CHIT CHAT BOX

Discus and support CHIT CHAT BOX in XBoX on Consoles to solve the problem; Nope staat los van je profiel, het mooie is dat de Xbox 360 al je save files direct in de cloud opslaat. Je raakt dus eigenlijk nooit je savegames... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Claptrap NL, Mar 28, 2015.

1. CHIT CHAT BOX

Nope staat los van je profiel, het mooie is dat de Xbox 360 al je save files direct in de cloud opslaat. Je raakt dus eigenlijk nooit je savegames kwijt. Super feature al zeg ik het zelf.

Er zal niks gereset worden.

Ook als je games verwijderd heb je de keuze om je save game te bewaren.

Die profile problemen wat bij de Xbox 360 was zijn nu niet meer.

Het enige wat er nu echt is, wat ik zeer frustrerend vind is, dat het updaten van games soms heel erg traag zijn. En echt traag ik bedoel niet miniuten maar eerder uren 5 tot 16 uur voor een update is niet special. Afgelopen twee maanden is het verschikkelijk
    toe genomen.

Ik hoop echt dat MS dit spoedig gaat op lossen want met mijn 200 M/Bit lijn haal ik bluray kwaliteit film binnen minute binnen maar een 20 GB update duurt op Xbox Live via de Xbox One soms uren.

Terwijl op de Xbox 360 7 a 8 GB binnen enkele minute gepiept is.

Beetje frusti wil je een game spelen blam moet hij updaten aarrgggg.

Chop!!

Sneltje P.A.S.C.A.L., Jun 1, 2015
  2. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest
    Dat een update uren duurt ben ik wel gewend, maar 16 uur? Dat is gewoon een hele werk dag man inclusief sporten erbij. Gelukkig heb ik nog wat oude pc games gevonden die ik dan eventueel zou kunnen spelen, of gewoon s'nachts doen. Al weet ik niet of dat
    veilig is qua brandveiligheid.

Claptrap NL, Jun 1, 2015
  3. Ik heb nog nooit een update gehad wat langer dan 5 minuten duurt. Ik zou gek worden als ik zolang zou moeten wachten gezien mijn geringe gametijd (werk/gezin/huishouden) Ik heb wel altijd een update op de 360 als ik switch tussen de 360 en de X1.

Smoking Dutch, Jun 1, 2015
  4. SandMan NL1
    SandMan NL1 Guest

CHIT CHAT BOX

Eindelijk is je gamerscore wat waard!

www.xbox.com/.../gamerscore-super-deal

Tot 150 euro korting op een XBOX One! + Ori + Blind Forest + Jaar EA Access

Microsoft Nederland, kom alsjeblieft ook met deze actie in NL! CHIT CHAT BOX ;)

SandMan NL1, Jun 1, 2015
  5. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest
    @Smoking Dutch: Afhankelijk van hoelang ik moet wachten ga ik gewoon trainen of film kijken en dan af en toe even kijken hoever de update is.

@Sandman: I vote you for president! maar je hebt wel gelijk, zoiets moet hier ook gewoon komen. NL word in mijn ogen gewoon genegeerd door Microsoft.

Claptrap NL, Jun 2, 2015
  6. @Claptrap: helaas kan ik niet wachten op een lange update. Ik heb een kleine rond dwalen (15 maanden) in het huis en zodra hij mij ziet gamen is het huis te klein en wil hij koste wat het kost de joystick hebben. Ik game dus alleen nog maar als hij slaapt.

Smoking Dutch, Jun 2, 2015
  7. @ Smoking Dutch Ha ha ha lol dat is makkelijk op te lossen.Ik deed het volgende met mijn kids zocht een defecte controller (zonder kabel) en heb die aan hun gegeven uren waren ze still geen kind aan en ze dacht dat ze aan het gamen ware ha ha ha LOL!.

Nu zijn ze veel ouder en hebben ze hun Eigen consoles en controllers, nu game ik tegen ze lolz.

Chop!!

Sneltje P.A.S.C.A.L., Jun 4, 2015
  8. CHIT CHAT BOX

Haha Sneltje, ben er niet helemaal over uit of dat heel gemeen is of ronduit briljant

TSD Ruubjuh NL, Jun 5, 2015
  9. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest
    Wel een goed idee van Sneltje. En mocht dat niet werken, zeg dat je verstoppertje met ze wilt spelen. Hun moeten zich verstoppen en stil houden en dan ga je ze proberen te vinden.... Of is dit gemeen?

Claptrap NL, Jun 5, 2015
  10. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest
    Overigens gister met de storymode in Transformers: War For Cybertron begonnen en moet zeggen dat het eerste chapter me wel bevalt. Wel jammer dat je echt een beperkt aantal muntie hebt.

Claptrap NL, Jun 5, 2015
  11. Ben de laatste tijd Maffia II aan het spelen echt een geweldige game.

Er zitten dingen is die ze van mij direct Mogen toevoegen aan GTA.

Benzine meter geweldig! Maximum speed limit aan en uit kan zetten topie.

Ja leuke game leuke story mode ik vermaak me wel met deze game.

Chop!!

