Cargo 5v5 Tourney

Discus and support Cargo 5v5 Tourney in XBoX Games and Apps to solve the problem; Render eSports is hosting a 5v5 Cargo Tournament on Sep 3rd. All the details can be found here: http://www.renderesports.com/battlefront Hope to see... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by mazida, Aug 23, 2016.

1. mazida
    mazida Guest

Cargo 5v5 Tourney

Render eSports is hosting a 5v5 Cargo Tournament on Sep 3rd. All the details can be found here: http://www.renderesports.com/battlefront

Hope to see you all there!!

:)

mazida, Aug 23, 2016
  2. Smwutches
    Smwutches Guest
    Cargo doble

You'll need to contact support and speak to billing. 1-800-4my-xbox if you're in the US/Canada or Contact Us | Xbox Support

Smwutches, Aug 23, 2016
  3. optimus2013
    optimus2013 Guest
    Cargo doble

Hi, I have a problem. Saturday in the evening I bought a game (Far Cry 3) with a credit card in my Xbox 360 but the charge was doble. I need help

optimus2013, Aug 23, 2016
  4. Miami Flash15 Win User

Halo 4 gamemodes?

Ditto. Tired of the 5v5. I want an 8v8!
  5. Fear2Eternity Win User

What do you expect from a next gen Gears Of War...

1080p would be nice. And either 5v5 or 6v6
  6. THE IMMORTAL D Win User

stupid ways you failed missions

i was doing the mission with the guy where we drive the ATV's into the cargo plane so we can skydive with them. as i drove up the ramp i bump the the side of the plane going in. i rolled out to the runway and the ATV rolled into the cargo plane. the message
    "get back on the ATV" appeared. i couldn't as the ATV was in the cargo plane as it was rolling down the landing strip. all i could do is the watch the cargo plane lift off with my ATV. so i failed the mission.
  7. MINUS Stl Win User

CALL OF DUTY XP - 4th member

XP tourney is going to be Domination, btw.
  8. Bluntman1138 Win User

Virgin Gaming is a scam! Be aware people

How is it a scam exactly? They announced a tenative tourney, and didnt hold it. No money was taken from anyone concerning the tourney. So how exactly is it a scam? Scams involve money or something tangible.

.

Jerkish, sure. Scam, no.
Thema:

Cargo 5v5 Tourney

Loading...
  1. Cargo 5v5 Tourney - Similar Threads - Cargo 5v5 Tourney

2. Cargo indebido por producto no deseado[Translation-Improper charge for unwanted product]

in XBoX Sales and Promo
    Cargo indebido por producto no deseado[Translation-Improper charge for unwanted product]: Hace unos meses me suscribí a Game Pass Ultimate con la oferta de 1€, exigiéndome para la transacción saldo suficiente en la cuenta para la renovación del segundo mes aunque no hubiera ninguna...
  3. cargo de verificacion [Mod Translation - verification charge]

in XBoX on Consoles
    cargo de verificacion [Mod Translation - verification charge]: hace un par de dias registre una opcion de pago en una cuenta y me realizo un cargo por $20.00mx pero no realice ninguna compra ya que me apeaece que tengo que ponerme en contacto para comprar...
  4. Cargo de $20 MXN a mi tarjeta[$ 20 MXN charge to my card]

in XBoX Sales and Promo
    Cargo de $20 MXN a mi tarjeta[$ 20 MXN charge to my card]: El día de hoy, al intentar comprar un juego en la store puse los datos de mi tarjeta de crédito y se me hicieron tres cargos de $20 MXN a mi tarjeta. He investigado y veo que es para verificar el...
  5. Cargo de producto (COD Points) sin recibirlos [Product Charge (COD Points) without...

in XBoX on Consoles
    Cargo de producto (COD Points) sin recibirlos [Product Charge (COD Points) without...: Hola que tal. El dia de hoy hice una compra por 500 COD Points pero no se me ve reflejada la compra en ningún lugar. No tengo factura de ello ni mucho menos los points. Mas sin embargo si se me...
  6. Recibí un cargo a mi tarjeta [I got charged to my card]

in XBoX Games and Apps
    Recibí un cargo a mi tarjeta [I got charged to my card]: Quise adquirir el Game pass,solo se me realizo el cargo de ADYENMX*MICROSO MEXICO DF ,pero no se activo la subscripcion. [Translation-I wanted to purchase the Game pass, I was only charged with...
  7. Un cargo a mi tarjeta de crédito que no hice[A charge to my credit card that I did not make]

in XBoX Games and Apps
    Un cargo a mi tarjeta de crédito que no hice[A charge to my credit card that I did not make]: Buenas tardes,quiero preguntar por que aparecio un cargo a mi tarjeta de credito que no autorize de Microsoft y que no me fue notificado de dicho movimiento [Translation - Good afternoon, I want...
  8. CARGO EN TARJETA DE DEBITO concepto de MICROSOFT VERIF CIUDAD DE MEX 0000000[DEBIT CARD...

in XBoX Games and Apps
    CARGO EN TARJETA DE DEBITO concepto de MICROSOFT VERIF CIUDAD DE MEX 0000000[DEBIT CARD...: Hola que tal al poner mi método de pago por primera vez se me hicieron 4 cargos de 20 pesos mexicanos aproximadamente 1 usd, cargo por el cual no se me notifico y no aparece en mi historial de...
  9. Cargo extra en mi tarjeta luego de comprar Game Pass

in XBoX Sales and Promo
    Cargo extra en mi tarjeta luego de comprar Game Pass: Se me cobró el monto publicado en la página de Game pass (40 pesos argentinos) Y a parte apareció otro cargo por 72 pesos argentinos, ¿Es un error? ¿O me cobraron algo de lo que no se notifica?...
  10. Canjie unza tarjeta de 200 pesos y no me cargo el dinero en el xbox y la vuelvo a cangear y...

in XBoX Games and Apps
    Canjie unza tarjeta de 200 pesos y no me cargo el dinero en el xbox y la vuelvo a cangear y...: [Mod title translation-Redeem a 200 pesos card and I do not charge the money in the xbox and re-exchange it and I designed it is already canned] Que debo que hacer [Mod translation-What should i...