Caso [Translation-case]

Discus and support Caso [Translation-case] in XBoX Accessibility to solve the problem; ¿En donde le doy seguimiento a un caso que tengo con la asistencia de Xbox? [Translation-Where do I follow up on a case I have with Xbox assistance?]... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by PumpkinOwl15945, Apr 8, 2019.

1. Caso [Translation-case]

¿En donde le doy seguimiento a un caso que tengo con la asistencia de Xbox?

[Translation-Where do I follow up on a case I have with Xbox assistance?]

:)

PumpkinOwl15945, Apr 8, 2019
  2. XBF Brad A Win User

Caso [Translation-case]

Hello Owl,

Thanks for coming to the forums with your question. You can reply to any email you received in regards to the case. If you haven't received any, you can request a call from support and give them the service request number.

Thanks,

Brad
  3. Josh With Dosh Win User

Caso [Translation-case]

Hi there,

Please contact customer support here:

Customer Support

Hope this helps
  4. TheGamerMXPro Win User

NBA 2k20 - missing mycareer

en todo caso mira bien en el almacenamiento

[Translation-in any case look good in storage ]
  5. DmC Fabian Win User

Cargo extra en la tarjeta MSBILL.INFO WA ayuda! [Translate] Extra charge on WA MSBILL.INFO help!

has visto un caso similar , el soporte puede resolverlo?

[Translate]

you've seen a similar case, the support can solve it?
  6. xJCplDxSHESHO Win User

Doble facturacion y perdida del juego[Double billing and game loss]

Crea un ticket de caso con el servicio de soporte y procura anexar estas fotos. Espero y tu caso se resuelva satisfactoriamente.

[Translation - Create a case ticket with the support service and try to attach these photos. I hope and your case is resolved satisfactorily.]
Thema:

Caso [Translation-case]

Loading...
  1. Caso [Translation-case] - Similar Threads - Caso Translation case

2. Xbox website 2024 Recap translation error

in XboX Insiders
    Xbox website 2024 Recap translation error: Hi! I'm hungarian, and the translation in the 2024 recap in hun says "bárátok" (which is a non existing word) instead of the correct word "barátok" It just annoys me so pls fix this! submitted by...
  3. Xbox 360 controller on PC - Awful physical movement to in-game movement translation

in XBoX on Consoles
    Xbox 360 controller on PC - Awful physical movement to in-game movement translation: I have recently bought an xbox360 controller and dongle for my PC but the controller is nearly useless due to the translation between the physical movement of the analogue sticks to the in-game...
  4. Imagine a system where both written and voice conversations are simultaneously translated...

in XboX Insiders
    Imagine a system where both written and voice conversations are simultaneously translated...: What do you think of such a system on Xbox? submitted by /u/xL3aMS1x [link] [comments]
  5. Los juegos de xbox game pass no inician, o en el raro caso que si lo hagan se cierran en un...

in XBoX on Windows
    Los juegos de xbox game pass no inician, o en el raro caso que si lo hagan se cierran en un...: [Title Translation - Xbox game pass games do not start, or in the rare case that if they do, they close in a couple of seconds] El mismo día que contrate xbox game pass ultimate (solo para pc),...
  6. Los juegos de xbox game pass no inician, o en el raro caso que si lo hagan se cierran en un...

in XBoX on Windows
    Los juegos de xbox game pass no inician, o en el raro caso que si lo hagan se cierran en un...: [Title Translation-Xbox game pass games do not start, or in the rare case that if they do, they close in a couple of seconds] El mismo día que contrate xbox game pass ultimate (solo para pc), me...
  7. Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Caso eu não pague,...

in XBoX Games and Apps
    Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Caso eu não pague,...: Olá, Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Por isso, também não consigo cancelar, pois tem uma conta em aberto. Caso eu não pague, continuarei sendo cobrado ou o serviço...
  8. Como puedo recuperar la cuenta de mi amigo en caso de que se le ayga olvidado la contraseña...

in XBoX Accessibility
    Como puedo recuperar la cuenta de mi amigo en caso de que se le ayga olvidado la contraseña...: Es que mi amigo quiere recuperar su contraseña de xbox y me pidió ayuda pero el problema es que no tiene el numero de teléfono con el que está conectado su cuenta e intentado usar otras opciones...
  9. Come verificare e in tal caso rimuovere "l'account bambino" convertendolo in "account adulto" ...

in XBoX Accessibility
    Come verificare e in tal caso rimuovere "l'account bambino" convertendolo in "account adulto" ...: [Title Translation - How to verify and if so remove "The child account " by converting it to "Adult account" of the Xbox360] Ho recuperato un vecchio account Xbox360 in cui è attivo l'account...
  10. en mi caso no me deja pagar mi susripcion gold de xbox live me dise que tengo que pagarla con ...

in XBoX Games and Apps
    en mi caso no me deja pagar mi susripcion gold de xbox live me dise que tengo que pagarla con ...: [Translation - In my case will not let me pay my susripcion gold Xbox Live I designed that I have to pay with credit card or debit but I want to pay with the balance of my account] no puedo pagar...