Código de erro 0x000001F4 [Edit - Translation] - Error code 0x000001F4

Discus and support Código de erro 0x000001F4 [Edit - Translation] - Error code 0x000001F4 in XBoX on Consoles to solve the problem; Já tem uma semana que tento entrar na MS pelo meu xbox e da esse código de erro, não estou conseguindo acessar mais, podem me ajudar? [Edit -... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by VictorRodrigues3, Sep 20, 2018.

1. Código de erro 0x000001F4 [Edit - Translation] - Error code 0x000001F4

Já tem uma semana que tento entrar na MS pelo meu xbox e da esse código de erro, não estou conseguindo acessar mais, podem me ajudar?

[Edit - Translation] - Already have a week that I try to enter MS by my xbox and this error code, I can not access more, can you help me?

:)

VictorRodrigues3, Sep 20, 2018
  2. Problemas con el complemento Pase de coches y con el modo multijugador xbox live (Problems with the car pass complement and the Xbox Live multiplayer mode)

Buenas,

Me muestra un error en la tienda, el código de error es: 0x000001F4.

Esto llega a ser frustrante.

[Translation -

Good, shows Me an error in the store, the error code is: 0x000001F4.
    This becomes frustrating.]

Juan ManuelJódar Martínez, Sep 20, 2018
  3. XBF Leonzo G
    XBF Leonzo G Guest
    Erro Xbox One - Código 0x000001F4 - [Translation - Erro Xbox One - Code 0x000001F4]

Hello RaizenRJ30,

Thank you for bringing this to our attention. I'm sorry to hear that the console is not able to access the Xbox One Store. Usually, an Xbox One will have trouble accessing certain areas when an update is not applied on the console properly. I would recommend
    doing a factory reset. There are two types of factory resets. The one we are going to choose is "Keep My Games&Apps." We recommend using this article

I need help with system updates on my Xbox One
    . Be sure to let us know the results!

XBF Leonzo G, Sep 20, 2018
  4. XBF Chris J
    XBF Chris J Guest

Hello Victor!

Unfortunately that error code does not seem to be in the xbox database. Please let us know a few more things so that we may continue support.

Which Xbox is producing this error message (xbox 360 or xbox one)? How is the network when testing the network on your console?

Also, Consider logging into
    Xbox.com
    just incase there is more info needed before fully creating this account.

Hope this helps and let us know the results!

XBF Chris J, Sep 20, 2018
  5. XBF Chris J Win User

Hello Victor!

Unfortunately that error code does not seem to be in the xbox database. Please let us know a few more things so that we may continue support.

Which Xbox is producing this error message (xbox 360 or xbox one)? How is the network when testing the network on your console?

Also, Consider logging into
    Xbox.com
    just incase there is more info needed before fully creating this account.

Hope this helps and let us know the results!
  6. Juan ManuelJódar Ma Win User

Problemas con el complemento Pase de coches y con el modo multijugador xbox live (Problems with the car pass complement and the Xbox Live multiplayer mode)

Hey Juan thanks for the reply! When you press manage what does it say after? Install? Keep us posted!
    Buenas,

Me muestra un error en la tienda, el código de error es: 0x000001F4.

Esto llega a ser frustrante.

[Translation -

Good, shows Me an error in the store, the error code is: 0x000001F4.
    This becomes frustrating.]
  7. XBF Leonzo G Win User

Erro Xbox One - Código 0x000001F4 - [Translation - Erro Xbox One - Code 0x000001F4]

Hello RaizenRJ30,

Thank you for bringing this to our attention. I'm sorry to hear that the console is not able to access the Xbox One Store. Usually, an Xbox One will have trouble accessing certain areas when an update is not applied on the console properly. I would recommend
    doing a factory reset. There are two types of factory resets. The one we are going to choose is "Keep My Games&Apps." We recommend using this article

I need help with system updates on my Xbox One
    . Be sure to let us know the results!
  8. Cloud Gear 13 Win User

Atualização do sistema do Xbox 360[Translation - Xbox 360 system update]

que código de erro ele fornece?

