codigo cajiado pero no descargado [Translation-code boxed but not downloaded]

Discus and support codigo cajiado pero no descargado [Translation-code boxed but not downloaded] in XBoX on Consoles to solve the problem; canjie un codigo pero antes de descargarlo lo cerre por erro y no puedo encontrarlo para descargar y busque apoyo y no me contestan en xbox...... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by AndresCerino de la cruz, Oct 27, 2018.

1. codigo cajiado pero no descargado [Translation-code boxed but not downloaded]

canjie un codigo pero antes de descargarlo lo cerre por erro y no puedo encontrarlo para descargar y busque apoyo y no me contestan en xbox...

[Translation-

canjie a code but before download it close it by mistake and I can not find it to download and find support and do not answer me in xbox …]

:)

AndresCerino de la cruz, Oct 27, 2018
  2. Familia

El codigo es de 4 digitos. Pero no me deja hacer nada hasta que ponga el codigo correcto

[Translation: The code is 4 digits. But do not let me do anything until I
    make the code correct]

BrawnyCanine731, Oct 27, 2018
  3. No puedo entrar al bazar de Xbox Live [mod translation:I can not enter the Xbox Live Marketplace]

lo sigo intentando pero me aparece este codigo siempre 8c230002

[mod translation: keep trying but I always
    get this code 8c230002]

mateo1997ange, Oct 27, 2018
  4. XBF Diego M
    XBF Diego M Guest

Hey Andres,

I'm sorry to hear about this issue being experience with a code. I'd be happy to help.

I would like to clarify a few things first so we can get a better idea of what the issue is. What item are you trying to download from the code?

Where did you receive the code?

Once you redeem a code to your account for a game or downloadable content, a license is applied to your account and you can download the item at any time, even if you cancel or stop the download for whatever reason.

If the item was a game, you can start the download again from "My Games and Apps" and then "Ready to Install" found at the top of the page. You can also search for the item in the Store on your Xbox and once you find it, a button that says "Install" will
    appear.

View and download game content and add-ons on Xbox One

Installing Games on Xbox One

XBF Diego M, Oct 27, 2018
  5. XBF Diego M Win User

Hey Andres,

I'm sorry to hear about this issue being experience with a code. I'd be happy to help.

I would like to clarify a few things first so we can get a better idea of what the issue is. What item are you trying to download from the code?

Where did you receive the code?

Once you redeem a code to your account for a game or downloadable content, a license is applied to your account and you can download the item at any time, even if you cancel or stop the download for whatever reason.

If the item was a game, you can start the download again from "My Games and Apps" and then "Ready to Install" found at the top of the page. You can also search for the item in the Store on your Xbox and once you find it, a button that says "Install" will
    appear.

https://support.xbox.com/games/game-setup/view-downloadable-content

https://support.xbox.com/games/game-setup/install-games
  6. BrawnyCanine731 Win User

Familia

El codigo es de 4 digitos. Pero no me deja hacer nada hasta que ponga el codigo correcto

[Translation: The code is 4 digits. But do not let me do anything until I
    make the code correct]
  7. mateo1997ange Win User

No puedo entrar al bazar de Xbox Live [mod translation:I can not enter the Xbox Live Marketplace]

lo sigo intentando pero me aparece este codigo siempre 8c230002

[mod translation: keep trying but I always
    get this code 8c230002]
  8. cuno tatehuaqi Win User

No.puedo canjear un código [Translate] I can't redeem a code

No puedo cangear mi codigo de x box live

[Edit - Translation] - I can't redeem my xbox live code
  9. Jaymo1978 Win User

Xbox preview

Olá Jorge! Por favor verifique sus mensajes para obter detalhes de su codigo de download!

[Translation: Hi Jorge! Please check your messages for details on your download code!]
Thema:

Loading...
  1. codigo cajiado pero no descargado [Translation-code boxed but not downloaded] - Similar Threads - codigo cajiado pero

2. Vendo codigo de latam para game pass ultimate de 1 mes xbox one/windows xbox live

in XboX Insiders
    Vendo codigo de latam para game pass ultimate de 1 mes xbox one/windows xbox live: Precio 12 dolares submitted by /u/Xetronbox [link] [comments]
  3. Codigo

in XBoX Accessibility
    Codigo: Hola compre una tarjeta de game pass pero no puedo canjearla me aparece un error tengo el ticket de la compra por si lo necesitan agradeceria la ayuda Hello i bought a game pass card but i cant...
  4. Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?

in XBoX Accessibility
    Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?: Aparece o erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005 no xbox one s 0143019b-36d2-4417-be31-971c22c1a728
  5. how do i fix error codigo 0xd05e118

in XBoX Games and Apps
    how do i fix error codigo 0xd05e118: it happens when i try any disc like disc E and C 390b8a23-806b-4a3d-8694-1719375e84b9
  6. buenas el otro dia reclame un codigo de discord nitro de xbox game pass por 2 meses y...

in XBoX Games and Apps
    buenas el otro dia reclame un codigo de discord nitro de xbox game pass por 2 meses y...: [img] this is. 8842d76d-1183-4648-ae68-c62701cf8fdd
  7. Codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3

in XBoX on Consoles
    Codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3: No me deja conectar con xbox live, desde xbox 360, me aparece codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3 a632daea-761c-4f7f-b646-3a4763247843
  8. Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code

in XBoX Accessibility
    Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code: El problema es que ingrese un codigo gold de 3 meses, me informo que me iban a dar 1 mes extra de gold si aceptaba los pagos periodicos de este, me informo cuanto deberia de pagar despues de que...
  9. error en codigo[error in code]

in XBoX Games and Apps
    error en codigo[error in code]: buen dia el asunto es que al querer ingrsar un codigo de de una tarjeta de regalo me manda el siguiente error. este codigo no pertenece a una tarjeta de regalo espero su pronta respuesta...
  10. Redeem Codigo

in XBoX Games and Apps
    Redeem Codigo: Tengo un codigo digital para la region de Estados Unidos, cambio por un codigo Digital Region Global. Muchas Gracias. I have a digital code for the U.S. region, changed to a Digital Region...