Cobranças Indevidas[Translation-Improper Charges]

Discus and support Cobranças Indevidas[Translation-Improper Charges] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Boa Tarde, esta havendo cobranças indevidas referentes a Microsoft em meu cartão de credito, dia 03/06/2020 houveram cinco cobranças no valor de 1 real... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by GreegAnthony, Jun 17, 2020.

1. GreegAnthony
    GreegAnthony Guest

Boa Tarde, esta havendo cobranças indevidas referentes a Microsoft em meu cartão de credito, dia 03/06/2020 houveram cinco cobranças no valor de 1 real cada, dia 15/06/2020 uma cobrança de 1,77 reais e dia 16/06/2020 uma cobrança de 4,73 reais as quais não
    realizei nenhuma dessas compras. Entrei em contato via chat e não obtive a solução, me falaram para eu cancelar meu cartão por um erro de vocês! Caso não estornem o valor eu procurarei meus direitos como consumidor!

[Translation-Good Afternoon, this there are undue charges related to Microsoft on my credit card, day 03/06/2020 there were five charges in the amount of 1 reais each, day 15/06/2020 a charge of 1.77 reais and day 16/06/2020 a charge of 4.73 reais
    which did not make any of these purchases. I contacted via chat and did not get the solution, I was told to cancel my card for an error of yours! In case they don't reverse the value I will seek my rights as a consumer!]

:)

GreegAnthony, Jun 17, 2020
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: