cancelar xbox live | I want to cancel my xbox live subscription

Discus and support cancelar xbox live | I want to cancel my xbox live subscription in XBoX on Consoles to solve the problem; Eu quero cancelar minha inscrição do xbox live Mod Translation I want to cancel my xbox live subscription e323592a-3e8b-4fb0-9f3b-0d4fdf136616 Discussion in 'XBoX on Consoles' started by PvPSm4rt, Mar 26, 2017.

1. PvPSm4rt
    PvPSm4rt Guest

Eu quero cancelar minha inscrição do xbox live

Mod Translation

I want to cancel my xbox live subscription

:)

PvPSm4rt, Mar 26, 2017
  2. Preknowledge
    Preknowledge Guest
    Preknowledge, Mar 26, 2017
  3. RetiredName1
    RetiredName1 Guest
    cancelar pagamento automático

eu quero cancelar o pagamento automático do xbox live gold e xbox music pass e não ta dando por que minha conta ta em atualização. vocês poderia cancelar para min

Translation:

I want to cancel the automatic payment of the xbox and xbox live gold pass music and not giving ta ta why my account is being updated. you can cancel to min

RetiredName1, Mar 26, 2017
  4. cancelar xbox live | I want to cancel my xbox live subscription

Hey there PvPSm4rt,

If you're having any issues with the subscription, we'd be happy to help out. If not though and you just need to cancel or stop your auto renewal, you can cancel your Xbox Live subscription by following this guide

HERE
    .

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.

Mister Mascot, Mar 28, 2017
  5. Preknowledge Win User

Cancelar xbox live gold

6. Mister Mascot Win User

Hey there PvPSm4rt,

If you're having any issues with the subscription, we'd be happy to help out. If not though and you just need to cancel or stop your auto renewal, you can cancel your Xbox Live subscription by following this guide

HERE
    .

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.
  7. RandyAU93 Win User

Cobrança indevida xbox live gold como obter o reembolso [Improper xbox live gold billing how to get a refund]

8. RedNewt1 Win User

Cancel membership please

9. xbox360italy Win User
Thema:

Loading...
  1. cancelar xbox live | I want to cancel my xbox live subscription - Similar Threads - cancelar live cancel

2. Canceling Game Pass (Cancelar game pass)

in XBoX Sales and Promo
    Canceling Game Pass (Cancelar game pass): Hello, I purchased the game pass ultimate a few months ago when it was like 1 USD because it also included discord nitro. Some of my friends also purchased it and it worked fine, but for some...
  3. CANCELAR MI SUCRIPCION XBOX LIVE GOLD

in XBoX Sales and Promo
    CANCELAR MI SUCRIPCION XBOX LIVE GOLD: hola, quisiera ver si alguno me puede ayudar, la sucripcion de la xbox live gold de mi hijo se renovo y al mirar el resumen de mi tarjeta de credito ya me viene el pago el tema que no tengo mas...
  4. Cancelar Xbox live[Translation- Cancel Xbox live]

in XBoX on Consoles
    Cancelar Xbox live[Translation- Cancel Xbox live]: Como cancelo la subscripcion de xbox live si ya no tengo el xbox y no uso la subscripcion [Translation-As I cancel the subscription of xbox live if I no longer have the xbox and do not use the...
  5. Não estou conseguindo cancelar assinatura Live Gold [Edit-Translate] I'm not able to cancel...

in XBoX on Consoles
    Não estou conseguindo cancelar assinatura Live Gold [Edit-Translate] I'm not able to cancel...: Eu estou tendo problema para cancelar minha assinatura Gold, mais toda vez que vou cancelar fala que já esta paga, mais e quero cancelar para poder assinar a promoção de 2 messes por R$2,00,...
  6. Como cancelar uma compra feita pelo xbox live [How to cancel a purchase made by Xbox Live]

in XBoX Games and Apps
    Como cancelar uma compra feita pelo xbox live [How to cancel a purchase made by Xbox Live]: Olá Gostaria de realizar o cancelamento de uma compra feita na live [Translation - Hello I would like to perform the cancellation of a purchase made on live] 734ccff6-fc5f-43da-979e-3e72097d61cb
  7. Ambit-Ubee Ambit-Ubee DDM3500: Quiero cancelar mi suscripcion de xbox live

in XboX Networking Hardware
    Ambit-Ubee Ambit-Ubee DDM3500: Quiero cancelar mi suscripcion de xbox live: Ambit-Ubee (Modems/Gateways) Ambit-Ubee DDM3500 (Modem): Quiero cancelar mi suscripcion de xbox live Log in here: https://account.microsoft.com/services/ Cancel your membership...
  8. COMO CANCELAR EL PAGO PERIODICO DE MI XBOX LIVE GOLD?

in XBoX Sales and Promo
    COMO CANCELAR EL PAGO PERIODICO DE MI XBOX LIVE GOLD?: Hola, hace algunos días estuve checando los pagos para ponerme al corriente pero note que xbox intentaba cobrarme otro año de gold con la tarjeta de crédito. Aquí mi pregunta es, Hay alguna forma...
  9. Como cancelar o xbox live mensal da minha conta que apaguei do console e não sei o e-mai ...

in XBoX on Consoles
    Como cancelar o xbox live mensal da minha conta que apaguei do console e não sei o e-mai ...: Gente um dia desses eu queria fazer uma conta grátis do xbox live, e pagar mensalmente, meu console e de 4GB, mas sem querer eu apaguei minha conta do console querendo ter mais espaço para baixar...
  10. Como cancelar uma compra na live?

in XBoX on Consoles
    Como cancelar uma compra na live?: Minha assinatura gold foi renovada automaticamente, mas eu não queria renovar agora, preciso cancelar esta compra mas não encontro esta opção em lugar algum. a23ebce6-6fe1-425f-9094-14de8a250157