Codigo de Minecraft Windows 10 não recebido[Translation-Minecraft Windows 10 Code Not Received]

Discus and support Codigo de Minecraft Windows 10 não recebido[Translation-Minecraft Windows 10 Code Not Received] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Eu não ganhei uma chave para resgatar o Minecraft Windows 10 Edition, e eu comprei o Minecraft Java em 2015 se eu não me engano, como eu pego a minha... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Rafael Lima Arruda, May 21, 2020.

1. Codigo de Minecraft Windows 10 não recebido[Translation-Minecraft Windows 10 Code Not Received]

Eu não ganhei uma chave para resgatar o Minecraft Windows 10 Edition, e eu comprei o Minecraft Java em 2015 se eu não me engano, como eu pego a minha chave ?

[Translation-I didn't get a key to redeem Minecraft Windows 10 Edition, and I bought Minecraft Java in 2015 if I'm not mistaken, how do I get my key?]

:)

Rafael Lima Arruda, May 21, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Codigo de Minecraft Windows 10 não recebido[Translation-Minecraft Windows 10 Code Not Received]

Hi Rafael,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you are looking to get Minecraft windows 10 edition. Here is a

post from a year ago
    shows how to get Windows 10 edition.

Is Minecraft for Windows 10 included with the purchase of Minecraft: Java Edition? Players who have purchased Minecraft: Java Edition before October 19th, 2018 can get Minecraft for Windows 10 for free by visiting their Mojang account. Log into account.mojang.com,
    and under the “My Games” heading you will find a button to claim your gift code. If you purchased Minecraft: Java Edition after October 19th, 2018, the button will not be there, so if you’re unsure of when you purchased Minecraft: Java Edition, that’s a good
    way to check. Pressing the button will generate a token and send you to a Microsoft redemption page.

https://account.mojang.com/login

Thanks,

Brad
  3. InsanKilla clan Win User

Get the lowdown on all things Minecraft, including games, editions, features, troubleshooting tips, support, and more. Check out the Minecraft info
    page.
  4. Rodrigo ExequielCorv Win User

compra minecraft[buy minecraft]

colección básica de minecraft window 10 , no me zale ni en compra me zaco plata y dezpuez me dijo que no tengo fondo

[Translation - Minecraft Windows 10 basic collection, I do not get even buy me zaco silver and dezpuez told me I have no background]
  5. Smwutches Win User

hola amigos! tengo un problema de compatibilidad entre xbox one y windows 10 -[Translation - Hello friends! I have a compatibility issue between xbox one and windows 10]

Tendría que comprar Minecraft para Windows 10 para jugarlo en la PC.

-[Translation - You would have to buy Minecraft for Windows 10 to play it on PC.]
  6. IanWalker6 Win User

Minecraft Windows 10 edition

I am trying to redeem a Minecraft windows 10 edition key from the Mojang website.

This is the prompt I am trying to redeem from:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Minecraft for Windows 10

You bought Minecraft: Java Edition during a period of time when Minecraft for Windows 10 was included for free. Claim your redeemable gift code by clicking the button below and follow the instructions. As you
    might have guessed, Minecraft for Windows 10 can only be played on Windows 10.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

It allows for users who have purchased the java edition of the game to then redeem a code for the windows 10 edition of the game.

This is the error message that pops up:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Error! It looks like we've temporarily run out of gift codes for Minecraft for Windows 10. Don't worry though, more codes should be on their way. Please check back later!

Thanks for any help!
Thema:

Loading...
  1. Codigo de Minecraft Windows 10 não recebido[Translation-Minecraft Windows 10 Code Not Received] - Similar Threads - Codigo Minecraft Windows

2. Vendo codigo de latam para game pass ultimate de 1 mes xbox one/windows xbox live

in XboX Insiders
    Vendo codigo de latam para game pass ultimate de 1 mes xbox one/windows xbox live: Precio 12 dolares submitted by /u/Xetronbox [link] [comments]
  3. Codigo

in XBoX Accessibility
    Codigo: Hola compre una tarjeta de game pass pero no puedo canjearla me aparece un error tengo el ticket de la compra por si lo necesitan agradeceria la ayuda Hello i bought a game pass card but i cant...
  4. Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?

in XBoX Accessibility
    Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?: Aparece o erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005 no xbox one s 0143019b-36d2-4417-be31-971c22c1a728
  5. how do i fix error codigo 0xd05e118

in XBoX Games and Apps
    how do i fix error codigo 0xd05e118: it happens when i try any disc like disc E and C 390b8a23-806b-4a3d-8694-1719375e84b9
  6. buenas el otro dia reclame un codigo de discord nitro de xbox game pass por 2 meses y...

in XBoX Games and Apps
    buenas el otro dia reclame un codigo de discord nitro de xbox game pass por 2 meses y...: [img] this is. 8842d76d-1183-4648-ae68-c62701cf8fdd
  7. Codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3

in XBoX on Consoles
    Codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3: No me deja conectar con xbox live, desde xbox 360, me aparece codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3 a632daea-761c-4f7f-b646-3a4763247843
  8. Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code

in XBoX Accessibility
    Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code: El problema es que ingrese un codigo gold de 3 meses, me informo que me iban a dar 1 mes extra de gold si aceptaba los pagos periodicos de este, me informo cuanto deberia de pagar despues de que...
  9. error en codigo[error in code]

in XBoX Games and Apps
    error en codigo[error in code]: buen dia el asunto es que al querer ingrsar un codigo de de una tarjeta de regalo me manda el siguiente error. este codigo no pertenece a una tarjeta de regalo espero su pronta respuesta...
  10. Minecraft Codigo -[Translation - Minecraft Code]

in XBoX Games and Apps
    Minecraft Codigo -[Translation - Minecraft Code]: Hola, tenia un codigo de minecraft para poder usar, lo utilice y resulta que no me dieron el juego y ahora dice que ya utilice el codigo. -[Translation - Hello, I had a minecraft code to use, I...