cancelar - Cancel

Discus and support cancelar - Cancel in XBoX on Consoles to solve the problem; to tentando. cancelar. estar. [Mod Removed – Profanity]. não. con sigo [Edit - Translation] - I'm trying. Cancel. Be. [Mod Removed – Profanity].. Con... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by TurnoverClock46, Sep 19, 2018.

1. cancelar - Cancel

to tentando. cancelar. estar. [Mod Removed – Profanity]. não. con

sigo

[Edit - Translation] - I'm trying. Cancel. Be. [Mod Removed – Profanity].. Con

Follow

:)

TurnoverClock46, Sep 19, 2018
  2. como calcelo misupcrision de xbox game pass ya que no utilizo [Translation- How to fit my subscription Xbox game Pass because I do not use]

quiero cancelar mi supcripcion

[Translation-I want to cancel my supcripcion]

gresia alejandraosori antonio, Sep 19, 2018
  3. Quero cancelar minha assinaturas no xbox,mas perdi minha conta o q eu faço

Quero cancelar minha assinaturas no xbox,mas perdi minha conta o q eu faço?

E to sem dinheiro no momento e n posso pagar essas assinaturas,preciso cancelar urgente.

N sei se da pra cancelar pelo cartão indo no banco

[Mod Translation]

I want to cancel my signatures on the Xbox, but I lost my account what do I do?

And to no money at the moment and I can not pay these signatures, I need to cancel urgently.

I know if you can cancel the card by going to the bank

PlaneBaker84529, Sep 19, 2018
  4. XBF Chris J
    XBF Chris J Guest

cancelar - Cancel

XBF Chris J, Sep 19, 2018
  5. XBF Paul M
    XBF Paul M Guest
    Hiya, TurnoverClock46!!

Paul from Xbox Forums Team here to assist with the situation, based on the information provided it looks like you are trying to cancel your subscription. If you would like to cancel the subscription, it can be done online at
    Microsoft website . If you are unable to cancel the subscription the option to contact us is available thru this
    Link
    . I hope these answers were beneficial towards solving this problem.

Happy Gaming!

Paul Xbox Forums!

XBF Paul M, Nov 3, 2018
  6. Tiago AnandaCamillo Win User

Cancelamento de assinatura (Subscription Cancellation)

Obrigado pela ajuda não consegui cancelar por que esta vencida a renovação agora não tem como cancelar

Translation:

Thanks for the help I can't cancel because this renewal has expired now there is no way to cancel
  7. XBF Paul M Win User

cancelar - Cancel

Hiya, TurnoverClock46!!

Paul from Xbox Forums Team here to assist with the situation, based on the information provided it looks like you are trying to cancel your subscription. If you would like to cancel the subscription, it can be done online at
    Microsoft website . If you are unable to cancel the subscription the option to contact us is available thru this
    Link
    . I hope these answers were beneficial towards solving this problem.

Happy Gaming!

Paul Xbox Forums!
  8. XBF Chris J Win User

cancelar - Cancel

9. GabrielOD Win User

Cancelar assinatura xbox game pass ultimate[Translation-Cancel xbox game pass ultimate subscription]

No meu não aparece nada para cancelar, apenas "pagar agora". E fico recebendo e-mail para renovar a cada semana... Só quero cancelar.

-[Translation - In mine there is nothing to cancel, just "pay now".
    And I keep getting emails to renew every week ... I just want to cancel.]
  10. GuilhermeCorreia2 Win User

Xbox Game Pass Ultimate

Após os 2 meses posso cancelar?

[Translation-After 2 months can I cancel? ]
Thema:

cancelar - Cancel

Loading...
  1. cancelar - Cancel - Similar Threads - cancelar Cancel

2. Cancelar mi suscripción realm[Translation-Cancel my realm subscription]

in XBoX Games and Apps
    Cancelar mi suscripción realm[Translation-Cancel my realm subscription]: Estoy muy angustiado, ya que no se como cancelar mi suscripción de mes gratis a realm. Tengo minecraft Windows 10, y al poner administrar realm , me lleva a comprar este producto en la tienda....
  3. No puedo cancelar suscripcion Game Pass[Translation-I can't cancel Game Pass subscription]

in XBoX Sales and Promo
    No puedo cancelar suscripcion Game Pass[Translation-I can't cancel Game Pass subscription]: Hace unos meses atras compre el game pass para pc por 1 mes. Lo cancelé,según yo, un día antes de que cobrara los 3.500 clp pero para mi sorpresa aun me sigue diciendo que debo 3.500 y al intentar...
  4. Cancelar assinatura[Translation-Cancel subscription]

in XBoX Sales and Promo
    Cancelar assinatura[Translation-Cancel subscription]: Estou tendo um problema em cancelar minha assinatura da Xbox Game Pass para pc, paguei a assinatura usando um cartão presente e aproveitei da mesma por 2 meses, porem agora estou recebendo emails...
  5. necesito cancelar mi game pass [Mod Translation - I need to cancel my game pass]

in XBoX on Consoles
    necesito cancelar mi game pass [Mod Translation - I need to cancel my game pass]: buenas tardes a todos necesito ayuda , lo que pasa esque tenia una promocion de gold por tan solo a 2000 pesos colombianos y se ve vencio la suscripcion no la cancele no tengo dinero en mi targeta...
  6. Cancelar cobro Xbox Game Pass para PC (beta) [Mod Translation - Cancel Xbox Game Pass for...

in XBoX on Windows
    Cancelar cobro Xbox Game Pass para PC (beta) [Mod Translation - Cancel Xbox Game Pass for...: Hola, activé el mes de Xbox Game Pass para PC (beta) y olvidé cancelar la suscripción antes del mes, ahora lo quiero cancelar pero no me da la opción; me aparece que tengo un pago vencido al igual...
  7. cancelar assinatura, depois que passa o prazo de 1 ano[cancel subscription after 1 year]

in XBoX Accessibility
    cancelar assinatura, depois que passa o prazo de 1 ano[cancel subscription after 1 year]: como cancelo minha assinatura depois que se passa um ano. sendo que a conta fica pedindo para renovar [Translation - how do I cancel my subscription after a year has passed. and the account is...
  8. Quiero cancelar la suscripción vencida porque no me permite pagarla [I want to cancel my...

in XBoX on Consoles
    Quiero cancelar la suscripción vencida porque no me permite pagarla [I want to cancel my...: No puedo pagar la suscripción y debido a la suscripción de gamepass bloquea todo tipo de compras saben que puedo hacer [Translation-I can't pay for the subscription and because the gamepass...
  9. Não consigo cancelar Xbox Game Pass Ultimate[Translation-I can't cancel Xbox Game Pass...

in XBoX on Windows
    Não consigo cancelar Xbox Game Pass Ultimate[Translation-I can't cancel Xbox Game Pass...: Eu comprei o Xbox Live Game Pass Ultimate para uma das minhas contas e eu não conseguia baixar os jogos, então cancelei a compra no mês passado, tentei com outra conta e também não consegui então...
  10. Não consigo cancelar o Game Pass[Translation-I can't cancel the Game Pass]

in XBoX on Windows
    Não consigo cancelar o Game Pass[Translation-I can't cancel the Game Pass]: Bom dia Gostaria de cancelar a assinatura do Game Pass porém não esta aparecendo o botão de cancelar na página de subscrição Gostaria muito de cancelar pois estou cortando custos esse mês e...