Sneltje P.A.S.C.A.L., Jun 8, 2015
  12. Thanks all voor de tips. Ik had alles echter al geprobeerd, zonder succes jammer genoeg..

Ben dit weekend begonnen aan Ryse Son of Rome, echt een koele game. Zeker een aanrader.

Smoking Dutch, Jun 9, 2015
  13. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest

CHIT CHAT BOX

Van de benzinemeter in GTA zie ik af. Heb de laatste tijd van die gekken achter me aan die me zonder reden aanvallen, om dan zonder benzine komen te staan zou zeker niet fijn zijn. Of als je bezig bent met missies/heist dat je ineens moet gaan tanken....Haha
    zie het al voor me. Kom je net de bank uit die je overvallen hebt, stop je nog even bij een tankstation om te tanken en een mars reep te kopen.

De garages mogen ze van mij wel uitbreiden. Er zitten 261 voertuigen in GTA V online die in je mogelijk in je garage kan stallen, maar je kan nu maar 30 voertuigen max. opslaan. Dat verdubbelen zou zeker fijn zijn. Of ze dan extra properties toevoegen of
    gewoon de garages verdubbelen moeten ze dan maar zelf weten, al zou het verdubbelen van een garage mij fijner lijken (steeds alles af reizen om te zien wat waar staat.....). 2 wordt 4, 6 wordt 12 en 10 wordt 20.

Claptrap NL, Jun 10, 2015
  14. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest
    Heb momenteel een 30-tal auto's nog op m'n lijstje staan, exclusief de 3 auto's waar ik nog een plekje voor heb in mijn garages die tevens al gereserveerd zijn voor 3 voertuigen die ik nog wil aanschaffen.

Daarbuiten gelaten zou het mogelijk zijn dat er nog meer voertuigen bij komen bij de laatste 2 updates die zullen volgen voor GTA V online....

Claptrap NL, Jun 10, 2015
  15. Hee mensen dat is lang geleden *** is het hier en *** gaat het ermee ? Btw net een One gepre-orderd in bundel met Fifa 16, dus ook eindelijk aan de One ( bijna dan )

The edge is it, Sep 5, 2015
Thema:

CHIT CHAT BOX

Loading...
  1. CHIT CHAT BOX - Similar Threads - CHIT CHAT BOX

2. OFFICIAL PVP XBOX LIVE #newMusic #Conan #ConanExiles #Music #originalMusic #chill #chat #vibes

in XboX Insiders
    OFFICIAL PVP XBOX LIVE #newMusic #Conan #ConanExiles #Music #originalMusic #chill #chat #vibes: #newMusic #Conan #ConanExiles #Music #originalMusic #chill #chat #vibes I also would like to petition a non-chromium based xbox remote play app so it can be streamed as game capture in OBS...
  3. How to fix my party chat?

in XBoX Rewards & Social
    How to fix my party chat?: About last week I have had an issue start where I'm in a xbox party with my friends and all of sudden I don't hear anyone talking. I look at the party and it still shows them in the party. I go...
  4. Xbox game bar party chat not working

in XBoX Rewards & Social
    Xbox game bar party chat not working: When i join a Xbox party on pc, everything works for a while but after a little bit i cant hear anyone and no one can hear me. it says im still in the party, nothing disconnected or anything. When...
  5. How do I record party/game chat audio in my Xbox captures

in XBoX Games and Apps
    How do I record party/game chat audio in my Xbox captures: Hi I’ve been searching everywhere for how to be able to record me and my friends voices on captures. I’ve tried the settings, nothing works and I’ve even tried streaming but we can’t hear each...
  6. Chat filtering makes ARK Survival Ascended almost unplayable.

in XBoX Games and Apps
    Chat filtering makes ARK Survival Ascended almost unplayable.: Hello, Please let us make the choice if we want our messages and typed text in games filtered. On my game of choice Ark its absolutely brutal blocking words like "lol" and many more. Its even...
  7. GAMEPASS on PC Ark ASA Chat Censorship is unhinged!

in XBoX Games and Apps
    GAMEPASS on PC Ark ASA Chat Censorship is unhinged!: What is a work around for Microsoft’s crazy restrictions in gamepass games played on your pc. Works fine on Xbox, it’s a Microsoft issue not a game issue. Anyone have a workaround?...
  8. When I go into party chat, it tells me privacy settings prevent me from chatting with...

in XBoX Rewards & Social
    When I go into party chat, it tells me privacy settings prevent me from chatting with...: When I go into party chat, it tells me privacy settings prevent me from chatting with certain people. But my settings are set to allow me to talk to everyone, and I’m in a party with friends....
  9. Party chat privacy settings issue

in XBoX Rewards & Social
    Party chat privacy settings issue: No matter what I try for some reason whenever I join party chat, it’s telling me that my privacy settings are preventing me from talking to some people, although I checked and every setting is set...
  10. Alpha Jax - no chit chat??

in XBoX Games and Apps
    Alpha Jax - no chit chat??: For some reason, I can no longer chat with my opponents in Alpha Jax. Anyone else noticing this or have a fix? Also, the app for windows phone is gone - pathetic. Can only play on PC....