Case para HD Externo Funciona Xbox One?

Discus and support Case para HD Externo Funciona Xbox One? in XBoX on Consoles to solve the problem; Boa tarde pessoal. Tenho um HD Externo da Samsung de 1TB 2.5 (aqueles pequenos) e estava usando no Xbox tranquilamente. Estes HD's somente vem com o... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Rodrigo Médici, Jul 7, 2015.

1. Case para HD Externo Funciona Xbox One?

Boa tarde pessoal.

Tenho um HD Externo da Samsung de 1TB 2.5 (aqueles pequenos) e estava usando no Xbox tranquilamente. Estes HD's somente vem com o cabo USB e a principio todos os jogos meus rodavam perfeitamente.

O problema é que vou ter que utilizar este HD em minhas viagens, então dispondo de 3 HD's 3.5 Sata de 1 TB (x2) e 2 TB (x1). Tenho tambem 2 Cases só que 2.0, os mesmos não funcionaram para armazenamento de jogos, mas somente armazenamento de musicas e afins.
    Gostaria de saber se Cases 3.0 funcionariam "de boa" no Xbox One e / ou seria apenas com HD's Externos Nativos (tipo esse da Samsung).

Agradeço tambem se alguem tiver destes tipos no seu Xbox One, puder mostrar o Armazenamento e o Case, seria de grande ajuda e validade na informação.

:)

Rodrigo Médici, Jul 7, 2015
  2. TrollBrkc
    TrollBrkc Guest
    HD de notebook com case funciona no xbox one ?

Olá. Eu tenho um hd de notebook de 500 gb e estva pensando em comprar uma case para usalo como hd externo. Alguem pode me dizer se hd de notebook com case funciona no xbox one?

Hello. I have a 500 gb notebook hd and are thinking of buying a case to use as external hd. Can anyone tell me if hd from notebook with case works on xbox one?

TrollBrkc, Jul 7, 2015
  3. FabioMorioka
    FabioMorioka Guest
    Duvidas

Q? Hd externo no xbox original? funciona mais que 16 Gb? Se for piratation o jogo vai ficar travando com essa taxa de transferência

FabioMorioka, Jul 7, 2015
  4. DhuPereira
    DhuPereira Guest

Eu tinha um HD 1Tb que usava no XOne mas ele ficou sem espaço. Comprei um de 2Tb da samsung.

Quando Abir, vi que na verdade era uma case com HD interno, inclusive necessita de fornecimento de energia externa. Funciona perfeitamente.

Até onde sei, todos com conexão USB 3.0 funcionam. Se num for 3.0 nem adianta tentar.

DhuPereira, Jul 7, 2015
  5. DhuPereira
    DhuPereira Guest
    Detalhe que muita gente ainda não sabe.

No Xbox one, quando você coloca jogo no HD externo ele é carregado muito mais rapido do que no HD interno. Isso porque o HD que vem com o XONE é SATA II, acredito que 5400 rpm (mas isso não sei ao certo). A conexão USB 3.0 de um hd 7200 rpm torna o carregamento
    perceptivelmente mais rápido.

Como exemplo aqui em casa no witcher novo loadings de mapa ou de jogo salvo chega a ser 30% ou 40% mais rápido.

DhuPereira, Jul 7, 2015
  6. Comprei o case hoje.. e pra minha surpresa nao pegou.. mas sou brasileiro nao desisto nunca.. kkkk

Fiz funcionar depois de muito ralar. A Tabela de Partição do HD não pode ser MBR.. Tem que ser GPT se não só reconhece como dispositivo de midia.

Rodrigo Médici, Jul 7, 2015
  7. RodrigoBelo1
    RodrigoBelo1 Guest
    Como faz está formatação ?

RodrigoBelo1, Oct 18, 2018
  8. XBF Leslie D
    XBF Leslie D Guest

Hey there

I’m sorry to hear about any issues you may be having. If you haven’t already, please go ahead and make a new thread detailing your issue and any troubleshooting steps (if any) you’ve tried so far. That way we can tailor our support specifically
    to you!

XBF Leslie D, Oct 31, 2018
  9. XBF Leslie D Win User

Hey there

I’m sorry to hear about any issues you may be having. If you haven’t already, please go ahead and make a new thread detailing your issue and any troubleshooting steps (if any) you’ve tried so far. That way we can tailor our support specifically
    to you!
  10. RodrigoBelo1 Win User

Como faz está formatação ?
  11. DhuPereira Win User

Detalhe que muita gente ainda não sabe.

