Cancelar e Solicitar reembolso Xbox GamePass Ultimate[Translation-Cancel and Request Xbox...

Discus and support Cancelar e Solicitar reembolso Xbox GamePass Ultimate[Translation-Cancel and Request Xbox... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Foi feito uma renovação automática que não autorizei do Xbox GamePass, onde acabou sendo feita uma cobrança no meu cartão de crédito, eu não estou... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by JvTarelov, Apr 2, 2020.

1. JvTarelov
    JvTarelov Guest

Cancelar e Solicitar reembolso Xbox GamePass Ultimate[Translation-Cancel and Request Xbox...

Foi feito uma renovação automática que não autorizei do Xbox GamePass, onde acabou sendo feita uma cobrança no meu cartão de crédito, eu não estou conseguindo fazer o cancelamento da fatura pois me informam que já está pago e ficam me redirecionando para
    páginas e nunca resolvem nada, quero saber como faço o cancelamento e solicito o reembolso.

[Translation-An automatic renewal was made that I did not authorize xbox gamepass, where ended up being made a charge on my credit card, I'm not being able to cancel the invoice because they inform me that it is already paid and are redirecting me
    to pages and never solve nothing, I want to know how to cancel and request a refund.]

:)

JvTarelov, Apr 2, 2020
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: