Cobranças repetidas e indevidas de R$ 4,00 [Mod Translation: Repeated and undue charges of...

Discus and support Cobranças repetidas e indevidas de R$ 4,00 [Mod Translation: Repeated and undue charges of... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Olá, Acessei minha conta microsoft no dia 13/01/19 e tentei efetuar uma compra usando um cartão pagueseguro (pré-pago) Além de não concluir a compra o... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Alessandroda Andrade, Jan 29, 2019.

1. Cobranças repetidas e indevidas de R$ 4,00 [Mod Translation: Repeated and undue charges of...

Olá,

Acessei minha conta microsoft no dia 13/01/19 e tentei efetuar uma compra usando um cartão pagueseguro (pré-pago) Além de não concluir a compra o serviço Microsoft me cobrou 3x o valor de R$ 4,00 (Total de R$ 12,00), em um tópico separado esta informando
    que ao usar um cartão pela primeira vez é cobrada uma taxa que retorna posteriormente, porem o meu cartão é pré pago e até o momento não ocorreu qualquer estorno, além de que não estava sendo informado durante a compra que tal valor seria cobrado do cartão,
    quero saber qual o procedimento para que me seja retornado o valor cobrado indevidamente.

[Mod Translation: Hello

I accessed my Microsoft account on the 13/01/19 day and tried to make a purchase using a Pay Card (prepaid) In addition to not completing the purchase the Microsoft service charged me 3x the value of R $4.00 (Total R $12.00), in a separate topic
    this informandoque when using a Card for the first time is charged a fee that returns later, but my card is prepaid and so far there has been no reversal, besides that was not being informed during the purchase that such value would be charged from the card,
    I want to know what the Procedure for me to be returned the amount wrongly charged.]

:)

Alessandroda Andrade, Jan 29, 2019
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Cobranças repetidas e indevidas de R$ 4,00 [Mod Translation: Repeated and undue charges of...