[Translation - what error code does it provide?]
  9. RedCarGamer Win User

Store

Tem algum código de erro?

[Translated]

Appears any error code?
Thema:

Loading...
  1. Código de erro 0x000001F4 [Edit - Translation] - Error code 0x000001F4 - Similar Threads - Código erro 0x000001F4

2. Código de erro 0x80073D05 no Xbox One

in XBoX Games and Apps
    Código de erro 0x80073D05 no Xbox One: Não consigo reinstalar o jogo minecreft sempre da esse erro (mídia digital) já fiz todos os procedimentos orientados em alguns pôsteres aqui no fórum mas nada resolveu desde a reinstalação até um...
  3. erro constante com código de erro:80072741[constant error with error code: 80072741]

in XBoX Games and Apps
    erro constante com código de erro:80072741[constant error with error code: 80072741]: quando tento entrar pra baixa um aplicativo ou um jogo está dando esse erro, e pede pra tentar mais tarde. como corrige esse erro? Está grave esse problema. [Translation - when I try to download...
  4. Erro Roblox código 103 [Erro Roblox código 103]

in XBoX Games and Apps
    Erro Roblox código 103 [Erro Roblox código 103]: Estou tentando entrar em um jogo chamada Portal Rush pelo Xbox One S, mas não entra e dá esse erro 103, falando que o jogo não está disponível, com a conta maior de 13 anos não deu, e menor tbm,...
  5. Bom dia condo eu vou entra live aparece código erro 80072741

in XBoX on Consoles
    Bom dia condo eu vou entra live aparece código erro 80072741: Condo vou entra live aparece codigo de erro 80072741 272fbcfa-b724-4042-b043-4d586f2dc353
  6. Alerta de serviço - Código de erro 80a40010 - Ao conectar na LIVE

in XBoX on Consoles
    Alerta de serviço - Código de erro 80a40010 - Ao conectar na LIVE: Peço por favor, imploro ... alguém sabe como resolver o problema de conexão com a live? É ridículo que nem no site e na conta da Microsoft não tenha um tutorial de como corrigir esse erro. Fiz o...
  7. Código de Erro 0x80072EE7[Translation-Error Code 0x80072EE7]

in XBoX Games and Apps
    Código de Erro 0x80072EE7[Translation-Error Code 0x80072EE7]: O jogo não está rodando, pede para que eu atualize na loja, mas não consigo, aparece cod. erro 0x80072EE7 , preciso de ajuda urgente, pois vai cair meu escudo e serei detonado. [Translation-The...
  8. Código de erro: 83859DD2[Translation-Error code: 83859DD2]

in XBoX Accessibility
    Código de erro: 83859DD2[Translation-Error code: 83859DD2]: Eu já coloquei a senha e o email da minha conta e não consigo entrar no meu perfil do xbox 360. Já esperei para tentar novamente, já reiniciei, já fiz de tudo, mas nada deu certo. O que eu faço?...
  9. Código de erro [Error code]

in XBoX on Consoles
    Código de erro [Error code]: Não estou conseguindo agrupar jogos e apps onde eu boto em criar novo grupo, quando eu escolho o que eu quero, clico em adicionar e então começa a carregar, e depois de 10 segundos aparece o...
  10. Erro Xbox One - Código 0x000001F4 - [Translation - Erro Xbox One - Code 0x000001F4]

in XBoX on Consoles
    Erro Xbox One - Código 0x000001F4 - [Translation - Erro Xbox One - Code 0x000001F4]: Galera, Após atualizar o sistema, não tenho conseguido acessar a STORE do Xbox One. Aparece a seguinte mensagem: "Tente novamente. Ocorreu um problema em nosso sistema. Aguarde um momento....

Users found this page by searching for:

1. info: .eu minecraft-login-xbox