cancelar cobrança vencida do EA access[Translation-cancel overdue ea access charge]

Discus and support cancelar cobrança vencida do EA access[Translation-cancel overdue ea access charge] in XBoX Accessibility to solve the problem; Olá, desde o mês de março uma assinatura vencida do EA access vem tentando recorrentemente aprovar a compra em meu cartão de credito, cujo não tem... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Matheusda Fundação, Apr 29, 2020.

1. cancelar cobrança vencida do EA access[Translation-cancel overdue ea access charge]

Olá, desde o mês de março uma assinatura vencida do EA access vem tentando recorrentemente aprovar a compra em meu cartão de credito, cujo não tem limite disponibilizado, e eu não consegui pedir o cancelamento da assinatura antes dela vencer, com isso
    não consigo achar uma forma de cancelar assinatura. Gostaria de saber se tem alguma outra forma de realizar esse cancelamento sem que me seja cobrado essa assinatura?

[Translation-Hello, since the month of March an expired subscription of EA access has been trying to repeatedly approve the purchase on my credit card, whose limit is not available, and I could not ask for the cancellation of the subscription
    before it expires, so I can not find a way to cancel subscription. I wonder if there is any other way to make this cancellation without me being charged this subscription?]

:)

Matheusda Fundação, Apr 29, 2020
  2. XBF Brad A Win User

cancelar cobrança vencida do EA access[Translation-cancel overdue ea access charge]

Hi Matheusda,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you are wanting to cancel a subscription. The only way to cancel it correctly, is to

pay off the past due balance
    , then cancel the subscription. There is no way to cancel as you owe a past due amount.

Thanks,

Brad
  3. Tiago AnandaCamillo Win User

Cancelamento de assinatura (Subscription Cancellation)

Obrigado pela ajuda não consegui cancelar por que esta vencida a renovação agora não tem como cancelar

Translation:

Thanks for the help I can't cancel because this renewal has expired now there is no way to cancel
  4. Panno92 Win User

Cancel Past Due Subcription

Hi, since now you have an overdue payment you will need to pay for the old subscription prior to cancel/renew your EA Access subscription... since you forgot to cancel the recurring billing and you don't want to use the EA Access you can try to ask to
    the support if they can help you, you can contact them here at "contact us" : https://beta.support.xbox.com/help/...ions/cancel-recurring-billing-or-subscription
  5. CPT BLACK JESUS Win User

ea access

How do you cancel ea access?
  6. StuartATrueRed Win User

ea accses

If you do not want EA Access anymore, you should be able to cancel it on
    account.microsoft.com
    then select services and subscriptions, and under EA Access select payment & billing, then select cancel.
Thema:

Loading...
  1. cancelar cobrança vencida do EA access[Translation-cancel overdue ea access charge] - Similar Threads - cancelar cobrança vencida

2. Canceling Game Pass (Cancelar game pass)

in XBoX Sales and Promo
    Canceling Game Pass (Cancelar game pass): Hello, I purchased the game pass ultimate a few months ago when it was like 1 USD because it also included discord nitro. Some of my friends also purchased it and it worked fine, but for some...
  3. No me permiten cancelar un pedido

in XBoX on Mobile
    No me permiten cancelar un pedido: Buenos días, he solicitado la compra del Razer Kishi (Xbox) desde la Microsoft Store, pero el estado no cambia y he conseguido otro distribuidor donde me lo pueden traer esta semana. No me dejan...
  4. Cancelar mi suscripción realm[Translation-Cancel my realm subscription]

in XBoX Games and Apps
    Cancelar mi suscripción realm[Translation-Cancel my realm subscription]: Estoy muy angustiado, ya que no se como cancelar mi suscripción de mes gratis a realm. Tengo minecraft Windows 10, y al poner administrar realm , me lleva a comprar este producto en la tienda....
  5. No me deja cancelar la suscripción de xbox game pass -[Translation - It won't let me...

in XBoX Games and Apps
    No me deja cancelar la suscripción de xbox game pass -[Translation - It won't let me...: Hola buenas tardes. Estoy teniendo un problema con la suscripción de xbox game pass y es que no me deja cancelarla; tampoco estoy pudiendo obtener un reembolso. Me gustaría que alguien me ayudara...
  6. Cancelar suscripción de otra persona

in XBoX Accessibility
    Cancelar suscripción de otra persona: Buenas, cómo se podría cancelar un pago de una cuenta que no es tuya pero está guardada en tu tarjeta y el propietario de la cuenta no quiere cancelar? Muchas gracias!...
  7. No puedo cancelar suscripcion Game Pass[Translation-I can't cancel Game Pass subscription]

in XBoX Sales and Promo
    No puedo cancelar suscripcion Game Pass[Translation-I can't cancel Game Pass subscription]: Hace unos meses atras compre el game pass para pc por 1 mes. Lo cancelé,según yo, un día antes de que cobrara los 3.500 clp pero para mi sorpresa aun me sigue diciendo que debo 3.500 y al intentar...
  8. Cancelar assinatura[Translation-Cancel subscription]

in XBoX Sales and Promo
    Cancelar assinatura[Translation-Cancel subscription]: Estou tendo um problema em cancelar minha assinatura da Xbox Game Pass para pc, paguei a assinatura usando um cartão presente e aproveitei da mesma por 2 meses, porem agora estou recebendo emails...
  9. Cancelar cobrança

in XBoX on Consoles
    Cancelar cobrança: Bom dia! A Microsoft Microsoft*Xb Sao Paulo está realizando cobrança no valor de R$29,00, já procurei pelo site como realizar o cancelamento e aparece como se eu não tivesse nenhum serviço ativo....
  10. cancelar cobrança games with gold - usuário Gold [Translation - Cancel collection Games with ...

in XBoX on Mobile
    cancelar cobrança games with gold - usuário Gold [Translation - Cancel collection Games with ...: Boa noite! Efetuei a aquisição dos jogos disponíveis para assinante Gold, porém ao efetuar as aquisições me foi cobrado os jogos disponíveis para agora 01.09.18, sendo estes o Prison Architect e...