CODIGO [Code]

Discus and support CODIGO [Code] in XBoX Games and Apps to solve the problem; NO SE PUEDE CANJEAR EL CODIGO DEL JUEGO KOMPRE EL JUEGO Y ME DIERON 4 KODIGOS Y NOMAS E PODIDO KAMBIAR 2 [Mod Translation] CAN NOT CHANGE THE GAME... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by SweetMammal9730, May 14, 2017.

1. CODIGO [Code]

NO SE PUEDE CANJEAR EL CODIGO DEL JUEGO

KOMPRE EL JUEGO Y ME DIERON 4 KODIGOS Y NOMAS E PODIDO KAMBIAR 2

[Mod Translation]

CAN NOT CHANGE THE GAME CODE

KOMPRE THE GAME AND I GOT 4 KODIGOS AND NOMAS AND COULD KAMBIAR 2

:)

SweetMammal9730, May 14, 2017
  2. control parental

"hola a todos, quisiera saber como quitarle el codigo del control parental , porque se me perdio el codigo y no me acuerdo del codigo. quisiera saber si hay alguna forma de obtener el codigo, gracias"

"Hi all, I would like to know how to remove the parental control code, because I lost the code and do not remember the code. I wonder if there is any way to get the code, thanks"

IZo BeR BiiA 7p, May 14, 2017
  3. assinatura live gold [Live Gold Subscription

nao consigo ve meu codigo como eu faço para ve o codigo que resgatei

[Translation - I can't see my code as I do to see the code I rescued]

cesarteixeira, May 14, 2017
  4. Mister Beep
    Mister Beep Guest

CODIGO [Code]

Hey there,

Could you post what kind of code you're having troubles with, along with any error messages or error codes you receive? That specific information is what we'll need to narrow this down. Thanks! CODIGO [Code] :)

Mister Beep, May 15, 2017
  5. BrawnyCanine731 Win User

Familia

El codigo es de 4 digitos. Pero no me deja hacer nada hasta que ponga el codigo correcto

[Translation: The code is 4 digits. But do not let me do anything until I
    make the code correct]
  6. Luis Gutiérrez Fuen Win User

Familia

De cuantos digitos es el codigo?

[Translation: How many digits is the code?]
  7. Mister Beep Win User

CODIGO [Code]

Hey there,

Could you post what kind of code you're having troubles with, along with any error messages or error codes you receive? That specific information is what we'll need to narrow this down. Thanks! :)
  8. XBF Lance J Win User

codigos [Codes]

Hey Darknight,

Make sure the codes were redeemed on the correct account. If you need further assistance, feel free to visit our
    Xbox Support site in order to setup a call or live chat with a representative.
  9. WhiteyBlack2 Win User

codigos [Codes]

Depende en que cuenta los alla canjeado si fue en la tuya si si no no
Thema:

CODIGO [Code]

Loading...
  1. CODIGO [Code] - Similar Threads - CODIGO Code

2. Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code

in XBoX Accessibility
    Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code: El problema es que ingrese un codigo gold de 3 meses, me informo que me iban a dar 1 mes extra de gold si aceptaba los pagos periodicos de este, me informo cuanto deberia de pagar despues de que...
  3. error en codigo[error in code]

in XBoX Games and Apps
    error en codigo[error in code]: buen dia el asunto es que al querer ingrsar un codigo de de una tarjeta de regalo me manda el siguiente error. este codigo no pertenece a una tarjeta de regalo espero su pronta respuesta...
  4. Ativação de codigo game pass[Game pass code activation]

in XBoX on Windows
    Ativação de codigo game pass[Game pass code activation]: [img] Acabei de comprar um codigo do game pass ultimate e consta que ta aguardando ativação por parte do vendedor. O mesmo diz que tenho que aguardar de 2-24hrs pra ativação da chave. isso procede...
  5. CODIGO REGALO WINDOWS 10[GIFT CODE WINDOWS 10]

in XBoX on Windows
    CODIGO REGALO WINDOWS 10[GIFT CODE WINDOWS 10]: Hola, tengo minecraft Java y me lo compré en 2016, he reactivado la cuenta y quisiera obtener mi código de regalo para minecraft de windows 10. Pero no me aparece por ningún lado. Sabeis si...
  6. no puedo canjear un codigo. [I can't redeem a code.]

in XBoX Sales and Promo
    no puedo canjear un codigo. [I can't redeem a code.]: necesito una solucion. tengo un codigo de 5 euros el cual me regalo xbox, el problema es que no se de que region proviene y por tanto no lo puedo canjear. alguna solucion? [Translation-I need a...
  7. meu codigo do xboxlive ja foi usado ? -[Translation - my xboxlive code already used?]

in XBoX Games and Apps
    meu codigo do xboxlive ja foi usado ? -[Translation - my xboxlive code already used?]: tive que excluir o perfil e baixar quando baixei pediu o codigo pra usar a live xbox , coloquei o codigo e disse que ja foi utilizado oque fazer? -[Translation - I had to delete the profile and...
  8. Nao consigo resgatar um codigo[I can't redeem a code]

in XBoX on Consoles
    Nao consigo resgatar um codigo[I can't redeem a code]: [img] Nao estou conseguindo resgatar codigo da live gold de 12 meses aparece esse erro ja tentei pelo app pelo xbox pelo navegador e aparece sempre mesmo erro alguem me ajuda ja entrei no site...
  9. resgatar codigo[redeem code]

in XBoX on Consoles
    resgatar codigo[redeem code]: Comprei um xbox one s com a promoção do Geras 5 coloquei os códigos pelo celular porem não obtive eles no meu perfil nem no meu xbox, quando tento digitar na consola recebo o mensagem que o código...
  10. Codigo de Minecraft Windows 10 não recebido[Translation-Minecraft Windows 10 Code Not Received]

in XBoX Games and Apps
    Codigo de Minecraft Windows 10 não recebido[Translation-Minecraft Windows 10 Code Not Received]: Eu não ganhei uma chave para resgatar o Minecraft Windows 10 Edition, e eu comprei o Minecraft Java em 2015 se eu não me engano, como eu pego a minha chave ? [Translation-I didn't get a key to...