Cargo extra en la tarjeta MSBILL.INFO WA ayuda! [Translate] Extra charge on WA MSBILL.INFO...

Discus and support Cargo extra en la tarjeta MSBILL.INFO WA ayuda! [Translate] Extra charge on WA MSBILL.INFO... in XBoX on Windows to solve the problem; Me suscribi a xbox game pass de pc por 39 pesos mas impuestos que es la promocion, el problema esta en que me verificaron la tarjeta uala cobrando 1... Discussion in 'XBoX on Windows' started by DmC Fabian, Aug 6, 2019.

  1. DmC Fabian
    DmC Fabian Guest

    Cargo extra en la tarjeta MSBILL.INFO WA ayuda! [Translate] Extra charge on WA MSBILL.INFO...


    Me suscribi a xbox game pass de pc por 39 pesos mas impuestos que es la promocion, el problema esta en que me verificaron la tarjeta uala cobrando 1 dolar (MSBILL.INFO WA) a parte y no me reembolsaron
    ese dolar de mas. lei en xbox y son cargos inesperados ya me ha pasado antes con una compra anterior de suscripcion. Como puedo resolver esto?

    [Translate by Mod]

    I subscribed to xbox game pass of pc for 39 pesos plus taxes which is the promotion, the problem is that I was checked the card uala charging 1 dor (MSBILL.INFO WA) per part and i was not refunded that
    extra. read on xbox and are unexpected charges has already happened to me before with a previous subscription purchase. How can I solve this?

    :)
     
    DmC Fabian, Aug 6, 2019
    #1
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Cargo extra en la tarjeta MSBILL.INFO WA ayuda! [Translate] Extra charge on WA MSBILL.INFO...

Users found this page by searching for:

  1. Msbill. Info que es