No Xbox one, quando você coloca jogo no HD externo ele é carregado muito mais rapido do que no HD interno. Isso porque o HD que vem com o XONE é SATA II, acredito que 5400 rpm (mas isso não sei ao certo). A conexão USB 3.0 de um hd 7200 rpm torna o carregamento
    perceptivelmente mais rápido.

Como exemplo aqui em casa no witcher novo loadings de mapa ou de jogo salvo chega a ser 30% ou 40% mais rápido.
  12. Rodrigo Médici Win User

Comprei o case hoje.. e pra minha surpresa nao pegou.. mas sou brasileiro nao desisto nunca.. kkkk

Fiz funcionar depois de muito ralar. A Tabela de Partição do HD não pode ser MBR.. Tem que ser GPT se não só reconhece como dispositivo de midia.
  13. DhuPereira Win User

Eu tinha um HD 1Tb que usava no XOne mas ele ficou sem espaço. Comprei um de 2Tb da samsung.

Quando Abir, vi que na verdade era uma case com HD interno, inclusive necessita de fornecimento de energia externa. Funciona perfeitamente.

Até onde sei, todos com conexão USB 3.0 funcionam. Se num for 3.0 nem adianta tentar.
Thema:

Loading...
  1. Case para HD Externo Funciona Xbox One? - Similar Threads - Case para Externo

2. Why wont my case reviews go through i have tried everything

in XBoX Accessibility
    Why wont my case reviews go through i have tried everything: So I got banned on Saturday of last week and there was no given reason I have been submitting case reports and nothing has gone through and checking my email and nothing I just wanna get unbanned...
  3. Account (5 strikes) Suspension. No details given. Review denied. No case review email received.

in XBoX Accessibility
    Account (5 strikes) Suspension. No details given. Review denied. No case review email received.: I was playing warzone the other night and I got a notification on my Xbox saying an enforcement had been placed on my account. Account (5 strikes) Appeal Denied Start: 05/06/2025, 00:20 End:...
  4. how to follow up the case No. 7063383274: Microsoft Audio Dock quality control issue under...

in XBoX on Consoles
    how to follow up the case No. 7063383274: Microsoft Audio Dock quality control issue under...: I sent the two devices of Microsoft Audio Dock to Taiwan office for more than 4 months but haven't get any reply. can you help me to check the status of the case. Thanks Craig...
  5. In the case I don't have the email associated with my account anymore, how could I claim...

in XBoX on Windows
    In the case I don't have the email associated with my account anymore, how could I claim...: Both of my Xbox account that I have entered sweepstakes with have sadly over the years had their gmails lost, I can't get into them and is there anyway to claim it without my email?...
  6. Case No. 7063383274: Microsoft Audio Dock quality control issue under warranty

in XBoX on Consoles
    Case No. 7063383274: Microsoft Audio Dock quality control issue under warranty: Hi there, I sent 2 Audio docks back to Microsoft over 3 months ago but haven't received any updates. Could you please check case no. 7063383274 for me? Thanks. I have tried calling after-service...
  7. How would I get a case to possibly get my Xbox unbanned

in XBoX on Consoles
    How would I get a case to possibly get my Xbox unbanned: Xbox 1 banned for no reason 642b857d-4f46-474e-9df9-85b1b17b3e86
  8. Can I switch my GTA account from current gen to current gen in my case Xbox series s to...

in XBoX Games and Apps
    Can I switch my GTA account from current gen to current gen in my case Xbox series s to...: I'm buying a new Xbox and I want my GTA account that was previously on a Xbox series s on a Xbox series x can I do that if so how 0138171d-0ca7-4acd-941d-fd04b0111f16
  9. Why won’t my enforcement cases load?

in XBoX Accessibility
    Why won’t my enforcement cases load?: Hello, my account has been suspended as of yesterday which was just over 24 hours ago for a message I sent and when I go to the enforcement page to see the active suspension, completed...
  10. My Xbox account has been suspended for something that isn’t my fault and my case review was...

in XBoX Accessibility
    My Xbox account has been suspended for something that isn’t my fault and my case review was...: I was on my Xbox the other day playing a game as you do, I then get a notice that I had been suspended, I didn’t know what I did so I then went to the enforcement history website to see what...