBoX Sales and Promo
    Intento canjear un codigo de xbox live gold y me dice que no es compatible en mi region[I...: Hola Buenos Dias, mi primo me compro un codigo de xbox live gold desde Mexico, ya que donde vivo (Argentina) no hay. Al momento de canjearlo me salta el error de Ponte en contacto con el vendedor...
  8. Problema al canjear un codigo me qyito mi código y no me dio mi xbox live Gold >:c (Problem...

in XBoX on Consoles
    Problema al canjear un codigo me qyito mi código y no me dio mi xbox live Gold >:c (Problem...: Intente cambiar un código al momento de darle canjear me salio que tenia que llenar mi código de facturación y al llenarlo se cerro mi cesión Rintente ingresar el código de nuevo y me dijo que ya...
  9. CODIGO PARA XBOX LIVE

in XBoX on Consoles
    CODIGO PARA XBOX LIVE: It does not let me exchange a code, how can I do it? 4fabd730-f750-40c4-94d4-630f3737e81a
  10. Ativei o Gold live por codigo de cartão apresenta esse error : 8C150009.. ???

in XBoX on Consoles
    Ativei o Gold live por codigo de cartão apresenta esse error : 8C150009.. ???: I activated the Gold live by card code that I bought in the store and put it on Xbox 360 that activated the live more when consulting the account by the console presents this error: 8C150009 .....