cobranças indevidas - 3 compras que eu não fiz [Translation - Improper charges-3 purchases I ...

Discus and support cobranças indevidas - 3 compras que eu não fiz [Translation - Improper charges-3 purchases I ... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; ontem dia 26/11 entre 20h a 22h foram efetuadas 3 compras em meu cartão de credito, porém não foi eu que as fiz, tem quase 30 dias que não ligo meu... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Robsondomal, Nov 26, 2018.

1. Robsondomal
    Robsondomal Guest

cobranças indevidas - 3 compras que eu não fiz [Translation - Improper charges-3 purchases I ...

ontem dia 26/11 entre 20h a 22h foram efetuadas 3 compras em meu cartão de credito, porém não foi eu que as fiz, tem quase 30 dias que não ligo meu xbox, os produtos que foram comprados em meu nome foi o seguinte:

Injustice: Gods Among Us - R$113,33

Call of Juarez® Gunslinger - R$26,35

Gamertag change - R$19,00

já tentei resolver pelo site e não consigo, o site da microsoft é muito ruim, não da para resolver nada por ele, é apenas um fórum enorme que não serve pra nada.

como eu posso proceder?

[Translation - Yesterday 26/11 days between 20h to 22H were made 3 purchases on my credit card, but it was not me who made them, has almost 30 day I do not turn on my Xbox, the products that were purchased in my name was the following: Injustice: Gods Among
    Us-R $113,33

Call of Juarez ® Gunslinger-R $26,35

Gamertag Change-R $19,00

Already tried to solve by the site and I can not, the Microsoft website is very bad, not to solve anything for it, it is just a huge forum that serves nothing.

How can I proceed?]

:)

Robsondomal, Nov 26, 2018
  2. M.Dantas
    M.Dantas Guest
    Automatic purchases without my authorization

good evening. Made purchases on my card without my authorization this morning. My xbox was off all the time. I did not shop, but I still did not allow any charges. Would you help me? I do not speak English, I'm Brazilian, and I also do
    not find the site, no option for this problem.

boa noite. fizeram compras no meu cartão sem minha autorização durante esta madrugada. Meu xbox estava desligado o tempo todo. Não fiz compras, menos ainda autorizei qualquer cobrança. Poderia me ajudar? Eu não Falo inglês,
    sou brasileiro, e também não encontro no site, nenhuma opção para este problema.

Eu Não Fiz essas compras. E também não autorizei.

cobranças indevidas - 3 compras que eu não fiz [Translation - Improper charges-3 purchases I ... [​IMG]

M.Dantas, Nov 26, 2018
  3. eu efetuei uma compra e nao recebi

eu fiz uma compra do fifa points recebi o emai de confirmaçao so que os meus fifa points eu nao recebi como eu fiz duas compra uma eu recebi a outra nao o que eu faço pra resolver isso muio obrigado

[TRANSLATION:

I made a purchase of fifa
    points received so that the
    confirmation of emai my fifa
    points I didn't get like I did
    two buy one I received the other
    not what do I do to solve this
    very thank you]

fernando estabilio da silva bumeradbumerad, Nov 26, 2018
  4. cobranças indevidas - 3 compras que eu não fiz [Translation - Improper charges-3 purchases I ...

Hi there,

Thanks for reaching out. If you’d like to
    request a refund for a purchase,
    fill in the fields on the form and we’ll review your request promptly. Be sure to sign in to and submit your request from the account you used to make the purchase. You’ll need to provide the order number for each item. Order numbers can be found by signing
    in to your Microsoft account.

If the issues persists,
    contact Customer Support for
    further assistance.

Hope this helps.

XBF Crystal P, Nov 26, 2018
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: