CHIT CHAT BOX

Discus and support CHIT CHAT BOX in XBoX on Consoles to solve the problem; Haha, dus nog altijd ''even druk''. Gezelligheid kent geen tijd (noch grens?). Ben de laatste tijd met GTA V bezig. Heb enigzins wel een beetje spijt... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Claptrap NL, Mar 28, 2015.

1. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest

CHIT CHAT BOX

Haha, dus nog altijd ''even druk''.

Gezelligheid kent geen tijd (noch grens?). Ben de laatste tijd met GTA V bezig. Heb enigzins wel een beetje spijt dat ik zo laat ben begonnen aangezien ik nog niet zo hoog ben online (26) en qua singleplayer nog praktisch in het begin. Heb net Trevor 'unlocked'
    om missies mee te kunnen doen. Die man is echt gestoord, *** zijn ze op hem gekomen haha. Volgens mij.... nee laat maar.

Heb zelfs Happy Wars legit gespeeld en kreeg in m'n 2e potje dat ik legit speelde meteen een achievment voor Most Valuable Player, wat ik overigens niet verwacht had. Wilde gewoon even wat proberen om te kijken of ik alle skills kon gebruiken voor een achievements,
    waar ik dus eigenlijk voor ging. Denk dat ik dat nu tijdens een boosting sessie doe, dan zijn er voldoende mensen die je joinen in die cirkels die dan om je komen om het te activeren. Castle Crashers ook wat gespeeld met een gamer uit Brazilie die de game
    in een sale had aangeschaft omdat ik het een leuke game vond, en hij nu gelukkig ook. Dat zit wel snor dus.

Verder gaat het wel z'n gangetje. Nog altijd geen nieuwe games aangeschaft, uit de winkel althans. Download zo nu en dan een game met dat Games With Gold als daar wat leuks voorbij komt. Alleen even wat ruimte op m'n HDD vrij maken op de een of andere manier,
    staat door GTA V (incl. updates) helemaal vol. Netflix heb ik niet, kijk m'n series via downloads. Heb Boardwalk Empire gezien en wil daar nu ook de boxset van, geweldige serie vind ik dat. Sons of Anarchy enige tijd geleden ook afgekeken en Vikings staat
    momenteel even op non-actief aangezien ik daar zowat up-to-date ben (bij de 2e aflevering van seizoen 3). Kijk veelal Breaking Bad, ondanks dat ik me vaak dooderger aan die Jesse Pinkman (en soms aan 'Heisenberg'). Wat een klunzen zijn het vaak zeg. Die zouden
    het toch niet zolang uithouden in werkelijkheid, of wel soms?

TV is ook stervende, moet nu zo'n 3 á 4 uur wachten voordat hij aanstaat. Echt een gedoe is dat zeg. Als ik weg ga, gaat m'n tv aan zodat ik kan gamen als ik terug ben. LOL. Stel ik kom met een meid thuis hahahaha *** ga ik dat uitleggen? XD

:)

Claptrap NL, Mar 28, 2015
  2. AndreJoshua
    AndreJoshua Guest
    dear xbox employees...

I better have a little chit chat with Mr goverment!

AndreJoshua, Mar 28, 2015
  3. HappyTroopa
    HappyTroopa Guest
    The best games on the Xbox One...yet

Thread locked by request. Try to stay on topic though, all. We have a community topic for random chit chat.

HappyTroopa, Mar 28, 2015
  4. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest

CHIT CHAT BOX

Sinds wanneer is het woord 'H...O...E' verboden?

5. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest
    En ik speel tevens veel Forza: Horizon online. Driften en cruisen vind ik het leukst om te doen.

6. Ha ha ha het H...O...E word is in het Engels iets anders maar ja we schijnen de zelfde beleid te hebben.

En idd GTA V is zeer goed ik moet hem nog eens waqt meer online spelen op de 360 alvorens ik hem ga kopen op de One, dus we kunnen eens online heists gaan doen.

Ai dan toch maar eens een nieuwe TV halen zou ik zeggen lol.

Chop!!

Sneltje P.A.S.C.A.L., Mar 30, 2015
  7. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest
    H...o...e kan het ook anders haha. Mogen ze wel wat aan doen LOL.

We kunnen niet eens onze eigen taal praten zonder dat ze het censueren, SCHANDE! hahaha.

Had vandaag 750k in GTA V, tot ik een huis kocht en nog wat dingen. Zit nu op 200k wat ook niet verkeerd is.

Claptrap NL, Apr 1, 2015
  8. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest

CHIT CHAT BOX

(*** edit je een post?)

Ja is goed, laat maar weten wanneer je Heists wilt doen.

Claptrap NL, Apr 1, 2015
  9. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest
    Kan geen games downloaden die in de 'Games with Gold' zijn via m'n pc. Moet dan een wachtwoord invoeren, vind dat maar raar.

Dacht die Forza Horizon 2: Fast and Furious pack te downloaden (voor X1, ondanks dat ik die nog niet heb). Maar nee, ging helaas niet CHIT CHAT BOX :(

Claptrap NL, Apr 5, 2015
  10. Je er zijn wat vreemde zaken op het moment met Microsoft Accounts.

Maar MS is er mee bezig.

Bij de weg Neverwinter voor de XBOX One is een gratis game.

15GB groot.

Van middag eens even kijken dan.

Chop!!

Sneltje P.A.S.C.A.L., Apr 8, 2015
  11. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest
    15 GB is best groot. Dat zou met de huidige status van m'n X360 betekennen dat ik zeker een etmaal bezig ben met het downloaden, al hoop ik dat zodra ik een X1 heb dat dit probleem met downloaden verholpen is.

Claptrap NL, May 10, 2015
  12. 15GB is redelijk maar niet groot.

Halo Master Chief Collection is 63GB, Forza 5 is 45GB. Killer Instinct is 19GB. Assassins Creed Unity is 43GB incl. DLC.

Dus het valt nog wel mee.

Chop!!

Sneltje P.A.S.C.A.L., May 10, 2015
  13. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest

CHIT CHAT BOX

Ik heb maar 600 mb vrij op m'n HDD CHIT CHAT BOX :)

Kan niet wachten tot ik X1 heb, die hebben veel meer geheugen dan 360.

Weet trouwens niet of het mogelijk is, maar stel dat ik een grotere HDD neem voor m'n 360, wat kost dat ongeveer en *** zit eht dan met m'n profiel en savegames? Wil niet weer opnieuw beginnen.

Claptrap NL, May 23, 2015
  14. Maar voor de Xbox 360 kan je nu ook een externe HDD koppelen tot max van 2TB.

je kan deze gewoon kopen prijzen zijn afhankelijk aan de leverancie plus minus 70 tot 100 euro voor 2TB-HDD en voor een #TB-HDD tussen de 95 en 200 euro.

Je kan ze gewoon koppelen aan je Xbox 360 of One deze formateerd de HDD voor gebruik op de console. Vervolgens selecteer je de Extrne HDD op het moment dat je een spel wil downloaden en installeren. De koppeling blijft gewoon aan je account daar hoef je,
    je geen zorgen over te maken.

Chop!!

Sneltje P.A.S.C.A.L., May 28, 2015
  15. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest
    Zag die externe HDD toevallig een paar dagen geleden bij Media Markt. Die staat bijna bovenaan m'n lijstje van dingen die ik moet hebben haha. Wel handig dat ding. Geeft dat trowuens geen problemen met ej profiel? Dat er bv. dingen worden gereset ofzo?

Claptrap NL, May 28, 2015
Thema:

CHIT CHAT BOX

Loading...
  1. CHIT CHAT BOX - Similar Threads - CHIT CHAT BOX

2. OFFICIAL PVP XBOX LIVE #newMusic #Conan #ConanExiles #Music #originalMusic #chill #chat #vibes

in XboX Insiders
    OFFICIAL PVP XBOX LIVE #newMusic #Conan #ConanExiles #Music #originalMusic #chill #chat #vibes: #newMusic #Conan #ConanExiles #Music #originalMusic #chill #chat #vibes I also would like to petition a non-chromium based xbox remote play app so it can be streamed as game capture in OBS...
  3. How to fix my party chat?

in XBoX Rewards & Social
    How to fix my party chat?: About last week I have had an issue start where I'm in a xbox party with my friends and all of sudden I don't hear anyone talking. I look at the party and it still shows them in the party. I go...
  4. Xbox game bar party chat not working

in XBoX Rewards & Social
    Xbox game bar party chat not working: When i join a Xbox party on pc, everything works for a while but after a little bit i cant hear anyone and no one can hear me. it says im still in the party, nothing disconnected or anything. When...
  5. How do I record party/game chat audio in my Xbox captures

in XBoX Games and Apps
    How do I record party/game chat audio in my Xbox captures: Hi I’ve been searching everywhere for how to be able to record me and my friends voices on captures. I’ve tried the settings, nothing works and I’ve even tried streaming but we can’t hear each...
  6. Chat filtering makes ARK Survival Ascended almost unplayable.

in XBoX Games and Apps
    Chat filtering makes ARK Survival Ascended almost unplayable.: Hello, Please let us make the choice if we want our messages and typed text in games filtered. On my game of choice Ark its absolutely brutal blocking words like "lol" and many more. Its even...
  7. GAMEPASS on PC Ark ASA Chat Censorship is unhinged!

in XBoX Games and Apps
    GAMEPASS on PC Ark ASA Chat Censorship is unhinged!: What is a work around for Microsoft’s crazy restrictions in gamepass games played on your pc. Works fine on Xbox, it’s a Microsoft issue not a game issue. Anyone have a workaround?...
  8. When I go into party chat, it tells me privacy settings prevent me from chatting with...

in XBoX Rewards & Social
    When I go into party chat, it tells me privacy settings prevent me from chatting with...: When I go into party chat, it tells me privacy settings prevent me from chatting with certain people. But my settings are set to allow me to talk to everyone, and I’m in a party with friends....
  9. Party chat privacy settings issue

in XBoX Rewards & Social
    Party chat privacy settings issue: No matter what I try for some reason whenever I join party chat, it’s telling me that my privacy settings are preventing me from talking to some people, although I checked and every setting is set...
  10. Alpha Jax - no chit chat??

in XBoX Games and Apps
    Alpha Jax - no chit chat??: For some reason, I can no longer chat with my opponents in Alpha Jax. Anyone else noticing this or have a fix? Also, the app for windows phone is gone - pathetic. Can only play on PC....